دانلود و خرید کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد وین دایر ترجمه سیما فرجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد اثر وین دایر

کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

معرفی کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

«برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد» نوشته وین دایر(۲۰۱۵-۱۹۴۰)، نویسنده و سخنران انگیزشی آمریکایی است. در بخشی از کتاب می‌خوانیم: من نسخه اولیه این کتاب را در تاریخ پانزدهم ژوئن سال ۲۰۰۰ در خانه خود واقع در موئه با حسی شگفت‌انگیز از فضیلت و کمال به پایان رساندم. کمی بعد ـ پس از گذشت چند ماه ـ تشخیص دادم که مأمور شده‌ام تا آنچه را نوشته بودم به کار برم و اصول پیدا کردن راه‌حلی معنوی برای هر مشکل را، ابتدا در زندگی شخصی خود آزمایش کنم. در پاییز سال ۲۰۰۰ هنگامی که در اتاق هتل تنها بودم، واقعاً به زانو درآمدم. به سختی نفس می‌کشیدم. انگار قفسه‌ سینه‌ام را تحت قشار گذاشته بودند. بسیار عرق می‌ریختم و به زودی فهمیدم که دچار حمله قلبی شده‌ام. اما تصور چنین چیزی نیز بسیار اشتباه بود. من سیگار نمی‌کشیدم. مشروبات الکلی مصرف نمی‌کردم، اضافه وزن نداشتم، هر روز ورزش می‌کردم و دقیقاً برنامه زندگی من از ۲۵ سال قبل تا آن روز چنین بود. به تغذیه‌ام توجه بسیاری نشان می‌دادم. من نباید دچار حمله قلبی می‌شدم. حمله قلبی برای اشخاصی اتفاق می‌افتد که با روش زندگی‌شان حمله‌های قلبی متعددی را به زندگی خود دعوت می‌کنند؛ نه، من. نه، دکتر وین دایر. اما به هر حال این اتفاق افتاده بود و من در بیمارستان بودم، در حالی که سیم‌های مانیتور به سرتاسر بالاتنه‌ام متصل بود و سرمی هم وارد بدنم می‌شد. از پذیرفتن این‌که چنین اتفاقی برایم افتاده بود، اجتناب می‌ورزیدم. در حضور خانواده‌ام ناله می‌کردم و صادقانه بگویم بسیار ترسیده بودم. بعد از سپری شدن روز اول دوباره شروع کردم تا آنچه را در این کتاب نوشته بودم و شما اکنون مشغول خواندن آن هستید، آزمایش کنم. عنوان کتاب را بارها و بارها به خودم یادآوری کردم: برای هر مشکلی راه‌حلی معنوی وجود دارد، و بیماری من قطعاً یک مشکل به شمار می‌رفت.
معرفی نویسنده
عکس وین دایر
وین دایر
آمریکایی | تولد ۱۹۴۰ - درگذشت ۲۰۱۵

وین والتر دایر در دهم ماه می سال ۱۹۴۰ در ایالت میشیگان آمریکا متولد شد. او در خانواده‌ای نسبتا پرجمعیت زندگی می‌کرد و به جز خود دو برادر دیگر داشت. بعد از مدتی پدر آنها خانه و خانواده را ترک کرد و کمی بعد هم مادرشان هر سه پسر را به محل‌ نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست سپرد.

نظرات کاربران

🌻سپیده 🌻
۱۳۹۶/۰۲/۰۴

"وین دایر" : بیایید خود را ثروتمند و سالم و خوشبخت تصور کنیم. و همه ی امور خود را سرشار از نظم الهی ببینیم،اما راه تحقق آرزو را به دست عقل کل بسپریم. او راههایی را می شناسد که تو از آن بی

- بیشتر
غریبه
۱۳۹۵/۱۲/۲۱

وین دایر اعتقادات خاصی داره که بعضیاش مخالف اعتقادات اسلامیه ولی در خیلی از زمینه ها هم حرفاش به اسلام بسیار نزدیک است. جالبه که چقدر زیادند از اندیشمندان جهان که صحبت از معنویت کردند و در آثارشون از

- بیشتر
Mahnaz
۱۳۹۷/۱۲/۱۸

یکی از بهترین کتاب هایی که خوندم همین کتاب بود، مطالعه ی بدون قضاوت و تعصب میخواد، متاسفانه قشر به ظاهر مذهبی رو خوشحال نمیکنه. چون معنویت رو از مذهب جدا کرده و این یکی از مهم ترین حقایق دنیاست.

- بیشتر
SARA
۱۳۹۵/۱۰/۰۹

لطفا قبل از خوندن کتاب های وین دایر ،،یک جستجویی تو اینترنت درباره ی اعتقاداتش(و دخالت اعتقاداتش در کتاب هاش) داشته باشید .ممنون میشم

کتاب 1984
۱۳۹۸/۰۱/۰۲

همه کتاب های وین دایر فوق العاده هستن

کاربر ۳۱۸۷۹۳۵
۱۴۰۲/۰۶/۰۷

یک کتاب نجات بخش و حیاتی در زندگی شلوغ و پردغدغه کنونی..

mostafa
۱۳۹۸/۰۱/۱۷

تازه میخوام شروع کنم امیدوارم خوب باشه

reza
۱۴۰۰/۰۹/۲۳

معنویتی که ته اش برسه به حمایت از جنایت های آمریکا و اسرائیل و بی تفاوتی در برابر کشتار آمریکا و اسرائیل به درد عمه اش میخوره

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۵۸)
معنویت یعنی خدا و خدا یعنی عشق.
کتاب 1984
به عبارت دیگر، زندگی معنوی روشی است که در آن انسان به‌جای این‌که تنها قدم بردارد، با خدا گام برمی‌دارد.
کتاب 1984
در خلقت خداوند هیچ‌گونه اشتباهی وجود ندارد همه اسرار و همه رنج‌ها فقط در ذهن شکل می‌گیرند...
Mahnaz
هنگامی که ارتباط معنوی دارید دنبال فرصت نیستید تا به دیگری آسیب برسانید، درباره کسی قضاوت نمی‌کنید و به کسی تهمت نمی‌زنید. به درجه‌ای از سعادت می‌رسید که پی می‌برید با خدا در ارتباط هستید و از تأثیرات هر کس و هر چیزی که خارج از دنیای شماست، آزاد و رها هستید.
کتاب باز
بازآ، بازآ، هر آنچه هستی بازآ این درگه ما درگه نومیدی نیست گر عابد و گبر و بت‌پرستی بازآ صد بار اگر توبه شکستی بازآ
کتاب 1984
من این عبارت شکسپیر را همیشه، بسیار دوست داشته‌ام: «به درون خود سفر کن، در بزن و از قلبت بپرس که نظر او چیست»
کتاب 1984
«همه چیز را رها کن و به خداوند بسپار.»
m.n
خداوند مظهر نیکی است. خداوند خالق است و در همه‌ جا حضور دارد و آنچه غیرخدایی است نمی‌تواند به وجود آید مگر این‌که ما در اندیشه خود به آن اجازه حضور دهیم.
golemaryam
«همه درد و رنج‌ها به سادگی از یک جستجوی بیهوده برای آنچه می‌خواهید و پافشاری برای این‌که آن را کجا باید بیابید، نشأت می‌گیرد.»
Doris
«پروردگارا مرا وسیله‌ای برای بسط و گسترش آرامش خودت قرار بده»
کاربر ۲۰۶۶۲۱۵

حجم

۴۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

حجم

۴۵۶٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۵۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان