دانلود و خرید کتاب الماس فریضه (گلبهار) نصیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب الماس اثر فریضه (گلبهار) نصیری

کتاب الماس

امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب الماس

کتاب الماس نوشتهٔ فریضه (گلبهار) نصیری است. انتشارات آذرفر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی یک داستان و یک شعر نو است.

درباره کتاب الماس

کتاب الماس در ۲ بخش نوشته شده است. بخش اول تحت‌عنوان «الماس»، حاوی یک داستان از فریضه (گلبهار) نصیری و بخش دوم تحت‌عنوان «معجزه» حاوی یک شعر در قالب نو از این نویسنده است.

داستان الماس از جایی آغاز می‌شود که راوی می‌گوید لب ساحل خوابیده بود و نور آفتاب مدام به چشمش می‌خورد و از طرفی صدای موج آب دریا باعث می‌شد از خواب بیدار شود. او چشم‌هایش را باز کرد. دید روی ماسه دراز کشیده است. با خودش گفت: «من کجام؟ اینجا کجاست؟» این راوی سپس نگاهی به لباسش انداخت و دید که پر از ماسه است و پابه‌برهنه هم هست و کفش‌هایش در پایش نیست. او گرسنه و تشنه بود. بلند شد، نشست. دید روبه‌رویش دریا است و هر طرف را نگاه کرد، هیچ‌کس را ندید.

خواندن کتاب الماس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب الماس

«و ما خیلی زود بعد از مدتی تصمیم به ازدواج گرفتیم و در فصل بهار که هر دو متولد آن بودیم جشنی با شکوه گرفتیم. دیگر من احساس تنهایی نمی‌کردم و داستین با عشقی که به من ابراز می‌کرد ما را محبوب دل‌ها کرده بود و این عشق بین ما به عشقی ماندگار و جاودانه تبدیل شد و حاصل این عشق فرزندی شد زیبا و آوازه‌دار که زندگی ما را روزبه‌روز شیرین‌تر می‌کرد.

برای من ازدواج با داستین به معنی سلطنت رسیدن بود و خانهٔ ما قصر خوشبختی ما بود. داستین از من می‌خواند و همه جا صحبت از ما بود و من قصه و رمان‌های عاشقانه می‌نوشتم. فرزندمان تجلی‌گر عشق بین ما بود و فهمیدم دخترکی که روزی آن‌قدر تنها بود و از ترس تنها شدن شکننده بود، حالا دیگر یک قهرمان در زندگیش داشت یک مرد واقعی و تکرار نشدنی، من مردی را دیده بودم که ایده‌آل پسند بود و گوهرشناس و احساسش دروغ نبود و من را می‌فهمید و درک می‌کرد و با گفتن هر بار با هم درستش می‌کنیم به من آرامش می‌داد و این در چشمم باعث تمایز او شده بود. وفاداری، شناخت و درک روحیات من از سمت او باعث می‌شد آرام‌ترین آدم و دل سپرده‌ترین به او باشم. من رؤیاهایم را در کنار او به واقعیت می‌رساندم و در کنار هم احساس خوشبختی می‌کردیم و بر تن سبز روح زندگی ما گل روییده بود و بر سر من گویی تاج خوشبختی پر از گل‌های قرمز بود، عشق بین ما به راستی که جاودانه شد.»

نظرات کاربران

sogol
۱۴۰۱/۱۰/۰۴

وقتی این کتاب رو دیدم خوشم اومد وا خواستم بخوانم و واقعا هم خوب بود و به شما هم توصیه میکنم

کاربر 7458751
۱۴۰۲/۰۸/۱۳

واقعا عالی بود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان