دانلود و خرید کتاب سرمایه گذار احساساتی جی مورلند ترجمه شکیبا پورمند
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سرمایه گذار احساساتی اثر جی مورلند

کتاب سرمایه گذار احساساتی

معرفی کتاب سرمایه گذار احساساتی

کتاب سرمایه گذار احساساتی نوشتهٔ جی مورلند و ترجمهٔ شکیبا پورمند است. انتشارات بورس این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب سرمایه گذار احساساتی

چگونه تصمیم‌های سرمایه‌گذاری ما تحت‌تأثیر سوگیری‌های احساسی قرار می‌گیرند؟ کتاب سرمایه گذار احساساتی به بررسی علل تصمیم‌گیری‌های احساسی از بُعد روان‌شناختی پرداخته و ویژگی‌های شخصیتی انسان و ارتباط آن‌ها با تصمیم‌گیری‌های مالی را بررسی کرده است. این کتاب کوشیده است تا با شناسایی اشتباه‌های سرمایه‌گذاران، به ارائهٔ راهکار برای تصمیم‌گیری درست بپردازد. نویسندهٔ این اثر، جی مورلند، نویسنده، اقتصاددان رفتاری، مشاور سرمایه‌گذاری، مدرس و سخنران در حوزهٔ رفتار سرمایه‌گذاران است. او لیسانس مالی خود را از دانشگاه سن‌خوزه و فوق‌لیسانس خود را در رشتهٔ اقتصاد کاربردی از دانشگاه مینه‌سوتا کسب کرده است.

انتشارات بورس رسماً از سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. چشم‌انداز این انتشارات، مرجعیت در انتشار کتاب‌های مالی در سطح ایران و منطقه است. این انتشارات افزون بر چاپ کتاب، اقدام به نشر بولتن‌ها، فصل‌نامه‌های سازمان بورس و نیز محصولات نرم‌افزاری همچون دی‌وی‌دیِ حاوی متن کتاب، کتاب صوتی و فلش‌کارت کرده است. مجموعهٔ «کندو» هم یکی از زیرمجموعه‌های انتشارات بورس است که با رویکرد آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح سواد و هوش مالی گروه کودک و نوجوان پدید آمده است.

انتشارات بورس که بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب چاپ و منتشر کرده، با نظر به گسترش بازارهای مالی و باتوجه‌به نیاز روزافزون طیف گسترده‌ای از دانشجوها و پژوهشگرهای رشته‌های گوناگون (اقتصاد، مدیریت‌ها، مشاورهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذارها و دوستداران موضوعات مربوط به بازار سرمایه و...) تصمیم گرفته با هدف گسترش فرهنگ سرمایه‌داری در دارایی‌های مالی اقدام به انتشار کتاب‌هایی مرتبط کند.

خواندن کتاب سرمایه گذار احساساتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد تصمیم‌گیری‌های درست در حرفهٔ سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

summy
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

مطالب کتاب کاربردی هست و ای کاش من این کتاب رو قبل از سقوط بورس می خواندم ... پیشنهاد در مورد ترجمه ...اگر من بودم همان لغات بازار خرسی و گاوی رو استفاده میکردم تا افتان و خیزان

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان