دانلود و خرید کتاب فیل-اوندو نیک لند ترجمه محمدهادی فروزش نیا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فیل-اوندو

کتاب فیل-اوندو نوشتهٔ نیک لند و ترجمهٔ محمدهادی فروزش نیا و سامی آل مهدی است. انتشارات سیب سرخ این رمان معاصر و انگلیسی را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب فیل-اوندو

قالب نوشتاری نیک لند را «نظریه - داستان» دانسته‌اند؛ ژانری که «ژان بودریار» خلق کرده است. کتاب فیل-اوندو (Phyl - Undhu) حاوی یک رمان معاصر و انگلیسی و البته وحشت‌آفرین است. در این اثر که به قلم یک فیلسوف انگلیسی نوشته شده، گفته شده است که برای شناسایی قصد انتزاعیِ وحشت، نیازی به عملیات فلسفی اضافی نیست! وحشت خودش را از طریق عهدی با انتزاع تعریف می‌کند. انتزاع چنان اضطراری ازلی که تنها متافیزیک، آن هم با تأخیر می تواند برای تصاحب دوبارهٔ آن تقلا کند. «چیز»ی والا به وحشت تعلق دارد که به‌شکلی ریشه‌ای از آنچه به ما تعلق دارد، منتزع شده است؛ بسیار پیش‌تر از آنکه عقل بخواهد پیگیرش شود. وحشت است که ابتدا با آن «چیز»ی مواجه می‌شود که فلسفه بالاخره طالب دانستن آن است. در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب فیل-اوندو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر انگلستان و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب فیل-اوندو

«جک گفت: «چرا اصلا باید به این باور برسیم که می‌تونیم به شکلی جامع اشکال مختلف وقوع فاجعه رو بشماریم؟ » خیلی دیر شده بود. برای اسکات این گفت وگو دیگر تمام شده بود. ترنر می توانست قطع شدن تماس را ببیند. چشم های اسکات داشت دودو می زد و بی‌تفاوتی ای راکد در صدایش جریان پیدا می‌کرد.

– داری می‌گی باید از چیزی بترسیم که اصلا نمی تونیم تصورش کنیم؟

– این که باید ازش «بترسیم» رو نمی دونم. اما اساسا آره، این دقیقا همون چیزیه که دارم درباره ش حرف می‌زنم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

حجم

۶۶۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۲۴ صفحه

قیمت:
۴۳,۴۰۰
تومان