دانلود و خرید کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی) گریم سی. سیمسیون ترجمه نرگس جلالتی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی) اثر گریم سی. سیمسیون

کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی)

معرفی کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی)

کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی) نوشتهٔ گریم سی سیمسیون و ترجمهٔ نرگس جلالتی است. انتشارات کتابسرای تندیس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این رمان برای نوجوانان نوشته شده است.

درباره کتاب رزی (کتاب اول؛ تاثیر رزی)

کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی) حاوی یک رمان برای نوجوانان به قلم نویسنده‌ای ملبورنی است. «رزی» اولین رمان پرفروش گریم سی سیمسیون است که به‌عنوان کتاب سال در سال۲۰۱۴ میلادی و از انجمن کتاب استرلیا مفتخر به گرفتن جایزه شد، بیش از یک میلیون نسخه از آن چاپ شده و در تمام دنیا به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده است. در رمان رزی، «دن» و «رزی» پس از ماجراهایی که سر راه ازدواجشان اتفاق افتاد، برای کار و ادامۀ تحصیل به آمریکا مهاجرت می‌کنند و روزهای خوبی را در کنار هم با شادی و تجربهٔ اتفاقات تازه و دوستان جدید سپری می‌کنند. دن سعی می‌کند که رزی خوشحال باشد و عاشقانه او را دوست دارد. همه‌چیز خوب، عالی و عاشقانه است؛ تا این که رزی متوجه می‌شود باردار شده و موضوع را به دن می‌گوید. دن هم به‌خاطر اینکه نمی‌تواند با این موضوع ارتباط برقرار کند، دچار مشکل شده است؛ مشکلاتی که سرآغاز داستانی پرهیجان می‌شود. این داستان شما را به دنیای روابط پیچیدۀ انسانی در عصر جدید می‌برد؛ عصری که جایگاه عاطفه و مهربانی در مواجهه با رفتارهای ماشینی رنگ باخته و انسان در آن نمی‌داند که در واقع کدام رفتار او درست و کدام نکوهیده است. بیل گیتس این اثر را یکی از جذاب‌ترین، هوشمندانه‌ترین و مؤثرترین کتاب‌ها درمورد امیدواری نسبت به کسی دانسته است که هستید و موقعیتی که در آن عمل می‌کنید. او این اثر را یکی از پرمحتواترین رمان‌هایی دانسته که خوانده است.

«هادسون» در کتاب تاثیر رزی، پسر نوجوان ۱۱ساله‌ای است که در مقطع دبستان در نیویورک مشغول تحصیل است و با محیط پیرامونش خو گرفته است، اما رزی به یک‌باره اعلام می‌کند که موقعیت شغلی مناسبی در استرالیا به او پیشنهاد شده و تمایل دارد برای ارتقای شغلی پیشنهاد را بپذیرد و از خانواده می‌خواهد تا او را در این امر همراهی کنند. به نظر می‌رسد که هادسون تمایلی چندانی به تغییر و جابه‌جایی ندارد. به هر ترتیب آن‌ها به استرالیا و شهر ملبورن عزیمت می‌کنند. بعد از یافتن مدرسه برای هادسون، جاگیرشدن رزی در شغل جدید و دن به‌عنوان استاد ژنتیک، کم‌کم رد‌پای مشکلات در زندگیشان پیدا می شود که البته این مشکلات مربوط به رفتار و روحیات هادسون است. دن مثل همیشه به‌منظور رفع این مشکلات دست به کار می‌شود. در این بین، اتفاقات و حوادث غیر‌مترقبه‌ای می‌افتد که باید آن‌ها را بدانید.

خواندن کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب رزی (کتاب دوم؛ تاثیر رزی)

«در بازنگری افکارم زمانی که بچه‌ها را در محوطه بازی مشاهده کردم، مسیر درستی را پیش رویم قرار داده بود. من به خاطر مسائل قانونی دچار وقفه شده و از موضوع دور شده بودم و حالا متوجه شدم که باید تجربیاتی در مورد پدر شدن بیاموزم و توجهم را به این موضوع معطوف کنم.

تجربهٔ اخیر حاکی از این بود که نمی‌توانم مرحلهٔ پیش از تولد را نادیده بگیرم. سونیا خودش نمونهٔ زنی بود که از سطح روابط همسرش در دوران بارداری راضی نبود. بعد از کمی تفکر متوجه شدم که حداقل چهار منطقه برای پیشرفت مهارت وجود داردکه باعث نمی‌شود استقلال رزی گرفته شود.

۱. فراگیری مهارت در ارتباط با کودکان بسیار کوچک. کتاب مشخص کرده بود که مردان باید مهارت‌ها را در ارتباط با سرپرستی کودک افزایش دهند و برای همسرانشان فرصت استراحت فراهم کنند. با وجودی که رزی به نقش من به عنوان پرستار بی‌توجه بود،‌ اما کتاب و سونیا و لیدیا نظرات متضادی را ارائه داده بودند.

۲. تأمین وسائل و تجهیزات لازم که نیازمند زمینه‌سازی محیطی است. کودک نیازمند حمایت و محافظت در برابر موضوعات حساس است، مثل مواد خوراکی مسموم کننده، بوی الکل و گروه تمرین.

۳. فراگیری مهارت در ارتباط با معاینه و روال زایمان. کتاب مذکور بر اهمیت معاینات منظم پزشکی تأکید کرده بود. رزی در این زمینه نامنظم عمل می‌کرد و بیشتر متکی به مهارت‌های پزشکی خودش بود. همچنین احتمال یک سری شرایط اضطراری هم وجود داشت.

۴. در مورد رعایت رژیم غذایی به رزی اعتماد نداشتم. با سفارش دادن پیتزای گوشت متوجه شدم عوامل دیگری جز تحلیل منطقی وجود دارد که انتخاب‌های رزی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

مورد آخر بی‌دردسرتر بود. رزی بی چون و چرا لیست مواد غذایی ممنوعه را پذیرفته بود. فرض را بر این گذاشتم که رزی بیرون از منزل از مواد غذایی‌ای استفاده می‌کند که ارزش غذایی ندارند و به همین خاطر ترتیبی دادم که هنگامی که در منزل هستیم، از مواد غذایی مناسب و مفید استفاده کنم.

من یک سری از جزئیات سیستم استانداردسازی مواد غذایی را طبق مدل بارداری تغییر دادم. با انتخاب انواع مختلف ماهی و سبزیجات، سعی کردم ساختار اصلی این مواد از چشم رزی پنهان بماند. حالا کار ساده‌تر شده بود و خطر آسیب رسیدن به باد از طریق سم‌هایی که ممکن بود با خوردن غذاهای بدون نظارت وارد بدن رزی شود، کاهش پیدا کرده بود. این کار باعث شده بود که روی روابطمان تأثیر بگذارد اما حالا می‌توانستم کمی آرامش داشته باشم.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

حجم

۳۰۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۳۲ صفحه

قیمت:
۱۴۰,۰۰۰
تومان