دانلود و خرید کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس تراویس ولز ترجمه گل مهر احمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس اثر تراویس ولز

کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس

معرفی کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس

کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس نوشتهٔ تراویس ولز و ست گلمن و ترجمهٔ گل مهر احمدی و سمیه محمدی تیله نویی و امینه کاشانیان است. انتشارات آپریس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر از یک راه‌حل شناختی - رفتاری سخن گفته است.

درباره کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس

کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس کوشیده است تا مخاطب را از طریق یکی از بهترین روش‌های درمانی به نام «رویکرد شناختی - رفتاری»، به راه‌حلی اساسی برای رفع الگو‌های فکری و رفتاری اشتباه و جایگزین‌‌کردن با الگو‌های روان‌شناختی سالم برساند. این کتاب به موضوعاتی همچون آشنایی و حل معضلات اضطراب، افسردگی و مشکلات مربوط به کمبود عزت‌نفس پرداخته است. نویسندگان کتاب حاضر طی ۱۷ فصل به ما توضیح داده‌اند که چگونه مهارت خود را در شناسایی مشکلات بالا ببریم و عزت‌نفس خود را به‌طور طبیعی افزایش دهیم و چگونه برای سلامت روانی بهتر و درازمدت اهدافی تعیین کنیم و در نهایت توانایی‌های خود را برای جلوگیری از برگشتن به روزهای دشوار تقویت کنیم. این کتاب برای کسانی مناسب است که با علائم افسردگی، اضطراب، وحشت، نگرانی، عصبانیت، فوبیا، اختلالات خواب، اعتماد‌به‌نفس پایین، اضطراب اجتماعی یا اختلال استرس پس از سانحه مواجه هستند. می‌توان برای پشت‌‌سرگذاشتن الگوهای رفتاری اشتباه که در گذشته به آن‌ها دامن می‌زدیم و جایگزین‌کردن الگوهای رفتاری سالم و پایدار، همچنین برای تضمین سلامت روانی خود در پستی‌ها و بلندی‌های گوناگون زندگی، با نکات منحصر‌به‌فرد کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس همراه شویم.

خواندن کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کار اضطراب، افسردگی، وسواس و عزت نفس

«روان‌درمانی به نوعی همکاری مشترک بین درمانگر و مراجع است و رابطه مثبتی بین آن‌ها به وجود می‌آورد. این درمان به طور منظم به روانپزشکان، روانشناسان و سایر متخصصان حوزه سلامت روان آموزش داده می‌شود. روان‌درمانی برای افراد یک فضای خنثی و حمایتی ایجاد می‌کند که به مراجع اجازه می‌دهد به راحتی در مورد همه موضوعات صحبت کند. درمانگران در این روش از تکنیک‌های علمی معتبر برای کمک به بیماران جهت حل مشکلات خود، روش‌های سالم و کارآمد مقابله با مشکلات و رفتارهای مؤثرتر را می‌آموزند. به‌طور‌کلی در روان‌درمانی درمانگر و مراجع با هم برای شناسایی موضوعاتی که زندگی مراجع را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد همکاری می‌کنند. در این درمان شاید هدف حل مسأله نباشد و فقط یافتن راه‌های بهتر و مهار‌ت‌های مقابله‌ای مناسب برای مواجهه با چالش‌های فرد در حال و آینده مهم است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۶۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان