دانلود و خرید کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم دبی فورد ترجمه سوسن اورعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم اثر دبی فورد

کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۵از ۱۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم

«جدایی معنوی: چگونه درد جدایی را به درمان تبدیل کنیم» نوشته دبی فورد (۲۰۱۳-۱۹۵۵) است.

شما هیچگاه‌ نمی‌توانید از هیچ‌ کس‌ جدا بشوید! این‌ خبر تکان‌دهنده‌ می‌تواند هر کسی‌ را به‌ تعمق‌ وادارد. این مطالب در مورد التیام بخشیدن به شدیدترین آسیبی‌ست که زندگی می‌تواند وارد آورد: پایان یک رؤیا و از دست رفتن یک عشق. دبی‌ فورد در این‌ نوشته‌ با تکیه‌ بر تجربۀ‌ طلاق‌ خود و به‌ یاری‌ یک‌ وکیل خانوادۀ‌ ناظر بر صدها پروندۀ‌ طلاق‌، راه‌ جدایی‌ توأم‌ با یگانگی‌ را به شما می‌نمایاند. نکات‌ این‌ سطور نه‌ فقط‌ در بارۀ‌ زندگی‌ خانوادگی‌ست‌، بلکه‌ طریق‌ رویارویی‌ با هر گونه‌ از دست‌ دادن‌ در تمامی‌ روابط‌ انسانی‌ را به‌ دست می‌دهد.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

مشاوره خصوصی با باربارا دی‌آنجلیس: عشقی پایدار، قبل، حین، و بعد از ازدواج، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده
باربارا دی‌آنجلیس
قدرت در درون شماست
الهام آرام‌نیا
احساس خوب باهم بودن، راز بازسازی روابط تیره
دیوید دی. برنز
عاشقی یعنی جدایی
گای کورنو
اشتباهات یک زن؛ جلد دوم
ام. سوسا
چهار قدرت مهم زنان برای کسب موفقیت و آرامش در دنیای امروز
کارول. اس. پیرسون
بدی‌های خوب بودن، خوبی‌های بد بودن
جیمز هالیس
علی رغم همه چیز، آری به زندگی
ویکتور فرانکل
شجاعت: چیره شدن بر ترس و برانگیختن اعتماد به نفس
دبی فورد
پاکسازی آگاهی در ۲۱ روز
دبی فورد
چگونه خود با عظمتی بسازیم؟
دبی فورد
شهامت؛ مؤثرترین و کاربردی‌ترین راهکارهای افزایش عزت نفس (دبی فورد ۷)
دبی فورد
وجود مقدس شما
دبی فورد
پاک سازی آگاهی
دبی فورد
رهایی از غم جدایی
سوزان اندرسون
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند
دبی فورد
چرا آدم‌های خوب کارهای بد می‌کنند: چگونه از دشمنی با خود دست بکشید
دبی فورد
جدایی معنوی؛ چگونه پس از جدایی به زندگی خود ادامه دهیم
دبی فورد
لولو خورخوره
منصور یوسف‌زاده شوشتری
پنجمین پیمان: راهنمای کاربردی تسلط بر خود
میگل روییز

نظرات کاربران

Majid
۱۳۹۵/۱۱/۲۵

«شما هیچ گاه نمی‌توانید از هیچ کس جدا شوید!» با این که اسم کتاب جدایی معنویه، ولی به نظر من اگر همهٔ زوج‌ها این کتاب رو می‌خوندن، آمار طلاق توی کشورمون خیلی پایین‌تر بود و از طرفی اگر هم کسی

- بیشتر
کتاب خُور
۱۳۹۵/۱۲/۱۴

برای دوستانی که به تازگی دچار عارضه طلاق شده اند این کتاب فوق العاده بهشون کمک خواهد کرد، دبی فورد براساس تجربه تلخ طلاق خود شما رو راهنمایی میکنه که چطور با این پدیده کنار بیاید و به موفقیت مجدد

- بیشتر
علی
۱۳۹۵/۱۱/۲۷

درد، نشانهٔ آن است که آتش عواطف خشم‌آگین در نزدیکی ما زبانه می‌کشد و زخمی در درونمان نیاز به مراقبت و التیام دارد.

rabeeh_md
۱۴۰۲/۰۷/۱۹

خوب بود

sali
۱۳۹۹/۰۹/۰۳

این کتاب فوق العاده‌ست🤌🏻 به نظرمن نه‌تنها برای افرادی که طلاق گرفتن عالیه بلکه برای تمام زوجها مناسب و به درد بخوره! این کتاب رو بارها باید خوند و لذت برد🤌🏻

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۲۸)
حقیقت، مشاهدۀ رویدادهای زندگی بدون پیش‌داوری‌ست. توهّم، داستانی‌ست که ما بر مبنای توجیه احساسات بهبودنیافتۀ گذشتۀ خود می‌آفرینیم. چند مثال زیر در تفاوت گذاشتن میان توهّم و حقیقت به شما کمک می‌کنند: حقیقت: «همسرم مرا ترک کرد.» توهّم: «همسرم مرا ترک کرد، زیرا من لیاقت عشق را نداشتم.» حقیقت: «همسرم حساب بانکی مرا خالی کرد.» توهّم: «همسرم مرا فریب داد و زندگی‌ام را برای همیشه تباه کرد.» حقیقت: «فرزندم درگیر یک مشکل عاطفی در مدرسه شده است.» توهّم: «فرزندم به علت جدایی من برای همۀ عمر دچار آسیب شده است.»
مادربزرگ علی💝
هر که تو را به خشم می‌آورد، بر تو چیره می‌شود.
papar
هر اندازه که آگاهی ما بیش‌تر باشد، به همان نسبت دروغ گفتن به خود دشوارتر می‌شود.
با سلام. کتاب بسیار خوب است.
۲- قانون تسلیم: «هنگامی که ما دیگر مقاومت نکنیم و تسلیم شرایط موجود خود شویم، همه چیز شروع به تغییر می‌کند.» مقاومت، متهم شمارۀ یک در انکار برحق بودن ما برای بهبود یافتن است. ما به این دلیل مقاومت می‌کنیم که می‌ترسیم اگر تسلیم شویم، زندگی از اختیارمان خارج گردد یا این که با مسایلی رو به رو شویم که نتوانیم آن‌ها را اداره کنیم. ما آن هنگام برای دریافت کمک آماده هستیم که مشتاقانه به موقعیت خود بنگریم و ندانیم چگونه می‌توانیم آن را سر و سامان دهیم.
papar
«امروز پذیرش، پاسخ تمامی مشکلات من است. از آن رو پریشان و مضطرب هستم که کسی، مکان یا چیزی و یا واقعیتی از زندگی‌ام، برای من قابل قبول نبوده است و تا هنگامی که نتوانم این شخص یا مکان و موقعیت را دقیقاً همان گونه که در این لحظه باید باشد بپذیرم، آرامش نخواهم یافت.»
حسین حمیدیا
درد، محرک بزرگی برای فروریختن دیوارهایی‌ست که از رفتارهای قدیمی محافظت می‌کنند. درد، ما را به سوی افکار و عقایدی می‌کشاند که هیچگاه امکان توجه به آن‌ها را نداشته‌ایم و به یافتن پاسخ پرسش‌های خود در جاهایی وامی‌دارد که پیش از این هرگز ندیده‌ایم. درد، ذهن ما را به سوی دیدگاه‌هایی می‌گشاید که کلید فراست، درک و آزادی را در خود دارند. نا به سامانی‌های عاطفی می‌توانند محرکی نیرومند برای پیوستن ما به ذات الهی‌مان باشند. درد، ما را به سفری برای اکتشاف درون می‌فرستد و به ما می‌آموزد که چگونه به تمامی وجودمان عشق بورزیم و پذیرای آن باشیم. بهبود آشفتگی‌های عاطفی، رهایی از درد را به ارمغان می‌آورد و ما را از تکرار و انجام الگوهای گذشتۀ خود بازمی‌دارد.
papar
حقیقت، مشاهدۀ رویدادهای زندگی بدون پیش‌داوری‌ست. توهّم، داستانی‌ست که ما بر مبنای توجیه احساسات بهبودنیافتۀ گذشتۀ خود می‌آفرینیم.
فخر
دکتر اسپنسر جانسن نویسندۀ کتاب «لحظۀ حال گران‌بها» می‌گوید: «توصیف سادۀ رنج کشیدن عبارت است از تفاوت میان آنچه هست و آنچه من می‌خواهم باشد.»
mahsa
جایی که برای کرم ابریشم آخر دنیاست، پروانه به دنیا می‌آید. «توهّمات» ، ریچارد باخ
maryam.eslami
جدایی، روند رها کردن است که برای بعضی‌ها در نخستین سال و برای برخی دیرتر اتفاق می‌افتد. جهان برای راهنمایی ما به وجود آمده است و اگر به آن اجازه دهیم، از ما محافظت می‌کند. اگر از این حقیقت منحرف شویم، همیشه در ترس به سر می‌بریم و درگیر هر آنچه که فکر می‌کنیم برای ما امنیت می‌آورد، می‌شویم.
fatemeh722

حجم

۲۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۲۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان