دانلود و خرید کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من... دیوید کالی ترجمه رضی هیرمندی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من... اثر دیوید کالی

کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من...

معرفی کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من...

کتاب «ماجرای باورنکردنی تابستان من...» نوشتۀ دیوید کالی و ترجمۀ رضی هیرمندی است و نشر افق آن را منتشر کرده است. ماجرای باورنکردنی تابستان من... روایتی جذاب و هیجان‌انگیز از ماجراجویی یک پسر بامزه است. 

درباره کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من...

قصه‌ها مزایای بی‌شماری دارند. کودکان و نوجوانان علاقۀ زیادی به خواندن و شنیدن قصه دارند و از طریق داستان‌ها چیزهای زیادی یاد می‌گیرند آن‌ها از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و فهمشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا کرده و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند و نسبت به مسائل آموزشی واکنش بهتری نشان می‌دهند. آموزش در حین خواندن آموزش غیرمستقیم نام دارد و کودکان بدون اینکه بدانند نکات زیاد را می‌آموزند.

شاید برای بسیاری از کودکان و نوجوانان پیش‌آمده باشد که بعد از تعطیلات ۳ماهۀ تابستان، در مدرسه با این سؤال معلم یا دوستان مواجه شوند که تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟ در گذشته این پرسش موضوع درس انشا بود و دانش‌آموزان مجبور بودند آنچه که بر آن‌ها گذشته بود را برای همه بازگو کنند و دانش‌آموزان معمولاً بر سر این موضوع که تعطیلات چه کسی جذاب‌تر بوده، رقابت داشتند. 

کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من... با این سؤال خانم معلم آغاز می‌شود که «بگو ببینم، تابستان را چگونه گذراندی؟». شخصیت اصلی داستان ماجرای باورنکردنی تابستان من... پسری است که تابستان پرهیجانی را از سر گذرانده و حالا در پاسخ به سؤال معلم نگران است که کسی حرف‌هایش را باور نکند؛ اما داستان طولانی تابستانش را تعریف می‌کند. شاید اتفاقاتی که برای پسر دانش‌آموز افتاده کمی عجیب به نظر برسد؛ اما بی‌نهایت جذاب و جالب است. او همان ابتدا در کنار ساحل نقشۀ گنجی را پیدا می‌کند. با همین نقشۀ گنج است که ماجراجویی‌های او آغاز می‌شود. کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من... اثری هیجان‌انگیز و مفرح برای کودکان ماجراجو است. دیوید کالی با توصیف دقیق جزئیات و صحنه‌ها علاوه بر روایت تابستان مهیج پسربچه از زبان خودش، قوۀ تخیل کودکان را پرورش می‌دهد و به آن‌ها یاد می‌دهد که خلاقانه به مسائل نگاه کنند. این کتاب با تصاویر فوق‌العاده‌ای که دارد علاوه بر سرگرم‌کردن کودکان، ‌به آن‌ها کمک می‌کند تا جزئیات بیشتری از ماجراهای تابستان شخصیت اصلی داستان را تصور کرده و خیال‌پردازی کنند. ترکیب تصاویر زیبا و حرفه‌ای کتاب با متن کوتاه در هر صفحه تجربۀ لذت‌بخش مطالعۀ کتاب را به کودکان هدیه می‌کند.

خواندن کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من... را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکانی که عاق ماجراجویی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماجرای باورنکردنی تابستان من...

«اجازه خانم. شاید باور نکنید ولی...

یک نامه توی بطری پیدا کردم؛ نامۀ خشک‌وخالی نبودها، نقشۀ یک گنج بود!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۵٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان