دانلود و خرید کتاب تربیت نوجوان سرکش مایکل برادلی ترجمه بهزاد رحمتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تربیت نوجوان سرکش اثر مایکل برادلی

کتاب تربیت نوجوان سرکش

انتشارات:نشر مهاجر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تربیت نوجوان سرکش

کتاب الکترونیکی تربیت نوجوان سرکش نوشتۀ مایکل برادلی و بهزاد رحمتی است و نشر مهاجر آن را منتشر کرده است. کتاب تربیت نوجوان سرکش، راهنمایی است برای رفتار با فرزندان در دورۀ نوجوانی که معمولاً همراه با سرکشی است.

درباره کتاب تربیت نوجوان سرکش

دورۀ نوجوانی نه‌تنها برای خود نوجوانان، بلکه برای والدینشان دوره‌ای طاقت‌فرسا، نفس‌گیر، پرتنش و پرتلاطم است. کتاب تربیت نوجوان سرکش با دسته‌بندی مشکلات بی‌شمار نوجوانان و ارائه راهکارهای مشکل گشایانه و سریع‌الاثر سعی دارد تا حتی‌الامکان هم‌زیستی و همراهی نوجوان با والدینش را هموارتر و آسان‌تر کند. این کتاب وارد حوزه‌هایی شده‌ است که می‌توان راهکارهای مشکل‌ گشایانۀ مبتنی بر یافته‌های پژوهشی و اصولی را تبدیل به عمل کرد. در این کتاب به‌کرات و مؤکداً از والدین خواسته‌ شده در مواجهه با فرزند نوجوان خود خویشتن‌داری و خونسردی خود را حفظ کنند، چون خونسردی کلید اصلی مهار رفتارهای نادرست و بیمارگونۀ نوجوانان یاغی و سرکشی است.

خواندن کتاب تربیت نوجوان سرکش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدینی که فرزندانی نوجوان دارند مناسب است.

بخشی از کتاب تربیت نوجوان سرکش

«همۀ ما در مقام والد نه‌تنها تصویر و قیافۀ چشم‌نواز و مسحورکنندۀ فرزندانمان را در ماه‌ها و سال‌های اول زندگی‌شان در روح و روانمان ثبت کرده‌ایم، بلکه به طور ارادی پیوسته در سال‌های اولیۀ زندگی کودکان بر لطافت، زیبایی و چشم‌نوازی‌شان افزوده‌ایم و برای اینکه این تصویر سرمست کننده برای همیشه ماندگار باشد از ماه‌ها و سال‌های مختلف کودکانمان عکس گرفته‌ایم. جون نه‌تنها از زیبایی طبیعی و خدادادی‌شان استقبال می‌کنیم، بلکه خود نیز پیوسته در این سال‌ها با استفاده از خلاقیت‌های گوناگون به زیبایی ظاهری کودکان می‌افزاییم، زیرا زیباگرایی و زیبانمایی برای هر دو طرف سودبخش است. بدین علت است که نه‌تنها والدین زیبایی باطنی فرزندانشان را دوست دارند، بلکه در باطن نیز مایل‌اند که فرزندانشان از آراستگی و هنجارپذیری ظاهری نیز برخوردار باشد، بدین علیت که در مقطع سنی نوجوانی والدین با شوک بزرکی دربارۀ ظاهر فیزیکی نوجوانان خود مواجه می‌شوند، زیرا در این مقطع سنی برخی از نوجوانان متوسل به سرکشی و عصیان ظاهری و پوششی می‌شوند...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان