دانلود و خرید کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی رضا ماحوزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی اثر رضا ماحوزی

کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی

معرفی کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی

کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی حاصل گردآوری رضا ماحوزی است. انتشارات موسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم این مجموعه گفتارها را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی

کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی، چندین گفتار از نویسنده‌های گوناگون را در بر گرفته است. این گفتارها درمورد انتقال از شیوهٔ آموزش کلاسیک به الکترونیک است. سه راهبرد برای گذار هر چه بهتر به آموزش عالی الکترونیکی پیشنهاد شده است که مبتنی بر تبیین و تدقیق «حضور شناختی» (معرفتی) جدید (در ابعاد آموزشی، اجتماعی و فرهنگی)، «حضور آموزشی» جدید (حساس‌کردن نظام آموزشی دانشگاه در حال گذار به افت کیفیت علمی آموزشی) و «حضور اجتماعی» جدید است؛ همچنین گفته شده است که یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در بحث گذار به آموزش عالی الکترونیکی موردتوجه محققان قرار گیرد، این است که چه کارهایی را می‌توان کرد که تنزل کیفیت آموزش را جبران کنیم و چه کارهایی می توانیم بکنیم که حضور اجتماعی مؤثرتر داشته باشیم و تعلق سازمانی، گروهی و فرهنگی اساتید، کارکنان و دانشجویان را در شرایط ویژه (همچون وجود پاندمی‌هایی مانند ویروس کووید - ۱۹) تقویت کنیم.

«هادی خانیکی»، «سیدحسین سراج‌زاده»، «الهام اکبری»، «همایون شهریاری» و «مریم پناهی» برخی از افرادی هستند که شما در این کتاب آرای آن‌ها درمورد موضوع یادشده را می‌خوانید.

خواندن کتاب از آموزش عالی کلاسیک به آموزش عالی الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد حوزهٔ آموزش عالی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۸۷۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان