دانلود و خرید کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول) آنجلا اسکورتو ترجمه سمیه محمدی تیله نویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول)

کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول) نوشتهٔ آنجلا اسکورتو و ترجمهٔ سمیه محمدی تیله نویی و مهدی عرب کلمری و امینه کاشانیان است. انتشارات آپریس این راهنما برای مشاوران و درمانگران را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول)

کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول) که در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده، در ۸ فصل از موضوعاتی مانند انتخاب عشق، همدل‌بودن، مراقبت شخصی‌سازی‌شده و  زنده نگه‌داشتن جرقهٔ جنسی سخن گفته است. این کتاب حاوی برنامه‌ای درمانی اسـت و ۵ عادت موفق برای روابط موفق و نیز پیشنهاداتی برای حل مشکلات فردی را در بر گرفته است. گفته شده است که هدف عمدهٔ این کتاب کمک و یاری‌رساندن به درمانگران و مشاوران اسـت تا به زوج مهارت‌های ارزشمند را برای روابط مثبت بیاموزند.

خواندن کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به مشاوران و درمانگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مشاوره پیش از ازدواج (جلد اول)

«در یک عشق رمانتیک بخاطر ذات و طبیعت احساسی ما انسان‌ها نمی‌تواند همیشه به همان شدت اول باقی بماند و اتفاقی که می‌اُفتد این است که لحظه‌ای که این زنجیر احساسی گسسته و پاره می‌شود چه می‌شود؟ از آنجاییکه علائق مشترک و احترام کمتر وجود دارد اما این‌ها به حدی وجودی دارند که این زنجیره پاره نشود و این یک علاقه‌ی توأم با نفرت و انزجار است. گویی انگار سازِ عشق را در گوشه‌ای از اتاق تان پنهان کرده‌اید و برای پر کردن فضای خانه‌تان موسیقی دیگری را جستجو می‌کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان