دانلود و خرید کتاب کودک کلاس اولی و خانواده مریم قدمگاهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کودک کلاس اولی و خانواده اثر مریم قدمگاهی

کتاب کودک کلاس اولی و خانواده

معرفی کتاب کودک کلاس اولی و خانواده

کتاب کودک کلاس اولی و خانواده نوشتۀ مریم قدمگاهی و ویراستۀ محدثه طهماسبی فر است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است.

درباره کتاب کودک کلاس اولی و خانواده

روز اول مدرسه برای بیشتر کلاس‌اولی‌ها تجربه‌ای عجیب و واقعه‌ای بزرگ است. جدایی از والدین و اولین ساعات را به‌دور از خانه در محیطی جدید سپری‌کردن شاید چندان دلچسب نباشد و واکنش‌های گوناگونی را در بچه‌ها بیدار کند. شما به‌عنوان پدر و مادر فکر می‌کنید چگونه می‌توانید فرزندتان را برای اولین روز مدرسه آماده کنید و این روز را به‌یادماندنی‌ترین روزهای زندگی تبدیل کنید؟

شاید فرزند شما دوست داشته باشد اسباب‌بازی‌ها و عروسک خود را در روز جشن شکوفه‌ها با خود به مدرسه ببرد، کاری که شما می‌توانید بکنید همین است کـه غـولـی کـه کودک از این روز در ذهن خود شناخته است، بکشید و از بین ببرید.

در این روز جشن‌های ویژه‌ای برای کلاس‌اولی‌ها در مدرسه برگزار می‌شود و حضور والدین در کنار کودکان به دلگرمی آن‌ها کمک خواهد کرد.

تلاش کنید روز اول مدرسه را به فضایی شاد و دلچسب برای فرزندتان تبدیل کنید و از بایدونباید و امرونهی‌کردن به کودکتان خودداری کنید. تلاش کنید این روز را به روزی بزرگ و به‌یادماندنی تبدیل کنید.

کلاس‌اولی‌ها در این روز با محیطی جدید و بزرگ، آدم‌های جدید و قوانین تازه آشنا می‌شوند که همۀ آن‌ها می‌توانند استرس‌زا و اضطراب‌آور باشند.

خواندن کتاب کودک کلاس اولی و خانواده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعۀ این کتاب به همۀ والدین، مربیان، و کسانی که با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند، توصیه می‌شوند.

بخشی از کتاب کودک کلاس اولی و خانواده

«کلاس اولی ها

ویژگی‌ها، مشکلات و راهکارهای مؤثر آیا شما هم فرزند کلاس‌اولی دارید؟

آیا، در این چند هفته که دلبندتان وارد مدرسه شده رفتارهای متفاوتی از خود نشان می‌دهد؟

آیا می‌خواهید بدانید تا چه حد این رفتارها طبیعی هستند؟

آیا دغدغه این را دارید که در این وضعیت به کودکتان کمک کنید؟

آیا فرزندتان در انجام تکالیف همکاری می‌کند؟

درصورتی‌که، به دنبال پاسخ به این سؤالات هستید، می‌توانیم به شما توصیه کنیم بـا خواندن مطالب زیر به دنبال پاسخ‌دهی به پرسش‌هایتان باشید.

از نظر روان‌شناسی همواره اولی بودن و کسب تجربه در آغاز هر کاری از یک‌سو انسان را با فشارهای روحی و روانی مواجه می‌سازد و از سوی دیگر موفقیت در آن، چنان لذت‌بخش است که طعم و خاطره آن تا ابد در ذهن باقی می‌ماند. اولین ورود به مدرسه برای کودکی که در دامن پر مهر و محبت خانواده پرورش‌یافته سرشار از دلهره‌ ناشناخته تلخ‌وشیرین است. البته این دلهره و اضطراب در خانواده‌های جوانی که اولین فرزندشان را راهی مدرسه می‌نمایند بیشتر است. ازآنجایی‌که رشد و تربیت سازنده بدون برخورداری از فرصت‌های مناسب، غیرممکن است هر چه این فرصت‌ها زودتر و باکیفیت بهتری فراهم شوند، رشد و کسب مهارت کودک نیز، آسان‌تر خواهد بود و کودک با ورود به مدرسه علاوه بر کسب دانش، به تربیت و روابط اجتماعی مطلوب‌تر دست خواهد یافت.

مهم‌ترین اصول و تربیت آموزش کودکان بین ۶ تا ۱۰ سال

شما که در حال خواندن این مطالب هستید، حتماً با کودکانی در بازه سنی ۶ تا ۱۰ سال سروکار داشته‌اید. در ادامه با ما همراه باشید تا با اصول تربیتی و آموزشی کودکان بین ۶ تا ۱۰ سال آشنا شویم.

کودکان در هر برهه‌ای از زندگی خود خصوصیات رفتاری ویژه‌ای از خود نشان می‌دهند که این موضوع باتوجه‌به شرایط خانوادگی و دوران رشد آنها متناسب است. اما بعضی از دورهای سنی اهمیت ویژه‌تری دارند. یکی از مهم‌ترین دوره‌های زندگی افراد، سن ۶ تا ۱۰ سال است که آغاز جدی دوران یادگیری و فاصله‌گرفتن از دوران قلبی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۹۰۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
تومان