دانلود و خرید کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! دبی فورد ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید! اثر دبی فورد

کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

نویسنده:دبی فورد
ویراستار:ریحانه فرهنگی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۷از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!

«بهترین سال زندگی: آرزو کنید، برنامه‌ریزی کنید، زندگی کنید!» نوشته دبی فورد (۲۰۱۳-۱۹۵۵) نویسنده کتاب‌های روانشناسی و سخنران انگیزشی است. دبی فورد، نویسنده‌ای‌ست که نامش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیو یورک تایمز جا گرفته است. کتاب‌های او به بیست و شش زبان ترجمه شده‌اند و در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز یادگیری و روشن‌نگری در سراسر جهان به کار می‌روند.

چند بار با خودمان پیمان بسته‌ایم و هر بار عهد شکسته‌ایم و بر مزار آرزوهایمان گریسته‌ایم؟ تا کنون چندین بار از قفس تهی از امید واقعیت‌ها به دامان پریشان در باد رؤیاها گریخته و به آن آویخته‌ایم؟ اما امسال، هنگام برآوردن آرزوهای به ظاهر محال است و امروز همان فردای موعودی‌ست که بارها آغاز زندگی رؤیایی خود را به آن موکول کرده‌ایم!

در کتاب «بهترین سال زندگی» دبی فورد از روشی آزموده برای آفرینش یک زندگی استثنایی پرده برمی‌دارد و شما را راهنمایی می‌کند تا به عظمت خود گام بگذارید و آن جنبه‌های وجودتان را که ضامن موفقیت شماست، تقویت نمایید. آرزوی او این است که یک جنبش جهانی راه بیندازد و میلیون‌ها نفر را به آفرینش بهترین سال زندگی‌شان وادارد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

نیت برای انسان‌ها همانند نرم‌افزار برای رایانه است. هنگامی که نیت را به آگاهی خود می‌آورید، به توانایی‌های نوینی دسترسی پیدا می‌کنید که دریچه‌ای از واقعیت‌های جدید را به روی شما می‌گشایند. ناگهان شما قادر می‌شوید زندگی‌تان را با نگاه تازه‌ای ببینید. هنگامی که توانمندانه نیت می‌کنید که بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، زندگی خود را به گونه‌ای خواهید دید که پیش‌تر هرگز ندیده بودید. آنگاه بی‌درنگ قدرت ایجاد تغییرات را پیدا می‌کنید و از حیطۀ حرف زدن محض، خارج می‌شوید.

وقتی نیت می‌کنید بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، در واقع انتخاب می‌کنید که یک زندگی سرشار از عشق، خنده، موفقیت و رضای خاطر را به وجود آورید.

معرفی نویسنده
عکس دبی فورد
دبی فورد
آمریکایی | تولد ۱۹۵۵ - درگذشت ۲۰۱۵

دبی فورد، نویسنده‌ی آمریکایی در حوزه‌ی کمک به خویشتن است که آثارش از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمریکا محسوب می‌شوند. کتاب‌های فورد به بیش از ۲۰ زبان ترجمه شده‌اند. او همواره مردم را تشویق می‌کرد تا به جای دنبال کردن کمال، عیوب خود را بپذیرند. فورد ابایی از اینکه بگوید زمانی به مواد مخدر اعتیاد داشته است، نداشت و اغلب در کتاب‌هایش به مبارزه‌ی خود با سوء مصرف مواد مخدر اشاره می‌کرد که به دلایلی از جمله طلاق والدینش و احساس کافی نبودن، شدت گرفته بود.

نظرات کاربران

Par.ya
۱۳۹۹/۰۵/۰۴

اگر مثل من عادت به هایلایت کردن مطالب مفید داشته باشد تو کتاب های دبی فورد باید تمام صفحات رو هایلایت کنید 😄 بخونید بخونید و بازهم بخونید. همه کتاب های دبی فورد رو مطالعه کنید و از معجزه ای که در

- بیشتر
zahra...78😊
۱۴۰۰/۰۱/۰۸

سلام اگر میخواید امسال رو متفاوت آغاز کنید، این کتاب رو مطالعه بفرمایید...

ماندانا.م
۱۳۹۶/۰۴/۰۹

کتاب بسیار خوبی بود

Majid
۱۳۹۶/۰۴/۰۳

پیشنهاد می‌کنم که این کتاب رو بادقت بخونید و صفحه به صفحهٔ اون رو خط بکشید و یادداشت بردارید.

F Abbasi
۱۳۹۸/۱۲/۱۳

کتاب انگیزشی و مفیدی بود.🌹🌹

Parisa
۱۳۹۷/۰۱/۲۲

بینظیر بود واقعا عالی👌👌👌👏👏👏

کاربر ۳۴۲۴۸۸۶
۱۴۰۲/۰۴/۲۱

سلام،وقت بخیر من امروز مطالعه این کتاب رو تموم کردم،کتاب خوبی بود،متن بسیار روانی داشت و غرق در مطالب میشدی و کاملا واژه به واژه احساسش میکنی و دائم با خودت میگی،منو میگه!اره منم این کارو کردم،خط به خط منه! لایه لایه

- بیشتر
Mozhgan
۱۴۰۲/۰۲/۲۲

کتاب خوبیه و پیشنهاد میکنم بخونید فقط اینو توصیه می کنم که هر کتابی میخونید فقط نخونید و رد بشید، توحه کنید و عمل کنید، زندگیتونو قشنگ کنید

ALI 79
۱۳۹۸/۰۸/۲۶

عالی تر از عالی

sheyda
۱۴۰۲/۰۱/۰۵

کتابی که با ارائه ی راهکار های عملی به شما کمک میکنه برای خلق یک سال خوب،برنامه ریزی و هدف گذاری کنید. برای شروع سال جدید پیشنهاد میکنم بخونید.

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۴۲)
از خودتان نپرسید که جهان به چه نیاز دارد، بلکه بپرسید که چه چیز شما را زنده می‌کند. زیرا آنچه مورد نیاز جهان است، مردمی‌ست که زنده شده‌اند.
Dexter
اگر پروندۀ رویدادهای ناراحت‌کنندۀ گذشته را در فکرمان نبندیم و به علت حمل آن‌ها همچنان احساس تنفر، پشیمانی یا گناه داشته باشیم، تردیدی نیست که هر چه از گذشته ناتمام مانده است به آیندۀ ما نشت می‌کند و به احتمال خیلی زیاد بهترین برنامه‌هایمان را به هم می‌ریزد.
Dexter
اگر می‌خواهیم آینده‌ای قدرتمند بسازیم که شباهتی به گذشتۀ ما نداشته باشد، باید موارد ناتمام و ناقص خود را رفع کنیم تا بتوانیم به روشنی ببینیم و با قدرت پیش برویم.
Dexter
هنگامی که لوح ذهن ما پاک باشد، قادر هستیم بی هیچ دردسری برای بهترین زندگی‌مان برنامه‌ریزی کنیم.
Dexter
شاید فکر کنید که پذیرش و استقبال از حال ناخوش شما را به بیراهه بکشاند و به الگویی برای زیاده‌روی در آنچه درست به نظر نمی‌رسد تبدیل شود، اما در واقع کاملاً برعکس این حالت پیش می‌آید. وقتی هر احساسی را که در شما پدید آمده است با روی گشاده می‌پذیرید و تسلیم آن می‌شوید، معجزه‌ای رخ می‌دهد و آن حال ناخوش می‌تواند از شما عبور کند و بیرون برود.
Dexter
بیش‌تر اوقات فشار و اضطراب ما نه به دلیل رویدادهای زندگی‌مان، بلکه به علت دلهره و انتظار نتیجۀ منفی‌ست. حتی وقتی شرایطی پیش می‌آید که اثبات می‌کند انتظارات ما اشتباه بودند، اغلب در همان حالت ناراحتی پیشین باقی می‌مانیم و نمی‌توانیم برای نتیجۀ مثبتی که به دست آمده است احساس قدردانی و شکرگزاری داشته باشیم.
Dexter
بیش‌تر ما در بارۀ مخرب بودن برخی رفتارهایمان به خودمان دروغ می‌گوییم. علت آن است که خودویرانگرترین رفتارهایمان معمولاً در انکاری شدید و عمیق پیچیده شده‌اند. ما پیامدهای کارهایمان را انکار می‌کنیم، خودمان را گول می‌زنیم و به خود می‌قبولانیم که اگر به پیشروی در همین مسیر بی‌ثمر ادامه دهیم، بالاخره به نتیجه‌ای که می‌خواهیم، می‌رسیم.
Dexter
«نکتۀ مهم این است که هر لحظه قادر باشیم آن کسی را که هستیم، فدای آن که می‌توانیم بشویم، کنیم.»
Hessam Shahbazi
موارد ناتمام عینی - مانند بی‌نظمی، کارهای نیمه انجام شده و هر گونه برنامه یا مورد ناکامل دیگر - مانع از آن می‌شوند که ما لوح پاکی داشته باشیم که بر آن آنچه را می‌خواهیم، بیافرینیم. آن‌ها ما را از نظر جسمی، معنوی، عاطفی و ذهنی سنگین می‌کنند و شور و شادی زندگی را از ما می‌ربایند.
Dexter
فهرستی از بهانه‌هایی که برای توجیه وضعیت زندگی‌تان می‌آورید، تهیه نمایید. این گزینۀ قدرتمند را انتخاب کنید که حتی مورد علاقه‌ترین و موجه‌ترین عذر و بهانه‌هایتان را که به شما القا می‌کنند به چه علت نمی‌توانید بهترین سال زندگی‌تان را داشته باشید، کنار بگذارید
Dexter

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۱۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان