دانلود کتاب صوتی قدرت با صدای مسعود امید + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت اثر جفری ففر

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت

نویسنده:جفری ففر
گوینده:مسعود امید
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی قدرت

خلاصه‌کتاب صوتی قدرت نوشتهٔ جفری ففر و ترجمهٔ رضا اردلان و با صدای مسعود امید است و شنیدار آن را منتشر کرده است. با شنیدن این کتاب صوتی می‌آموزید چرا برخی قدرت دارند و برخی ندارند؟!

درباره خلاصه‌کتاب صوتی قدرت

با شنیدن این کتاب می‌آموزید چگونه در تمام جنبه‌های زندگی‌تان به قدرت برسید؟

اغلب ما در زندگی فکر می‌کنیم شایستگیِ قدرت را نداریم و این موهبت فقط برای خواص طراحی شده است. در نتیجه، همواره سر خود را از ترس پایین انداخته، به سختی کار می‌کنیم و در عین حال همچنان امیدواریم به اینکه در نهایت از نردبانِ لیز قدرت بالا برویم، اما با تمام تقلایی که برای وانمودکردن قدرتِ نداشتهٔ خود می‌کنیم، به هیچ جایی نمی‌رسیم؛ حقیقت این است که ما حتی گاهی از عهدهٔ تظاهرکردن به اینکه قوی هستیم هم برنمی‌آییم.

خلاصه‌کتاب صوتی قدرت نشان می‌دهد که این طرز فکر کاملاً اشتباه است. اگر به دنبال قدرت هستید، باید برای آن تلاش کنید. در این کتاب خواهید دید که چگونه می‌توان مهارت‌های رهبری خود را گسترش داد، راه‌هایی برای دیده شدن پیدا کرد، در رقابت‌های مختلف دوام آورد و بالاخره، مسیر را برای رسیدن به اوج هموار کرد.

در این خلاصه‌کتاب به پرسش‌های زیر پاسخ داده می‌شود:

۱. چرا «توی چشم بودن» باعث افزایش قدرت می‌شود؟

۲. چگونه یک دموکرات، جمهوری‌خواهان را رام کرد؟

۳. ارزش حقیقی لبخند چیست؟

شنیدن خلاصه‌کتاب صوتی قدرت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران شنیدن خلاصه‌کتاب‌های موفقیت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب صوتی قدرت

«در سال ۲۰۰۱، فردی به نام آلبین آوجر با عنوان «دکتر آوجر» در جلسهٔ انجمن پزشکی کالیفرنیا حاضر شد و نظریه‌ای را درباره تعاملات انسانی مطرح کرد. او در سخنرانی‌اش به طور مفصل به شرح برخی از ایده‌ها و نظریه‌هایی پرداخت که با آنچه توسط فیزیکدانان و وکلای حاضر پذیرفته شده بود، مغایرت داشت.

با این وجود، اکثر افراد حاضر به خاطر اینکه او خود را یک دکتر و متخصص معرفی کرده بود، در جای خود باقی ماندند و با دقت به حرف‌های او گوش دادند. آن‌ها واقعاً به چیزهایی که این متخصص برای گفتن داشت، علاقه‌مند بودند؛ تا وقتی که آوجر اعتراف کرد که او واقعاً آلبین آوجرِ دانشمند نیست و کمدینی به نام «چارلی وارون» ‌ است و تمام گفته‌هایش را کاملاً از خودش ساخته است.

این ماجرا نشان می‌دهد که شهرت چقدر می‌تواند مهم باشد. زمانی که افراد قضاوتی از شما در ذهن خود دارند، دائماً به دنبال راه‌هایی هستند تا از آن حمایت کنند. به عبارتی، آن‌ها بر چیزهایی درباره شما تمرکز می‌کنند که متناسب با قضاوت آن‌ها بوده و با آن همخوانی دارد.

اغلب اوقات افراد دچار اشتباه می‌شوند و چیزهای دیگر را نادیده می‌گیرند. این فرآیند «تخفیفِ شناختی» نام دارد. بنابراین از آنجایی که وارون به عنوان شخصی معرفی شد که دکترا دارد، شرکت‌کنندگان تصور کردند که او متخصصی با نظریات ارزشمند است. این قضاوت منجر به این شد که آن‌ها به هر آنچه او می‌گوید اعتماد کنند؛ حتی اگر با دانش قبلی آن‌ها مغایرت داشت.

البته این پایان ماجرا نیست. زمانی که افراد بر اساس فرضیاتشان با شما ارتباط برقرار می‌کنند، رفتار خود را نیز تغییر می‌دهند. بنابراین شاید اگر وارون هیچگاه هویت واقعی خود را آشکار نمی‌کرد، مخاطبین او را مورد پرسش قرار می‌دادند. البته نه با به چالش کشیدن نظریات او؛ بلکه با تقاضای شواهدی برای حمایت از آن چیزی که ممکن بود آن‌ها از تحقیقات او یاد گرفته باشند.

همانطور که دیدیم اعتبار و نیکنامی بسیار مهم است؛ اما چگونه می‌توان از داشتن آن مطمئن بود؟

اگر همان ابتدا شکست بخورید، ممکن است در فضایی گرفتار شوید که افراد دیدگاه بدی درباره شما دارند. شاید تغییر دادن محیطی که در آن کار می‌کنید، از تغییر باورهای اولیه هر شخصی آسان‌تر باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۴ دقیقه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان