دانلود و خرید کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن زهره اخوان مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن اثر زهره اخوان مقدم

کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن

معرفی کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن

کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن نوشتهٔ زهره اخوان مقدم و فردین احمدی است و انتشارات نظری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن

کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن نوشتهٔ زهرا اخوان مقدم و فردین احمدی برای ما یادآور آن است که در جهان معاصر، حملات بیشتری علیه دین اسلام و قرآن وجود دارد و برای مسلمانان لازم است در برابر دشمنان خود دفاع کنند. برای ترویج دین و فرهنگ قرآن و اهل بیت، تعامل و تفاهم با دیگران لازم است و بدون یادگیری زبان انگلیسی این امکان وجود ندارد. بسیاری از دانشجویان رشته الهیات تکیه خود را به زبان عربی می‌دهند و به زبان انگلیسی تسلط ندارند. آمارها نشان می‌دهد که در آزمون‌های کنکور بین داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری، بسیاری از شرکت‌کنندگان به سؤالات زبان انگلیسی پاسخگو نیستند. همچنین، در حوزه تألیف کتاب‌های زبان انگلیسی برای رشته الهیات کمتر کتاب کاربردی وجود دارد. این کتاب به تفکیک گرایش‌ها و تدریس لغات تخصصی به همراه معنی آنها است. این روش باعث می‌شود دانشجو به طور ناخودآگاه جملات تخصصی رشته خود را مطالعه کند و با زبان تخصصی خود آشنا شود. 

خواندن کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مطالعهٔ این کتاب به همهٔ علاقه‌مندان رشته الهیات توصیه می‌شود.

بخشی از کتاب لغات و جملات مرتبط با رشته علوم قرآن

«چرایی و چگونگی تألیف این دوره کتاب

در حوزه تألیف زبان انگلیسی ویژه کنکوری‌های این رشته، می‌توان گفت کمتر کتاب کاربردی تألیف شده است. بسیاری از مؤسسات معتبر مرتبط با رشته الهیات نیز، بهترین کاری که کرده‌اند جمع آوری تمام سؤالات سال‌های قبل به همراه پاسخ و چاپ آن به شکل کتاب است که قابل استفاده برای دانشجو نیست. با توجه به اهمیت موضوع، نویسندگان دوره ۵جلدی حاضر، بر آن شدند تا در حد توان محدود خود، بخشی از این خلأ را پر نمایند.

در این کتاب شیوه کار اینگونه بوده که ابتدا گرایشها تفکیک شده، و سپس لغات تخصص هر رشته، همراه معنی آن ذکر شده است. در قدم بعد به جهت یادگیری بهتر، همان لغت در قالب یک جمله کوتاه به همراه معنی فارسی جمله دیده می‌شود.

در بخش دوم کتاب هم، تنها لغات تخصصی را در سطح ارشد و دکتری به همراه معنی آن لغات آوردیم. حسن این روش آن است که دانشجو بطور ناخودآگاه جملات تخصصی رشته خود را (در٣ حوزه کنکور و دانشگاه و حوزه) مطالعه می‌کند و خروجی این نوع مطالعه عدم ترس و نگرانی از زبان تخصصی رشته خواهد بود، به طوری که می‌توان گفت بعد از مطالعه این کتاب حداقل ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ لغت تخصصی رشته خود را حفظ و با ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ جمله تخصصی رشته خود آشنا شده است. بر این اساس، چنین دانشجویی آنگاه که به اصل منابع رجوع کند، خودش توانائی ترجمه دارد. این نتیجه، برای شرکت کنندگان در همه مقاطع، به ویژه مقطع دکتری در مصاحبه و طول تحصیل بسیار مطلوب است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۸۸۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۶,۰۰۰
تومان