دانلود و خرید کتاب تنها عشق حقیقت دارد برایان ال‌. وایس ترجمه زهره زاهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تنها عشق حقیقت دارد اثر برایان ال‌. وایس

کتاب تنها عشق حقیقت دارد

انتشارات:پندار تابان
امتیاز:
۴.۳از ۱۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب تنها عشق حقیقت دارد

کتاب تنها عشق حقیقت دارد نوشتهٔ برایان ال‌. وایس و ترجمهٔ زهره زاهدی است. پندار تابان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی داستانی از همزادهای بازپیوسته است.

درباره کتاب تنها عشق حقیقت دارد

کتاب تنها عشق حقیقت دارد در ۲۴ فصل نوشته شده است. این کتاب دربارهٔ جفت‌های روحی است؛ کسانی که عشقشان تا ابد آن‌ها را به هم پیوند داده و بارها با یکدیگر به دنیا می‌آیند؛ زندگی پس از زندگی. اینکه چطور جفت روحی خود را می‌یابیم و باز می‌شناسیم و از آن پس تصمیماتی که ناچار می‌گیریم و زندگیمان را زیرورو می‌کند، از تکان‌دهنده‌ترین و مهم‌ترین لحظات زندگی ماست.

به‌باور کتاب حاضر، به‌هم‌رسیدن یک جفت روحی را تقدیر دیکته می‌کند. ما باید او را ملاقات کنیم، اما تصمیمی که پس از ملاقات او می‌گیریم، در حیطهٔ انتخاب و ارادهٔ ماست. یک انتخاب نادرست یا ازدست‌دادن یک فرصت مناسب، می‌تواند باعث تنهایی و رنجی باورنکردنی شود. یک انتخاب درست، تشخیص یک فرصت طلایی، می‌تواند برایمان نعمت و سعادتی عمیق به بار آورد.

برایان ال‌. وایس تحصیلات و کارآموزی پزشکی خود را در دانشکدهٔ پزشکی دانشگاه ییل به پایان رسانده است. او ۲ بیگانه را تصویر می‌کند که پیش از آنکه دوباره در کنار هم قرار گیرند، نمی‌دانستند طی قرن‌ها دوستدار هم بوده‌اند. او نشان می‌دهد که چطور هر یک از ما روح همراهی داریم که هر بار به جسم آمده‌ایم، دوستش داشته‌ایم و او در انتظار است تا دوباره به ما بپیوندد. دکتر وایس دنیای کاملاً تازه‌ای را به روی ما در هر کجای این جهان که باشیم می‌گشاید؛ دنیایی که بر مبنای حقیقتی ساده و نیرومند بنا شده است و آن اینکه تنها عشق حقیقت دارد.

خواندن کتاب تنها عشق حقیقت دارد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان ال. وایس

برایان ال. وایس (Braine Leslie Weiss) در سال ۱۹۴۴ در امریکا به دنیا آمد. او در دانشگاه کلمبیا و دانشگاه ییل درس خواند و سپس برای ادامهٔ تحصیلاتش در رشتهٔ پزشکیِ داخلی وارد دانشگاه نیویورک شد. او روان‌پزشک سرشناسی است که تحقیقاتش بر موردهای عجیب روان‌شناسی او را به محبوبیت و شهرت رساند. ال وایس، رئیس بخش روان‌پزشکی مرکز پزشکی مانت سنی در شهر میامی در امریکا نیز بوده است. برایان ال وایس در سال ۱۹۸۰ در انجام هیپنوتیزم به نتیجهٔ عجیبی رسید. او از طریق یکی از مراجعانش به نام «کاترین» دریافت که می‌تواند بیماران خود را به گذشته‌شان بازگرداند و بسیاری از بیماری‌های گذشتهٔ افراد مانند فوبیا و اضطراب را درمان کند.

برایان ال وایس ۸ کتاب درمورد نتایج تحقیقاتش نوشته است. از آثار او می‌توان به کتاب‌های استادان بسیار، زندگی‌های بسیار، معجزه وجود دارد، خوددرمانی از طریق بازگشت درمانی، تنها عشق حقیقت دارد و... اشاره کرد.

درباره زهره زاهدی

زهره زاهدی در سال ۱۳۳۰ در تهران به دنیا آمد. او مترجم و نویسنده است. زاهدی دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بانکداری از دانشگاه آمريكایی بيروت بوده است. او کتاب‌های مختلفی را در حوزه‌های روان‌شناسی عمومی، رمان، زندگی فلاسفه و... ترجمه و منتشر كرده؛ کتاب‌هایی همچون «استادان بسيار زندگی‌های بسيار»، «برای یک روز ديگر»، «تنها عشق حقيقت دارد»، «چگونه از فرزند خود یک نابغه بسازيم»، «چهار توافق»، «چيزی بيشتر از زندگی»، «شواهدی برای زندگی پس از مرگ»، کتاب مشهور «غرق در نور» نوشتهٔ بتی جی ایدی، «معجزه وجود دارد»، «قلب بخشنده»، «وقتی خدا وارد شود معجزه می‌شود»، «نفر بعدی‌ای که در بهشت ملاقات می‌کنید» و ... .

بخشی از کتاب تنها عشق حقیقت دارد

«رویاها نقشهای متعدد دارند. کمک می کنند رویدادهای روزانه را کامل کنیم و به انجام برسانیم. شاه کلیدهایی در اختیار قرار می دهند که اغلب به صورت نشانه ها و استعارات هستند و به حل مشکلات در روابط، ترسها، کار، احساسات، بیماریها و بسیاری دیگر از مسائل روزمره زندگی کمک می کنند. کمکمان می کنند به آرزوها و اهدافمان اگر نه به شکل مادی، حداقل به شکل آرزو تحقق ببخشیم. یاریمان می دهند رویدادهای گذشته را بازنگری کنیم و رویدادهای مشابه را در زندگی حاضر به یادمان می آورند.

با تبدیل محرکهایی از قبیل اضطرابها که می توانند باعث بیدار شدنمان بشوند، خواب را حفظ می کنند.

رویاها کارهای عمیقتری هم انجام می دهند. ممکن است راهی باز کنند به سوی کشف خاطرات سرکوب شده و فراموش شده اعم از خاطرات کودکی، نوزادی، جنینی، یا حتی خاطراتی از زندگیهای گذشته، که معمولاً در وضعیت رویا ظاهر می شوند، مخصوصاً در رویاهایی از نوع اخیر می توانند پیشگوی آینده هم باشند. صحت این پیشگوییها فرق می کند، چون اولاً آینده به نظر سیستمی است از احتمالات و قطعیتها و ثانیاً توانایی مردم در تعبیر رویاهایشان بسیار متفاوت است.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۲۶۳۷۳۹
۱۴۰۱/۱۲/۰۱

کتابی است بسیار عالی و روح نواز و به دوستان جویای حقیقت عالم هستی توصیه می کنم حتما بخونن

Neg.sh
۱۴۰۲/۱۰/۲۶

مثل کتاب سفر روح از مایکل نیوتن بود، زندگی های گذشته ی افراد رو با هیپنوتیزم به خاطرشون میورد که خوندن این مدل کتابا خالی از لطف نیست.

کاربر 8478188
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

بهترین کتابی بود که تا به الان تجربش کردم و میتونم بگم حتما اول کتاب (استادان بسیار، زندگی های بسیار) رو حتما بخونید و این کتاب پیش نیاز مابقی کتاب هاست به ترتیب بعد از خواندن این کتاب میتونید کتاب

- بیشتر
Yasna
۱۴۰۳/۰۱/۰۳

من صوتی اش رو خریدم امابرام نمیاد چرا؟

کاربر 8417381
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

فوق العاده قشنگ بود، اینقدر جذاب بود که در عرض دو روز کتاب رو کامل خوندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۵۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان