دانلود و خرید کتاب ماورای طبیعی شدن جو دیسپنزا ترجمه روزبه ملک زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ماورای طبیعی شدن  اثر جو دیسپنزا

کتاب ماورای طبیعی شدن

معرفی کتاب ماورای طبیعی شدن

کتاب ماورای طبیعی شدن نوشتهٔ جو دیسپنزا و ترجمهٔ روزبه ملک زاده و هیمن برین است و انتشارات پردیس آباریس آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب ماورای طبیعی شدن

بشر در طی سالیانی که بر روی کرهٔ زمین زندگی کرده است پیوسته درگیر مسائلی شده که هیچ توجیه علمی برای آن نداشته و از درک آن عاجز بوده است. این مسائل همان ماوراءالطبیعه یا فرا گیتی نامیده می‌شود. خیلی از این مسائل با پیشرفت علم بشر به مسائل طبیعی بدل شده‌اند، اما خیل عظیمی از سؤال‌های بی‌جواب دیگر باقی مانده که همچنان در فهرست ماوراءالطبیعه جای دارد. ماوراءالطبیعه را در متون اسلامی عالم غیب گفته‌اند. عالم غیب نیز همان عالمی است که از نگاه حسی ما پوشیده است که می‌توانیم با عقل، نشانه‌هایی از آن بیابیم و با استفاده از وحی، جزئیات آن را به دست آوریم.

کلید آموزه‌های یوگا این است: وقتی چیزی را که زمانی ناممکن می‌پنداشتیم، خودمان تجربه کرده و یا در دیگری مشاهده می‌کنیم، از چنگ باورهایمان رها شده و می‌توانیم در زندگی خود بر این محدودیت‌ها غلبه کنیم. به همین دلیل است که کتاب ماورای طبیعی شدن توانایی تغییر زندگی شما را دارد. اگر بتوانید رویای آیندهٔ خود را به منزلهٔ واقعیت کنونی‌تان قبول کنید و این کار را طوری انجام دهید که بدن متقاعد شود این رویا همین حالا در حال وقوع است، پی خواهید برد که چگونه باید آن آبشارهای عاطفی و فرایندهای فیزیولوژیکی را فعال کنید که بازتاب واقعیت جدیدتان هستند. نورون‌های درون مغز شما، نورون‌های حسی درون قلبتان و وضعیت شیمیایی بدنتان همه با هم هماهنگ می‌شوند تا اندیشهٔ جدیدتان را بازتاب دهند و امکان‌های کوانتومی زندگی طوری سامان می‌یابد که شرایط جدیدی را به جای شرایط نامطلوب گذشته (که آنها را به منزلهٔ زمان حال پذیرفته‌اید) بنشاند.

قدرت این کتاب در همین است.

جو دیسپنزا با سبکی ساده، سلیس و قابل فهم، کشفیات تحول‌آفرین علم کوانتومی و آموزه‌های عمیق گذشته را که عرفا عمر خود را وقف تسلط بر آن می‌کردند، در یک کتاب گرد هم آورده است. او به ما نشان می‌دهد که چطور ماورای طبیعی شویم.

خواندن کتاب ماورای طبیعی شدن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که با علوم نوین می‌خواهند به درک بهتری از خود برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب ماورای طبیعی شدن

«اگر می‌خواهید ماوراءالطبیعه را در زندگی خودتان تجربه کنید، مثلاً بدنتان را بهبود بخشید، فرصت‌های غیر قابل تصوری برای خود ایجاد کنید و تجربه‌های متعالی و عرفانی داشته باشید باید ابتدا مفهوم لحظهٔ اکنون را به طور کامل فرا گیرید: اکنونِ ابدی.

امروزه زیاد در مورد حاضر بودن یا حضور در لحظهٔ اکنون سخن می‌گویند. بیشتر مردم معنای سادهٔ این گفته را می‌فهمند (فکر نکردن به آینده و زندگی نکردن در گذشته) اما من می‌خواهم معنای کاملاً متفاوتی از این مفهوم بیان کنم. این مفهوم مستلزم این است که از دنیای فیزیکی از جمله بدن، هویت و محیط‌تان فراتر بروید و حتی از خود مقولهٔ زمان نیز گذر کنید. در این حالت است که می‌توانید امکان را به واقعیت تبدیل کنید.

اگر نتوانید از آنکه فکر می‌کنید هستید و از باورهای شرطی شدهٔ خود نسبت به دنیا فراتر بروید نخواهید توانست زندگی و یا تقدیر جدیدی برای خود بیافرینید. پس به معنای واقعی کلمه باید از سر راه خود کنار بروید، از خاطرهٔ خود به منزلهٔ هویت‌تان بگذرید و اختیار خود را به دست چیزی بسپارید که از شما بزرگ‌تر است یعنی وجودی عرفانی. در این فصل این مسئله را برایتان توضیح خواهم داد.

ابتدا اجازه دهید عملکرد مغز را بررسی کنیم. فعال شدن هر نوع بافت عصبی در مغز یا بدن سبب بروز ذهن می‌شود. در نتیجه از نقطه نظر عصب شناختی، ذهن حالت عملکردی مغز است. برای مثال، شما ذهن خاصی برای رانندگی دارید. ذهن دیگری برای دوش گرفتن دارید و زمانی که آواز می‌خوانید یا به موسیقی گوش می‌دهید هم ذهن دیگری دارید. شما برای اجرای هر یک از این عملکردهای پیچیده از سطح خاصی از ذهن استفاده می‌کنید چون به احتمال زیاد هر یک از این کارها را هزاران بار انجام داده‌اید و بنابراین هر بار که آنها را انجام می‌دهید مغزتان به شیوه‌های کاملاً به خصوصی روشن می‌شود.

به عنوان مثال، مغز در حین رانندگی به دنبال الگو و ترکیب خاصی از شبکه‌های عصبی است که آنها را روشن کند. این شبکه‌های عصبی یا شبکه‌های نورونی صرفاً دسته‌هایی از نورون‌ها هستند که به صورت گروهی با یکدیگر کار می‌کنند (درست مانند یک برنامهٔ نرم‌افزاری خودکار). از آنجا که شما این کار را به دفعات زیاد انجام داده‌اید، چنین شبکهٔ عصبی تشکیل شده است. به عبارت دیگر، نورون‌هایی که برای انجام یک کار خاص با هم کار می‌کنند، به هم وصل می‌شوند. وقتی به صورت آگاهانه انتخاب می‌کنید که کاری مانند رانندگی را انجام دهید، به صورت خودکار این مجموعه نورون‌های مغزتان را انتخاب می‌کنید و به آنها دستور می‌دهید روشن شوند تا سطح خاصی از ذهن فعال شود.»

معرفی نویسنده
عکس جو دیسپنزا
جو دیسپنزا

جو دیسپنزا نویسنده، پژوهشگر و مربی شناخته‌شده‌ای است که نتایج تحقیقاتش در شاخه‌های مختلفی مثل عصب‌شناسی، زیست‌شناسی، شیمی مغز و همچنین روش نوین کایروپراتیک را به شکلی کنار هم نشانده تا افراد بتوانند از مسائل عاطفی، بیماری‌ها و دردها رهایی پیدا کنند.

نظرات کاربران

sam00mp
۱۴۰۲/۰۹/۱۱

کتابه عالی من ب شما توصیه میکنم حتما بخونید چیز هایی راجب اطرافمون میگه که ما از اون بی خبریم در مورد چاکرا یا چشم سوم و قدرت های بدن انسان من خودم هنوز کامل نخوندمش ولی در کل کتاب

- بیشتر
کاربر 7715817
۱۴۰۲/۱۲/۲۱

کتاب فوق العاده ای هست کاش رایگان بشه همه بتونن بخونن ممنون از اپلیکشن طاقچه 🙏

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۸۰ صفحه

قیمت:
۱۲۵,۰۰۰
۸۷,۵۰۰
۳۰%
تومان