دانلود و خرید کتاب معجزه گر خاموش رضا حیات الغیب
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب معجزه گر خاموش اثر رضا حیات الغیب

کتاب معجزه گر خاموش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۳از ۳۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب معجزه گر خاموش

کتاب معجزه گر خاموش نوشتهٔ رضا حیات الغیب است و انتشارات سخنوران آن را منتشر کرده است. اگر قرار باشد در کل زندگی‌تان فقط یک کتاب بخوانید، باید این کتاب را انتخاب کنید! این کتاب از بیش از صد جلد کتاب برتر دنیا و ساعت‌ها آموزش با موضوعات مختلف گردآوری شده است.

درباره کتاب معجزه گر خاموش

کتاب معجزه گر خاموش الهام‌گرفته‌شده از ده‌ها کتاب برتر دنیا (بیش از صد کتاب) و همچنین ساعت‌ها آموزش و سخنرانی بزرگ‌ترین اساتیدِ جهان است. مطالب این کتاب بسیاربسیار مهم است و باید روی صفحه به صفحه؛ بند به بند و خط‌به‌خطِ آن تأمل و اندیشه کنید.

آنچه که در این کتاب می‌خوانیم اگر نگوییم کاملاً، باید گفت عمدتاً برخلاف آن چیزی است که زندگی می‌کنیم، برخلاف آنچه اعتقاد داریم، برخلاف چیزی است که به ما آموخته شده است!

وقتی صفحات این کتاب را می‌خوانیم، متوجهٔ موضوعات و مطالبی می‌شویم که ممکن است کاملاً برایمان گم و ناآشنا باشد، مطالبی که برخلاف عادت‌های ماست. مطالبی که در این کتاب می‌خوانید تضمین‌کنندهٔ یک زندگی عالی و بی‌نظیر در تمامی ابعاد، نه‌تنها برای فرد که برای همهٔ بشریت و کل کرهٔ زمین نیز هست!

این کتاب در خاموشی معجزه می‌کند؛ هزاران مُعجزهٔ بزرگ و کوچک دیگر که در این کتاب خواهید دید و البته که تمام مُعجزات آن خاموش است.

این کتاب، مقصد یا هدف خاصی را دنبال نمی‌کند و برای شما برنامهٔ خاصی ندارد، فقط پرده‌ها را کنار می‌زند و حقایق جهان هستی را برای شما آشکار می‌سازد؛ آن‌گاه خود خواهید دانست چگونه خود و زندگی‌‌تان را دگرگون سازید. چه‌بسا در بسیاری از صفحات این کتاب فقط با خواندن و درک مطالب آن صفحات بدون آنکه متوجه شوید تغییرات شگفت و زیادی در خود و دنیایتان اتفاق بیفتد.

این کتاب، کتابی نیست که آن را به دیگران ببخشید و یا به آن‌ها امانت دهید، چون باید آن را همیشه در کنار خود داشته باشید و روزانه از آن استفاده کنید تا هر روزتان سرشار از معجزهٔ خداوند و جهان طبیعت شود. تمامی صفحات این کتاب را باید بارها و بارها و بارها بخوانید، به گونه‌ای که به‌طور ناخودآگاه، نادانسته و ناآگاهانه مطالب آن را زندگی کنید و تبدیل به عادات زندگی شما شده باشند.

این کتاب باید به جزئی از وجود شما تبدیل شود تا معجزه‌های آن را ببینید.

خواندن کتاب معجزه گر خاموش را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

هر خانواده به یک جلد از این کتاب نیاز دارد. والدین هر خانواده باید مطالب این کتاب را فرا گیرند و آن‌ها را زندگی کنند و آن‌ها را تبدیل به عادات غالب خود کنند، به گونه‌ای که به شکل وراثتی، ژنتیکی و ناخودآگاه آن‌ها را به فرزندان خود انتقال دهند.

چه مرد وچه زن؛ چه پیر و چه جوان، برای درک حقیقت زندگی و داشتن یک زندگی غنی و فراتر از ایدئال در تمامی ابعاد، به آگاهی نسبت به مطالب این کتاب نیازمندند.

بخشی از کتاب معجزه گر خاموش

«بیا و با من پرواز کن...

می‌توانیم به فراسوی جهالت گام بگذاریم، می‌توانیم خود را موجوداتی هوشمند با مهارت و برتر ببینیم، می‌توانیم پرواز (آزادی) را بیاموزیم.

آموختن پرواز (آزادی) بها دارد و کسی که پرواز را بیاموزد، افسوس بهای آن را نمی‌خورد.

از میان میلیون‌ها انسان تعداد خیلی انگشت شماری پیدا می‌شود که راه پرواز را بجوید!

یکنواختی؛ ترس و خشم دلیل کوتاهی عمر ماست. با بیرون‌انداختن این پندارها از ذهن، عمر طولانی و مسرت‌بخشی برای خود رقم خواهیم زد.

بیشتر ما از جهانی به جهانی دیگر شبیهِ آن رفتیم و از یاد بردیم از کجا آمده‌ایم و اهمیتی هم ندادیم چه جهانی را در پیش داریم...

می‌توانی تصور کنی پیش از آنکه برای نخستین بار به این اندیشه برسیم که جز زیستن؛ خوردن؛ جنگیدن و یا قدرت‌یافتن در دنیا هدفی بالاتر وجود دارد؛ چند زندگی را پشت‌سر گذاشته‌ایم؟!

صد زندگی را... هزار زندگی را..؟!

آنگاه صد سالِ دیگر تا بفهمیم چیزی به نام کمال (پرواز) وجود دارد و باز هم صد زندگی دیگر تا به این برسیم که هدف از زندگی، یافتنِ آن کمال و متجلّی‌کردن آن است.

پس بدیهی است جهان دیگر را براساس آن‌چه در این جهان می‌آموزیم، انتخاب می‌کنیم.

اگر چیزی نیاموزیم جهانِ بعدی نیز مانند همین جهان خواهد بود؛ با همان محدودیت‌ها و مشکلات.

اما اگر به سمتِ کمال (پرواز و آزادی) قدم برداریم؛ به یک‌باره آنقدر خواهیم آموخت که نیازی نباشد هزاران بار زندگی کنیم تا به این مرحله برسیم.

برای این‌که با سرعتِ اندیشه به هر کجا که می‌خواهی پرواز کنی باید با این آگاهی شروع کنی که همین حالا به آنجا رسیده‌ای.

شگرد کار این است که دیگر خود را چون موجودی محبوس در کالبدی محدود نبینید که تنها در چهارچوب معینی آزادی عمل دارد. شگرد کار این است که ماهیت حقیقی‌تان همچون عددی نانوشته کامل است و هر جا در گسترده زمان و مکان موجودیت دارد.

هر آن‌چه به ذهن راه یابد می‌تواند شکل مادی آن تجلّی یابد، چرا که اگر غیر این بود به ذهن شما راه نمی‌یافت.

پس در آزادیِ کامل و بدون هیچ محدودیتی رؤیاپردازی کنید و در جهت تحقق رؤیایتان قدم بردارید.

رؤیا وقتی بخواهد واقع‌بینانه بیان شود؛ رؤیابودنش را از دست می‌دهد.

زندگی را نخواهیم فهمید، اگر دیگر آرزوکردن و رؤیا دیدن را از یاد ببریم؛ و جرأت زندگی بهتر داشتن را لب طاقچه به فراموشی بسپاریم، فقط به این دلیل که در گذشته یک یا چندتا از آرزوهایمان اجابت نشده است.

از بزرگ‌بودن آرزوهایتان نترسید، بلکه از کوتاه‌بودن سقف آرزوهایتان بترسید که منطقی به نظر برسد.

اگر قرار باشد در روز و نگاه اول شما بدانید برای رسیدن به هدفتان چه کاری باید انجام دهید؛ پس هدفتان را به اندازه کافی بزرگ انتخاب نکرده‌اید، بلکه فقط شهامتِ رسیدن به چیزی را داشتید که مطمئن به دست‌یافتن آن بوده‌اید.

تمام جسم شما چیزی نیست مگر اندیشه شما از خودتان؛ به همان شکلی که قادر به دیدنشان هستید.

زنجیرهٔ اندیشه‌تان را بشکنید؛ آنگاه زنجیرهٔ جسمتان شکسته خواهد شد.

دشوارترین کار در جهان این است که انسانی را متقاعد سازی که آزاد است و اگر مدت اندک زمانی به تأمل و آموزش بپردازد؛ این مسئله بر او آشکار خواهد شد.

سعی کنید با شکیبایی و به ترتیب بر محدودیت‌هایتان فایق آید.

تغییر سطح آگاهی به شکل ناگهانی نباید صورت گیرد.

آنچه دیدگانت به تو می‌گویند باور نکن؛ چشم‌هایت تنها محدودیت را به تو نشان می‌دهند، با ادراک خود بنگر.

آنچه می‌دانی، دریاب؛ آنگاه راه پرواز و آزادی را خواهی یافت.

تنها همان که هستی باقی بمان: آرام، شفاف و درخشان.»

نظرات کاربران

کاربر 2393569
۱۴۰۱/۱۱/۱۷

سلام و عرض ادب غذر میخوام چرا اینهمه گرون قیمت گذاشتین؟ ممنون میشه مناسب کنید بتونیم استفاده کنیم🙏

عقیل جلالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

متاسفم برا این مملکت که حتی دیگه نمیشه توش مطالعه کرد آخه کتاب پی دی اف ۹۹ تومن؟!!!! مطالعه و آموزشم برا آقا زاده ها و پولدارا بشه؟!! متاسفم برای تاقچه

کاربر ۹۰۶۲۶۷
۱۴۰۲/۰۱/۲۹

چرا اینقدر گرونه، بعد میگید چرا مردم کتاب نمیخونن!!

kaito
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

این کتاب چرا تو بی نهایت نیستتتتتتتتتتت

Hossein asadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

این کتاب فوق العادس و چکیده ی تمام کتابایی ک در باب روانشناسی و خودسازی و کمی فلسفه هست اینو باید و باید چندین بار خوند و به تک تک پاراگراف هاش فکر کرد ناگفته نماند بعضی جاهاش خیلی دور

- بیشتر
faez:)
۱۴۰۱/۱۲/۲۸

لطفا کتاب رو به بی نهایت اضافه کنید

محمد قاسمی
۱۴۰۲/۰۳/۰۵

سلام. نسخه فیزیکی کتاب رو خریدم و الان برای بار سوم دارم میخونم. برای من خیلی جذاب و مفید بود

کاربر 1582438
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

نسخه ی صوتی این کتاب موجود نیست؟؟؟

سپیده
۱۴۰۱/۱۱/۲۶

من این کتاب رو خوندم خیلی خووبه، بنظر من واجبه که توی قفسه کتابخونت داشته باشیش ♥

کاربر 7674559
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

سالها دل طلب جام جم از ما میکرد .انچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
عجیب است انسان‌هایی که کمال را به خاطر سفر حقیر می‌شمارند، به کُندی نیز به جایی نمی‌رسند؛
کاربر ۷۳۵۷۹۵۸
اگر انتظار بهترین‌ها را داشته باشید، بدون استثنا بهترین‌ها برایتان اتفاق خواهد افتاد.
جهان
فقط یک چیز می‌تواند رؤیا را به ناممکن تبدیل کند: ترس از شکست.
محمد
شما راجع به آیندهٔ خود تصمیم نمی‌گیرید، بلکه راجع به عادت‌هایتان تصمیم می‌گیرید. این عادت‌هایتان هستند که آینده شما را می سازند. پس اگر الان موفق نیستید، عادت‌هایتان را تغییر دهید... اگر چیزی را باور نمی‌کنید... دلیل بر نبودنش نیست که... دلیلش محدودبودن فکر شماست
جهان
هنگامی که آرامش ذهن را به عنوان یگانه هدف خود برمی گزینیم، فقط افکار ماست که باید تغییر یابد تا آرامش را تجربه کنیم.
جهان
فکرت را به لحظاتی متمرکز کن که به خواسته‌هایت رسیده‌ای و این قدرت به تو یاری می‌دهد تا به خواسته‌ات برسی.
محمد
آیا تاکنون اندیشیده‌اید که تمام افکاری که در طول زندگی در ذهنتان پرورانده‌اید و دانش و تجربیاتی که تمام عمر در ذهن خود اندوخته‌اید، پس از مرگ به کجا منتقل می‌شوند و به چه کار شما خواهند آمد!؟
جهان
در تربیت مجدد ذهن باید به یاد آوریم حتی برای یک لحظه خاموش‌شدن را ارج بگذاریم و آرامشی را که در آن خاموشی حضور دارد، احساس کنیم. فقط خاموش باش! به هیچ قانونی نیازی نیست. فقط بگذار درس امروز، تو را ورای تفکر دنیا ببرد و نگرشت را از دیدگان جسم رها کن، فقط خاموش باش و گوش بسپار...
جهان
تنهایی، طبیعتِ شماست. تنها متولد شده‌اید و تنها می‌میرید. و بدون این‌که متوجه شوید، بی‌هیچ هوشیاری ای، تنها زندگی می‌کنید. شما فرق بین تنهایی و تنهابودن را نمی‌دانید، خودتان برای خودتان کافی هستید.
جهان
تو آن چیزی را جذب می‌کنی که هستی!
جهان

حجم

۲۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۷۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۱۹,۰۰۰
۵۹,۵۰۰
۵۰%
تومان