دانلود و خرید کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول) احمد علامه فلسفی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول) اثر احمد علامه فلسفی

کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول)

معرفی کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول)

کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول) نوشتهٔ احمد علامه فلسفی است و انتشارات فراروان‌شناسی آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب دورآگاهی یا تله‌پاتی و تمرکز ذهن است.

درباره کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول)

مطالعات و تحقیقات در حوزهٔ «ادراکات فَراحسی» بدون استفاده از حواس پنجگانه عمل می‌کند. نکته قابل توجه و تاَمل اینکه تاکنون با ابزارآلات مادی و فیزیکی، اثبات فعل و انفعالات «ادراکات فَراحسی» مقدور نشده است. در زبان فراروانشناسان این پدیده‌های فراحسی عبارت‌اند از:

* ادراکات فراحسی

* دورآگاهی یا تله‌پاتی: انتقال احساس یا فکر به سوژه مور نظر از راه دور بدون حواس پنجگانه.

* جنبش فراروانی

*بقای خودآگاهی پس از مرگ.

*پیش‌آگاهی: ادراک اطلاعات در مورد مکان‌ها یا رویدادهای آینده قبل از اینکه رخ دهند.

* بصیرتِ رؤیت شهودی: کسب اطلاعات دربارهٔ مکان‌ها یا رویدادها در مکان‌های دوردست ناشناخته برای علم کنونی بشر.

*روان‌جنبشی: (جنبش فراروانی) توانایی ذهن برای تأثیرگذاری بر ماده، زمان، مکان یا انرژی ازطریق روشی ناشناخته برای علم کنونی بشر.

* رفت‌وآمد ارواح: پدیده‌ای که اغلب به ارواح نسبت داده می‌شود. همچنین شامل رویارویی فرد با افراد مرده یا همراه با تعلقات پیشین فرد که به طور مرتب رخ می‌دهد.

* غیب‌بینی (ادراک یا رؤیت شهودی رخدادها و موقعیت‌ها)

* پیش‌آگاهی (توانایی پیش‌بینی رخدادها) و ذهن‌خوانی.

*ادراک احساس و ارتباط روحی از فاصله دور.

علوم روحی و علم النفس، همواره مورد توجه و عنایت علما و فضلای اسلام بوده و فرهنگ و عرفان غنی اسلامی سرشار از حقایق و مسائل روحانی و معنوی است که فلاسفهٔ بزرگ، حداقل از زمان ارسطو تاکنون در طول تاریخ از درک صحیح حقیقت اسرار ماوراء و روح انسان عاجز بوده‌اند.

امروزه در اثر پیشرفت شگفت‌انگیز علم و دانش راه اثبات بسیاری از مسائل علمی و فلسفی آسان شده و می‌توان علم را بزرگ‌ترین پشتیبان دین دانست، علوم اسپریتیزم، هیپنوتیزم، مانیه تیزم، تله پاتی، تاثیر بر اجسام از فاصله دور، روشن‌بینی، نهان‌بینی و رویا که علمیت آن‌ها مورد تصدیق کل دانشمندان جهان قرار گرفته است در این عصر به پشتیبانی از مسئله استقلال و بقای روح شتافته و آن را با حس و تجربه به اثبات رسانیده‌اند.

ورود به این حوزه علوم فرا حسی و ماوراءالطبیعه، در درجه اول مستلزم داشتن اعتقاد قلبی و عملی به وحدانیت پروردگار متعال است تا از هر گونه گرایش و ابتلا به انحرافات و انحطاطات گوناگون، خرافه‌گرایی و نیز افراط و تفریط پیش رو مصون و در امان باشد.

در ادراکات فراحسی چند مقوله مهم شامل تله پاتی، سایکومتری آینده‌نگری، سایکوکنسیس و روشن‌بینی مورد توجه است. این مقولات بخشی از توانایی‌های خارق‌العاده تمام انسان‌هاست.

انسانی که مراحل خودشناسی، خودسازی و خداشناسی را با انجام مراقبه، تزکیه نفس، تهذیب اخلاق، تقوا و شریعت طی کرده باشد، صلاحیت، قابلیت و توانایی ورود به این حوزه علوم خارق‌العاده را خواهد داشت. انسانی که در مسیر عبودیت حق تعالی گام بردارد، رنگ الهی می‌گیرد و پرده اسرار جهان هستی و ماوراءالطبیعه از مقابل چشمانش برداشته می‌شود و به اذن الله به نیروهای خارق‌العاده دست پیدا می‌کند. 

در کتاب اسرار اِدراکات فَراحسّی (جلد اول) مولف تلاش خود را در حد مقتضی برای تالیف آن به کار برده است تا این اثر به نحو مطلوب به زیور طبع آراسته شود تا مورد استفاده علاقه مندان قرار گیرد.

خواندن کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به ماوراءالطبیعه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول)

«فراروانشناسان درباره چه پدیده هایی تحقیق می‌کنند؟

ج: امروزه وجود پدیده های فراحسّی و روحی به عنوان نیروهای ماورای حسی انسان برخلاف مکاتیب مادییون و الهادی نه تنها غیرقابل انکار است بلکه مور تایید مراکز علمی و تحقیقاتی فراروان شناسی بین المللی معتبر جهان قرار گرفته است. هر گاه شخصی اطلاعات منحصر بفرد و یا احساس و فکر بکر خود را فارغ از توجیهات حدس و گمانه زنی و یا تصادفی تلقی کردن که قبلا در اختیار نداشته است و بدون استفاده از حواس پنجگانه یعنی با مسدود کردن کامل کلیه کانال ها و مجاری حسی، و نیز بدون کارگیری وسایل و ابزارهای فناوری ارتباطات به شخص دوم منتقل کند و او دریافت نماید، در واقع می‌توان گفت که ارتباطی فراحسی ناشی از وجود فعالیت روانی فیمابین دو نفر تحت عنوان ارتباط تله پاتیک برقرار شده است. شناخت ادراک فرا حسی یا فرا طبیعی، توسط قوای حواس پنجگانه عادی انسان امکانپذیر نمی‌باشد. تله پاتی یا انتقال احساس و فکر از فواصل دور، مربوط به قوای ادراک فراحسی فعالیت های روانی شخص بشمار می‌رود. فراروانشناسی درباره پدیده های تعدادی شاخص ماوراءالطبیعه مطالعه و تحقیق می‌کند که اصطلاحاً PSI گفته می‌شود. فراروانشناسی به دو شاخه اصلی تقسیم می‌شود الف: ادراکات فراحسّی ب: حرکت روانی

از جمله:

* اِدراک فَراحسّی (extra sensory perception)

* تله پاتی Tele Pathy: تله پاتی، از ترکیب دو کلمه یونانی تشکیل شده که یکی «تله- Tele» به معنی «دور»، و دیگری «پاتی Pathy» به معنی «احساس» کردن است. انتقال اطلاعات یا تبادل احساس و فکر بدون استفاده از حواس پنجگانه (بینایی، شنوایی، بویایی، لامسه و چشایی) و یا بدون کارگیری وسایل و ابزارهای فناوری ارتباطات به فرد مورد نظر. ارتباط روحی و تبادل احساسی و ذهنی با دیگران در سراسر نقاط جهان با تله پاتی امکانپذیر است.

* دورآگاهی ذهنی Mental telepathy.

* جنبش فراروانی (psychokinesis)

* ظهور روح (apparitions)

* بقای خودآگاهی پس از مرگ.

* پیش آگاهی (Precognition): ادراک اطلاعات در مورد مکان‌ها یا رویدادهای آینده قبل از اینکه رخ دهند.

* غیب گویی یا روشن بینی (clairvoyance): کسب اطلاعات درباره مکان‌ها یا رویدادها در مکان‌های دور دست ناشناخته برای علم کنونی بشر.

* روان - جنبشی: (جنبش فراروانی) توانایی ذهن برای تأثیر گذاری بر ماده، زمان، مکان یا انرژی ازطریق روشی ناشناخته برای علم کنونی بشر.

* رفت‌وآمد ارواح (Hauntings):

* رویارویی فرد با افراد مرده.

* تجربه نزدیک به مرگ Near-death experience (NDE)»

نظرات کاربران

SINA
۱۴۰۲/۰۲/۲۱

کتاب صوتیشم بزارین

yasaman2223
۱۴۰۱/۱۱/۱۹

سلام و عرض ادب.ممنون از اپلیکیشن طاقچه.ای کای جلد دوم کتاب ها رو هم میذاشتند چون واقعا کربردیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
مراحل آرام‌سازی بدن اصولاً در چهار حالت صورت می‌گیرد: الف- تجسّم و احساس: - ابتدا چشمان خود را ببندید و ۱۲ نفس عمیق توام با تمرکز، از بینی بکشید- پس از لحظاتی حبس نفس، آنگاه از راه دهان عمل بازدم را آهسته انجام دهید. - سپس در همین اثناء، با تصویرسازی ذهنی، خود را در بهشت سرسبز طبیعت و در کنار ساحل موّاج دریا، مجسّم و احساس کنید. - با ذهن خود به تک تک عضلات بدن خویش به ترتیب: پای راست، پای چپ، دست راست، دست چپ، شکم و کمر، سینه و پشت کمر، صورت و پوست فرمان دهید که شل و راحت شود. پس از ۱۵ دقیقه، چند تنفس عمیق کشیده، چشم‌ها را باز کرده و دست‌ها و پاهای خود را آرام حرکت داده و بسیار آرام از جای خود برخیزید. این تمرینات سه بار در روز، قبل از صرف غذا، صبح‌ها، ظهرها و شبها هنگام خواب، مناسب است.
🎸🍃تبسم🍃🎸

حجم

۲۵۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۵۸٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان