دانلود و خرید کتاب چراغ دل زنت را روشن کن الن کریدمن ترجمه عباس چینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چراغ دل زنت را روشن کن اثر الن کریدمن

کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

نویسنده:الن کریدمن
انتشارات:نشر البرز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

کتاب چراغ دل زنت را روشن کن نوشتهٔ الن کریدمن و ترجمهٔ عباس چینی و شیرین نوروی است و نشر البرز آن را منتشر کرده است. راز دلبسته‌کردن زنان در این کتاب آمده است.

درباره کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

چراغِ دل زنت را روشن کن یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های امریکاست. در جامعه‌ای (امریکا) که از هر دو ازدواج یکی به‌طلاق می‌انجامد، مرد باید همان‌طور که زن علاقه‌مند و متعهد به‌بهبود روابط زناشویی است، او هم باشد. مرد هم، به‌همان اندازه که زن درصدد برآوردن نیازهای شوهر خود است، خواستار برآوردن نیازهای زن خود است. مرد هم می‌خواهد بداند چگونه همسرش را به‌خودش علاقه‌مند نگه دارد.

تا حال مطالبی که در این باره منحصراً برای مردان باشد، خیلی کم نوشته شده است. کتاب «چراغ دل زنت را روشن کن» چراغ راه مردان برای داشتن زندگی مشترک موفق است.

خواندن کتاب چراغ دل زنت را روشن کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ مردان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره الن کریدمن

اِلِن کریدمن بنیانگذار کلاس‌های «چراغ دل شوهرت را روشن کن» و «چراغ دل زنت را روشن کن» است. او، در طی نه سال گذشته، سخنران پویایی در مکان‌های عمومی بوده و هزاران زن و مرد را آموزش و به‌ آنان انگیزهٔ زندگی داده است. او در روان‌شناسی و آموزش درجه کارشناسی دارد. وی در حدود سی سال با شوهرش زندگی زناشویی موفقی داشته است و سه فرزند نیز دارد. خانم کریدمن درحال حاضر در اِل‌تورو، کالیفرنیا، زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب چراغ دل زنت را روشن کن

«در طی نُه سال تدریس در کلاس مردها و زن‌ها، یادم نمی‌آید که حتی یک مرد شکایت کرده باشد همسرش به‌اندازه کافی برایش حرف نزده است. در واقع، خلاف آن را می‌شنوم. «او هرگز از صحبت‌کردن خسته نمی‌شود.»

شوهرم می‌تواند یک فیلم دو ساعته را در یک دقیقه خلاصه کند. از سوی دیگر، من دست‌کم به‌یک ساعت نیاز دارم تا نظریه مناسبی را به‌شما ارائه دهم. او تا به‌امروز نتوانسته است بفهمد چگونه می‌توانم با دوستم به‌ناهار بروم و سه ساعت با هم صحبت کنیم. او بارها گفته است: «من نمی‌فهمم، وقتی تو او را همین آخر هفته گذشته دیده‌ای، چگونه باز هم می‌توانی سه ساعت با او حرف بزنی؟»

در کلاس‌های خانم‌ها، اغلب به‌خانم‌ها توجه می‌دهم که وقتی همسرشان می‌پرسد کلاس‌ها چگونه گذشته است، منظورش شرح جزئیات نیست؛ تمام آنچه او واقعاً می‌خواهد، چند جمله کوتاه است که به‌او بگویید چه اتفاقی افتاده است. خانم‌ها، به‌علت

اشتیاقشان، این تمایل را دارند که به‌خانه بروند، شوهرشان را بنشانند و هر دقیقه رخدادی را که درگیرش بوده‌اند کلمه به‌کلمه شرح دهند. این تمایل، این نیاز بیش از آنچه شما ممکن است تصور کنید، ضروری است، تقریباً در همه خانم‌ها وجود دارد.

من، خیلی بیشتر از شوهرم، نیاز به‌حرف‌زدن دارم. در هرکجا و با هر کسی صحبت می‌کنم. اصلا فرد بخصوصی را برای حرف‌زدن انتخاب نمی‌کنم. وقتی که از هواپیما خارج شده‌ام، بامسافر پهلویی‌ام دوست هستم. من با مردم در صف‌های سینما، اتاق انتظار دکترها، خواربار فروشی‌ها و پارکینگ‌ها صحبت می‌کنم. با خودم می‌گویم میلیون‌ها داستان در آنجاها نهفته است و می‌خواهم تا جایی که امکان دارد بیشتر از آنها آگاه شوم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۱۹۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۲,۰۰۰
تومان