دانلود و خرید کتاب ۵ زبان عشق گری چاپمن ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۵ زبان عشق اثر گری چاپمن

کتاب ۵ زبان عشق

معرفی کتاب ۵ زبان عشق

خلاصه‌کتاب ۵ زبان عشق نوشتهٔ گری چاپمن و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. رازهایی برای داشتن عشقی ابدی در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب ۵ زبان عشق

با مطالعه این خلاصه‌کتاب می‌آموزید که:

چگونه، از طریق نحوهٔ ارتباط با شریک خود، زندگی‌تان را متحول کنید.

در سراسر دنیا، زبان‌های متنوع فراوانی مانند انگلیسی، آلمانی، فارسی، عربی، ماندارین، سواحلی و بیش از ۷۰۰۰ زبان دیگر وجود دارد که ما حتی نام بسیاری از آن‌ها را نشنیده‌ایم. اگر کسی با زبانی که دانشی در مورد آن نداریم، با ما گفت‌وگو کند، اکثر ما حتی یک کلمه از آن را هم متوجه نخواهیم شد.

در حقیقت، تلاش برای برقراری ارتباط بدون داشتن یک زبان مشترک، منجر به ایجاد سوءتفاهم، تنش و دلخوری خواهد شد. خوشبختانه زبان اکثر ما با زبان شریک زندگی‌مان، یکی است و مفهوم حرف‌های یک‌دیگر را به خوبی متوجه می‌شویم؛ با این وجود، آیا صرف تکلم به یک زبان مشترک، این ضمانت را ایجاد می‌کند که دو نفر حرف یک‌دیگر را بفهمند؟ در واقع، حتی داشتن زبان مشترک با شریک زندگی‌مان، این تضمین را نمی‌دهد که همیشه در برقراری ارتباط با او همه چیز خوب باشد؛ گاهی نیز ممکن است در این ارتباط، دچار مشکل شویم. برای داشتن ارتباطی مؤثر با شریک زندگی‌مان، باید زبان عشق را یاد بگیریم و یادگیری زبان عشق، یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست.

بخش حیاتی و مهم در ارتباط زوجین، روش ابراز عشق و شیوه برقراری ارتباط با شریک زندگی‌ است. با مطالعهٔ کتاب «پنج زبان عشق»، ما می‌توانیم در مورد نیاز انسان به عشق، شیوه ابراز عشق بین افراد و چگونگی یادگیری زبان عشق، نکات مهمی را بیاموزیم. 

خواندن خلاصه‌کتاب ۵ زبان عشق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب ۵ زبان عشق را به همهٔ کسانی که می‌خواهند رابطهٔ عاطفی مستحکمی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ۵ زبان عشق

«اگر یک کلمه در زبان وجود داشته باشد که به‌شدت ضروری باشد و در عین حال، کاملاً گیج‌کننده نیز باشد، آن کلمه «عشق» است. عشق، معانی متنوعی دارد و هرکسی آن را به شیوه خاصی تفسیر می‌کند؛ با این وجود، علی‌رغم معانی بی‌شمار آن، فلاسفه و متفکران بر این موضوع توافق نظر دارند که برای یک زندگی کامل و رضایت‌بخش، وجود عشق از ضرورت بسیار بالایی برخوردار است.

اما سوالی که در اینجا مطرح می‌شود، این است که عشق واقعاً به چه معنا است و باید چه دیدگاهی نسبت به آن داشته باشیم؟

در گام اول، بهتر است خود را با تعاریف متعدد این کلمه سردرگم نکنیم. در این کتاب، مقصود از واژه «عشق»، ارتباطی است که سلامت عاطفی شما را تامین می‌کند. انسان‌های مختلف، کلمه عشق را در شکل‌های بی‌شماری به‌کار می‌برند. برای نمونه، جهت اشاره به چیزهای مختلفی مانند بستنی، ماشین یا جواهرات؛ یا برای توصیف احساسات در مورد فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی، کوه‌نوردی، رقص و غیره.

اما مهم‌ترین تعریف عشق، زمانی است که ما این کلمه را برای توصیف روابط‌مان با شریک زندگی یا افراد خانواده استفاده می‌کنیم. در حقیقت، وقتی در مورد عشق در روابط سخن می‌گوییم، بیشتر به احساسات عاشقانه و هیجاناتی احساسی اشاره می‌کنیم که در هنگام ارتباط با عزیزان‌مان داریم.

ساده‌ترین راه برای تشخیص این‌که عشق چه معنایی دارد، این است که ببینیم که منبع رضایت درونی و ثبات عاطفی‌مان چیست؛ با این وجود، باید بدانیم که چه ارتباطی میان عشق و ثبات عاطفی وجود دارد؟ پاسخ روشن است؛ نیاز به عشق و مورد قدردانی قرار گرفتن، ریشه در طبیعت انسان دارد و تنها با برطرف شدن این نیاز، ثبات عاطفی حاصل می‌شود. برای نمونه، روان‌شناسان کودک، ثابت کرده‌اند که تمام کودکان، نیازهای عاطفی دارند که اگر برآورده نشود، می‌تواند منجر به عدم ثبات عاطفی آن‌ها گردد.»

نظرات کاربران

کاربر 3473168
۱۴۰۲/۰۸/۱۰

من هنوز نخوندم زیاد در موردش شنیدم دوست داشتم صوتی شو دانلود کنم و گوش کنم نشد متاسفانه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

حجم

۲۲٫۳ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۳ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان