دانلود کتاب صوتی اوبونتو با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اوبونتو اثر استفان سی. لاندین

دانلود و خرید کتاب صوتی اوبونتو

معرفی کتاب صوتی اوبونتو

 اِستفان سی.لاندین و باب نلسون در کتاب اوبونتو، داستانی انگیزشی از سنت آفریقا با موضوع کارِ گروهی و همکاری برای شما نقل می‌کنند.

 درباره کتاب صوتی ابونتو

مهم نیست که ما در کجای دنیا زندگی می‌کنیم، همه ما ارزش‌ها و خواسته‌های یکسانی داریم. به فرزندانمان عشق می‌ورزیم، به دنبال احساس امنیت هستیم،  از روابط دوستانه‌مان لذت می‌بریم، خانواده را مقدس می‌دانیم، می‌خواهیم زندگی‌مان را بسازیم و در جهان تفاوتی ایجاد کنیم.

اِستفان سی.لاندین و باب نلسون چنین رویایی را دنبال می‌کنند: رویای دنیایی که در آن انسان‌بودن یک حقیقت بزرگ است و مقایسه کردن جایگاهی ندارد. ما رویای دنیایی را در سر داریم که درآن بچه‌ها برای رسیدن به آرزوها و هدف‌های ارزشمند با یکدیگر رشد می‌کنند، دنیایی که دوست‌داشتن همنوع کمتر نوعی حسن‌تعبیر و بیشتر باوری  عمیق و رسیشه‌دار به حساب می‌آید و انسان بودن دلیل کافی برای رفتاری محترمانه است.

سال‌های زیادی شاهد سازمان‌هایی بوده‌ایم که با صدای بلند و غرورآمیزی اعلام می‌کردند «افراد، مهمترین دارایی ما هستند،» بیانیه‌ای که معمولا به شکل ماموریت، مکتب یا گزارش سالانه‌ یک شرکت منتشر می‌شد. اما در واقعیت، تنها تعداد معدودی از این سازمان‌ها کاملاً به عهد خود وفا می‌کردند. این اختلاف میان حرف و عمل، هم پیامدهای انسانی و هم پیامدهای مالی به دنبال خواهد داشت.

شواهد حاکی از آن است که کارمندان راضی و متعهدتر موجب بهبود عملکرد شرکت می‌شوند.

اوبونتو به سازمان‌ها در متعهد ساختن افرادشان کمک کرده و موجب موفقیت بیشتر آن¬ها در رسیدن به اهداف استراتژیک‌شان می‌شود.

اوبونتو فلسفه اجدادی آفریقاست و از این حقیقت که ما عضوی از خانواده انسان هستیم، سرچشمه می‌گیرد. ما برادران و خواهرانی هستیم که باهم زمین را سیاحت می‌کنیم. وقتی یک انسان فقر غذایی داشته باشد، همه ما دچار سوء تغذیه می‌شویم. وقتی از انسانی سوءاستفاده شود، همه ما درد می‌کشیم. زمانی که کودکی رنج می‌برد، اشک همه ما سرازیر می‌شود. وقتی به انسان بودن دیگری احترام می‌گذاریم، زنجیره ناگسستنی‌مان را به رسمیت می‌شناسیم؛ پیوند ناگسستنی ما با کل بشریت. اوبونتو یعنی ما همه در این اتفاق کنار هم هستیم.

شنیدن کتاب ابونتو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های انگیزشی و موفقیت مخاطبان این کتاب‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳ ساعت و ۵۱ دقیقه

حجم

۲۱۱٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۳,۰۰۰
تومان