دانلود و خرید کتاب انقلاب بحرین مجتبی نیک رهی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب بحرین اثر مجتبی نیک رهی

کتاب انقلاب بحرین

انتشارات:انتشارات نظری
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب انقلاب بحرین

کتاب انقلاب بحرین نوشتهٔ مجتبی نیک رهی و مهتاب غفوری است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب انقلاب بحرین

کتاب انقلاب بحرین کوشیده است ضمن توجه به علت بروز نارضایتی مردم بحرین که منجر به انقلاب مردمی شد، اقدامات رژیم آل‌سعود در نقض حقوق بین‌الملل «اصل عدم مداخله در امور کشورها» را هم بررسی کند. این کتاب به ابعاد حقوقی تمسک ملت بحرین به اصل دفاع مشروع در خلال انقلاب و حضور نیروهای مسلح عربستان، با تأکید بر منصوصات بین‌المللیْ پرداخته است. در بخش آخر کتاب حاضر، اندیشه‌های آیت‌الله خمینی و آیت‌الله خامنه‌ای درمورد بیداری اسلامی به رشتهٔ تحریر در آمده است. 

خواندن کتاب انقلاب بحرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد تاریخ بحرین پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب انقلاب بحرین

«سکوت سازمان ملل و شورای امنیت در مقابل تجاوزات و جنایات عربستان در سرکوب و کشتار مردم بحرین که بر مبنای موازین حقوق بین الملل و تعهدات بین المللی، مصداق بارز «جنایت علیه بشریت» و جرم و تجاوز است. بی شک اقدامات سبعانه عربستان و قشون کشی به بحرین برای کشتار و خونریزی مردمان آن کشور مظهر «تروریسم دولتی» است که آل سعود- و همچنین آل خلیفه- به اصطلاح در توجیه آن به بهره گیری از نیروهای نظامی مشترک ۶ کشور عضو شورای خلیج فارس تحت عنوان «سپر جزیره» استناد کرد. این در حالی است که فلسفه تاسیس «سپر جزیره» دفاع از کشورهای عضو در هنگام تجاوز یک کشور خارجی به یکی از کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس است که بحرین و عربستان از اعضای این شورا هستند.

فاجعه کشتار مردم مسلمان در بحرین، فراموش کاری و عبرت نگرفتن از سرنوشت غزه را روشن می سازد؛ چه اگر بنا بر عبرت آموزی بود، تاریخ پر است از عبرت هایی نظیر مبارک مصری و بن علی تونسی. جنایتکاران بحرینی و سعودی، سرخوش از لشکرکشی به محلات و خانه های محقر مسلمانان بحرینی، از لشگریان مزدور خود در بحرین سان می بینند؛ غافل از این که «فلما نسوا ما ذکروا به فتحنا علیهم ابواب کل شیء حتی اذا فرخوا بما اوتوا، اخذناهم بغته فاذا هم مبلسون» اما اگر آن ها نشنیده اند، ما شنیده ایم که «و من أظلم ممن ذکر بایات ربه ثم أعرض عنها انا من المجرمین منتقمون» رهبر انقلاب در سخنانی خطاب به جنایتکاران فجایع بحرین هشدار دادند: «ممکن است شما یک فشاری بیاورید، وحشیگری ای بکنید، یک چند صباحی یک آتشی را خاموش کنید؛ لیکن خاموش نخواهد شد، روزبه روز عقده های مردم را بیشتر و غیظ آنها را شدیدتر خواهید کرد. یک وقت آنچنان زمام کار از دستتان در خواهد رفت که دیگر هیچ جوری نشود بخیه زد. اشتباه می کنند؛ هم آنها اشتباه می کنند، هم آن کسانی که از خارج از بحرین نیرو وارد می کنند، بشدت در اشتباهند؛ خیال می کنند با این حرفها می شود حرکت یک ملت را از بین برد.»»

نظرات کاربران

کاربر 6681955
۱۴۰۳/۰۱/۱۳

آخه انقلاب بحرین چه بدرد ما میخوره ؟چه محتوای جذابی دارد و خواهد داشت

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

حجم

۹۵۲٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۲۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۲۵,۰۰۰
۵۰%
تومان