دانلود و خرید کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب ویدا حسینی فرد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب اثر ویدا حسینی فرد

کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب

انتشارات:نشر برگ و باد
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب

کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب نوشتهٔ ویدا حسینی فرد است و نشر برگ و باد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتابْ شناخت و درمان اعتیاد جنسی است.

درباره کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب

کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب راهنمایی برای موقعیت‌های مختلفی است که زوجین با مشکل اعتیاد جنسی مواجه می‌شوند و حتی شاید تصمیم به جدایی بگیرند. در این کتاب اطلاعات، راه حل‌ها و تجاربی گفته می‌شود که برای همگان می‌تواند مفید باشد.

افرادی که با یک معتاد جنسی زندگی می‌کنند معمولا متوجه این موضوع نیستند که درمان و بهبود این اختلال به زمان طولانی سه تا پنج ساله نیاز دارد. اما در صورت درمان همسران به خوبی متوجه تغییرات بیمار در طی جلسات مشاوره می‌شوند و احساس خوشحالی و رضایت خود را بیان می‌کنند.

فرد بیمار و همسرش در جلسات مشاورهٔ فردی و دو نفره شرکت می‌کنند و بعد از چند جلسه شاید نیاز به تصمیم‌گیری باشد که اصلا می‌خواهند در کنار یکدیگر به زندگی ادامه دهند یا خیر؟ بدیهی است که رابطه همسران بعد از افشای اعتیاد جنسی یکی از آنها هرگز مانند گذشته نمی‌شود و در واقع آنها باید زندگی جدیدی را آغاز کنند.

در این کتاب به موضوعات متفاوتی مثل اثرات گستردهٔ اعتیاد جنسی بر خانواده، جامعه و تاثیر بر فرزندان و بسیاری از مسائل دیگر پرداخته شده است.

خواندن کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که احساس می‌کنند به ارتباط جنسی اعتیاد دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عجب دردیست جان دادن به مرداب

«تصور کنید شما خانمی هستید که به تازگی متوجه شده‌اید نامزدتان به طور پنهانی به تماشای فیلم‌های مستهجن در اینترنت می‌پردازد و گفتگوهای عاشقانه و حتی روابط نامشروع دارد.

تا امروز کاملأ به او اعتماد داشته اید و هرگز تصور نمی‌کردید که روزی به شما خیانت کند. شاید قبلاً در صحبت هایش کلمات آزار دهنده و شوخی‌های غیراخلاقی داشت که دوست نداشتید و یا پیشنهاداتی که آنها را قبول نمی‌کردید اما هرگز تصور نمی‌کردید دچار چنین انحرافاتی باشد.

بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند رابطه خود را با این فرد تمام کنند. برخی نیز مردد می‌شوند و نمی‌دانند چطور باید به رابطه با همسرشان ادامه دهند؟ اما قبل از هر اقدامی بهتر است به نتایج بلند مدت تصمیمات خود فکر کنید و سپس انتخاب مناسبی داشته باشید. شما باید حقیقت ماجرا را بدانید تا بتوانید تصمیمات مناسب‌تری اتخاذ کنید (ممکن است کشف حقیقت هم کمکی به شما نکند).

مطالب زیر در مورد بایدها و نبایدهای مربوط به اعتیاد جنسی و همسران آن‌ها می‌باشد که بر اساس تجارب شخصی خود به دست آورده ام:

نبایدها

شهود یا حس ششم خود را دست کم نگیرید. شهود همان نِدای درونی شماست که می‌گوید یک جای کار ایراد دارد. خیلی‌ها به راحتی این نِدای درونی خویش را نادیده می‌گیرند و سعی در متقاعدسازی خود برای اثبات وفاداری همسرشان دارند. در مواقعی که مدارکی برای اثبات این مشکل ندارید حس شما می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و به آن اعتماد کنید. اما احساسات خود را کنترل کنید و با همسر خود در این مورد حرفی نزنید چون در این شرایط همه چیز را انکار می‌کند و پنهان کاری بیشتری خواهد داشت. بهتر است سکوت کنید و به دنبال نشانه‌ها و مدارک بیشتری برای اثبات این فرضیه باشید. اگر مطمئن شده‌اید که همسرتان اعتیاد جنسی دارد و به شما قول داد دیگر خطایی نمی‌کند یادتان باشد این قول او تضمینی برای ترک این عادت نیست (خودش به تنهایی قادر به درمان بیماری‌اش نیست).

هرگز خودتان را به خاطر اعتیاد جنسی همسرتان سرزنش نکنید و حتی اگر او علت خیانتش را به قصور و رفتارهای شما نسبت داد، به هیچ عنوان این بهانه‌ها را نپذیرید و احساس گناه در این زمینه نداشته باشید.

برخی از معتادان جنسی به اشتباهات خود اقرار می‌کنند اما مسوولیت آن را نمی‌پذیرند. آنها حتی ممکن است برای درمان از شما، مشاور یا روانپزشک هم کمک بگیرند اما شاید هیچ کدام از این راه حل‌ها مفید نباشند و در نهایت این مشکل همچنان پابرجا بماند.

بایدها

همیشه در روابط خود حد و مرزهای مشخصی داشته باشید یعنی خواسته‌ها و عدم علایق خود را به وضوح بیان کنید تا طرف مقابل هم متوجه معیارها و قوانین شما بشود.

به ویژه در شروع رابطه با دقت همه خواسته‌های خود را بیان کنید و در مورد تاریخچه روابط گذشته او، هدف‌ها و خواسته هایش از این آشنایی با هم گفتگو کنید. به گونه‌ای رفتار کنید که دیگران متوجه شوند شما فرد بدبینی نیستید اما آدم محتاطی هستید و ضوابط اخلاقی خودتان را دارید (در اوایل ازدواج، امر بدیهی نداریم و همه مسایل را واضح و شفاف توضیح دهید).

بهتر است در ابتدای آشنایی عجول و هیجان زده نباشید و همهٔ معیارهای لازم برای یک رابطهٔ عاطفی پایدار را مدنظر قرار دهید و با نگاهی منطقی و انتقادی طرف مقابل را بررسی کنید. از نامزدتان بخواهید به شما کمک کند تا به شناخت لازم در مورد او برسید بدیهی است اگر اهمیتی برای رابطه قایل باشد حتما به این مساله توجه می‌کند. اگر متوجه خیانت یا تنوع طلبی جنسی او شده اید یا باید این رابطه را تمام کنید یا با او در این زمینه اتمام حجت کنید که در صورت ادامه این روابط دیگر ادامه نخواهید داد و حتماً باید پیش روانپزشک بروید. معمولاً افرادی که اعتیاد جنسی دارند به انگیزه و حمایت برای ترک این رفتارها نیاز دارند.

بدیهی است این موارد فقط بخشی از مساله است و همهٔ ماجرا نیست و در جامعهٔ امروزی باید به جنبه‌های متعددی در برقراری روابط توجه داشت. امروزه دیدگاه‌های مختلفی در مورد روابط زناشویی وجود دارد و ممکن است در جوامع گوناگون برخی موارد به صورت انحراف و همان‌ها در جامعه دیگری طبیعی محسوب شود به همین دلیل ممکن است سردرگمی هایی در این شرایط ایجاد شود.

اگر با فردی آشنا شده اید که هدفتان ازدواج است حتمأ باید با هم صادق باشید زیرا نمی‌توان به مدت طولانی در کنار کسی با بی اعتمادی و عدم صداقت زندگی کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۵۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان