دانلود و خرید کتاب شام خاله هزارپا کلر ژوبرت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب شام خاله هزارپا اثر کلر ژوبرت

کتاب شام خاله هزارپا

معرفی کتاب شام خاله هزارپا

کتاب شام خاله هزارپا نوشتهٔ کلر ژوبرت و با تصویرگری خود اوست و به نشر آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب شام خاله هزارپا

کتاب «شام خاله هزارپا» دومین جلد از مجموعه داستان پاپاپا است. در این قصه پدر و مادر پاپاپا برای مهمانی از خانه می‌روند و خاله پاپاپا مسئول نگه‌داری و پختن شام می‌شود. پاپاپا دوست دارد از زیر مسئولیت‌های خودش که جمع‌کردن جوراب‌ها و مرتب‌کردن کفش‌ها است در برود و با لگوها برود. خاله نیز با انجام عملی مشابه عواقب منفی در رفتن از زیر بار مسئولیت و انجام دادن کارها بدون نظم و ترتیب را به او نشان می‌دهد. پاپاپا نیز درس می‌گیرد که قبل از انجام بازی باید وظایف محول شده را انجام دهد تا بتواند با خیال راحت به سرگرمی و لذت خود برسد. 

کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر، در ماه مه ۱۹۶۱ در پاریس به دنیا آمد. وی در یک خانواده مسیحی بزرگ شد. او در نوزده سالگی به اسلام گروید و هنگام ازدواج به ایران مهاجرت کرد. کلر ژوبرت دارای مدرک لیسانس در علوم آموزشی است. او خودش داستان‌هایش را تصویر می‌کشد. با نگاهی گذرا به آثار او، می‌توانید به راحتی مشغله‌های او را با موضوعاتی چون ایمان و دین، هویت، روابط کودکان با محیط اطراف خود و غیره درک کنید. بیشتر آثار این نویسنده برای کودکان در سنین ابتدایی است.

خواندن کتاب شام خاله هزارپا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این داستان مناسب کودکان نونهال مقطع پیش دبستانی و اول دبستان است.

بخشی از کتاب شام خاله هزارپا

«کم کم بوی غذای همسایه‌ها از پنجره آمد و توی لانه پیچید. پاپایا به آشپزخانه سرک کشید. بعد به خاله نگاه کرد و با خودش گفت: «بازی خاله حالا حالاها تمام نمی‌شود پس شام ما چه می‌شود؟»»

Tayyebeh Es94
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

انتظار خیلی زیادی داشتم ولی در اون حد نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۳۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان