دانلود و خرید کتاب میثاق عرشیان عباس کاظمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب میثاق عرشیان اثر عباس کاظمی

کتاب میثاق عرشیان

نویسنده:عباس کاظمی
گردآورنده:اکرم گلبان
انتشارات:نشر گنجور
امتیاز:
۲.۰از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب میثاق عرشیان

کتاب میثاق عرشیان نوشتهٔ عباس کاظمی و گردآوری‌شده توسط اکرم گلبان و ویراستهٔ زهرا (نسیم) کاظمی است و نشر گنجور آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب میثاق عرشیان

«شما دلاور مردانی بودید که از دلِ خاک راه به آسمان گشودید و هرگز دل از خاک‌ریزهای خونین جدا نکردید. در عملیات‌ها آماج تیر و ترکش قرار گرفته و دلیرانه و غریبانه مفقودالأثر می‎‌شدید. از فرط تشنگی در خاک غربت بین سِیلی از اهریمنان جان می‎‌سپردید و در مقابل نیروهای زرهی دشمنان جان خویش را فدا می‌‎کردید تا نیروهایتان را از محاصره درآوردید. شجاعانه به قلب دشمنان اسلام و وطن می‌تاختید، و بی‌‎مهابا به قربان‌گاه ابدی می‎‌شتافتید و حماسه‎‌ها می‎‌آفریدید؛ در مناجات‎‌های شبانه از تمام دردهای دنیا، در خلوت شبانه آرام می‌‎گریستید و از زخم‌هایتان هیچ شکایتی بر زبان جاری نمی‎‌کردید. در جزیره مجنون دژ دشمنان را شکستید و در پاک‌سازی‎‌های مناطق چون کبوتران سبکبال به سوی کهکشان‌ها پَر گشودید و به معراج رسیدید. حتی دشمن از دستان خالی شما هراسناک بود، زیرا آتش خصمانه دشمن برایتان چون ابراهیم گلستان می‌شد. شما برای یک‌دیگر در تقسیم آب سقای بی‎‌مزد بودید، و برای رسیدن به وصال معبود از هم پیشی می‎‌گرفتید و مرگ را به سخره گرفته بودید. جزیره مجنون، طلائیه، ماووت، فَکّه، شلمچه و خرمشهر جایگاه گام‌‎های پرصلابت شماست که هنوز صدای رسای یاحسین (ع) شما در آن‌جا طنین‌انداز است. تک‌تک شما اسطوره‌های نیکی‌، فضائل، عشق و ایثار بودید. آری، این پیروزی به سادگی به دست نیامده است! درخت انقلاب ما با خون شما عزیزان آبیاری شد.

شهادت یکی از برترین واژه‌های فرهنگ اسلامی و از مقدس‌ترین مفاهیم معارف اسلامی ماست. شهادت رسیدن به کمال فضیلت و تعالی ا‌ست. شهداء وجود خود را یک‌جا نثار ذات لایتناهی خداوند کردند و چون قطره‎ای پاک و خالص به دریای بیکران هستیِ مطلق پیوستند. ای دلاوران! شجاعت شرمنده شمایل شما بود و مروّت درمانده مردانگی‌تان. ای لاله‌های سرخ! شما با شانه‌های ستبر و گام‌هایی با صلابت آهنگ رفتن به سوی جاودانگی (که در امتداد غروب شما کشیده شده است) کردید؛ مسافرانی که هنوز کامی از این دیار نگرفته بودند و تنها با نوشیدن شهدِ شهادت کامروا شدند. درود بر شرافت شما بزرگ‌مردان که حماسه‌ساز راه عشق شدید؛ درود بر ملت شهیدپرور ایران و خانواده معظّم شهداء که چنین فرزندانی را در دامان خود پروراندند و تقدیم اسلام و انقلاب نمودند.»

کتاب میثاق عرشیان نتیجهٔ ساعت‌ها مصاحبه و ماه‌ها تحقیق دربارهٔ شهادت تک‌تک این سربازان دلاور است.

خواندن کتاب میثاق عرشیان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات دفاع مقدس پیشنهاد می‌کنیم.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۵ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۰۵ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان