دانلود و خرید کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی استیو برنز ترجمه سمیه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی اثر استیو برنز

کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی

معرفی کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی

کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی نوشتهٔ استیو برنز و آتاناز ماتوو و ترجمهٔ سمیه محمدی است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی

گفته شده است که یکی از اولین مراحل آغازین برای یک نومعامله‌گر، انتخاب نوع نمودار موردنظر است که در مسیر معامله از آن استفاده خواهد شد. انواع مختلفی از نمودارها برای انتخاب وجود دارد؛ نمودارهای خطی، نمودارهای میله‌ای، نمودارهای نقطه و رقم و نمودارهای شمعی ژاپنی. کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی درمورد گونهٔ اخیر سخن گفته است. اصولی که برای عملکرد قیمتی الگوهای شمعی بیان شده، در تمام چارچوب‌های زمانی کاربرد دارد. معامله‌گران از این اصول می‌توانند در چارچوب‌های زمانی معاملاتی خودشان از جمله یک‌دقیقه‌ای، پنج‌دقیقه‌ای، ده‌دقیقه‌ای، ساعتی، روزانه، هفتگی یا ماهانه استفاده کنند. صرف‌نظر از چارچوب زمانی، اصول الگوهای ایجادشدهٔ آن‌ها یکسان است. نویسندهٔ اثر حاضر معتقد است که برای بیشتر معامله‌گران، شمع‌ها بهترین نوع نمودار برای استفاده در معاملات الگوهای مبتنی بر رفتار قیمت (پرایس اکشن) است.

راهنمای الگوهای شمعی نشان می‌دهد که نقطهٔ پایینی دورهٔ اول در دورهٔ دوم حفظ نشد؛ با این حال بازار نزولی نشد و در عوض به نواحی بالاتر برگشت. این شمع عدم‌مقبولیت نقاط پایینی پایین‌تر را نشان می‌دهد؛ ضمن اینکه خریدارانی در بالای نقطهٔ بالایی روز گذشته وجود داشتند که مایل به افزایش قیمت بودند و قیمت‌ها را در سطح بالاتر حفظ کردند. الگوی پوشانندهٔ صعودی نشان‌دهندهٔ تغییر احساسات از حرکت نزولی به‌سمت صعود قدرتمند و معاملهٔ خرید است. این الگو اجازه می‌دهد تا قیمت قدرت بگیرد و نزدیک قیمت بالایی دورهٔ جدید بسته شود. گفته شده است که این شمع می‌تواند هشداری برای فروشندگان باشد که ممکن است نیاز به تجدید ارزیابی پوزیشن خود داشته باشند؛ زیرا خریداران کنترل عملکرد قیمت را در دست گرفته‌اند و قیمت ممکن است پایین‌تر نرود. این الگو یک الگوی بازگشتی صعودی در پایان روند نزولی قیمت است. کتاب حاضر درمورد الگوهای شمعی صعودی، الگوهای شمعی نزولی و الگوهای شمعی خنثی سخن گفته است.

خواندن کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ معامله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین راهنمای الگوهای شمعی

«وقتی یک شمع کوچک نزولی با بدنه مشکی یا قرمز روی نمودار ظاهر می‌شود و به دنبال آن یک شمع سفید یاسبز صعودی بزرگ ظاهر می‌شود الگوی پوشانندهٔ صعودی ایجاد می‌شود. بدنهٔ بزرگتر دارای نقطه بالایی بالاتر و همچنین نقطه پایینی پایین‌تر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۱۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان