دانلود و خرید کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز النا فاویلی ترجمه محدثه ویسی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز اثر النا فاویلی

کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

معرفی کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز نوشتهٔ النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو و ترجمهٔ محدثه ویسی است و انتشارات ارمغان گیلار آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان‌هایی دربارهٔ زنان فوق‌العاده است. داستان زندگی الهام‌بخش و جریان‌ساز ۱۰۰ زن موفق و تاثیرگذار در تاریخ را در کتاب داستان‌هایی برای دختران بلندپرواز به قلم النا فاویلی و فرانچسکا کاوالو بخوانید. این اثر از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و برنده‌ٔ جایزه ادبی کتاب استرالیا در سال ۲۰۱۸ است.

درباره کتاب داستان های خوب برای دختران بلند پرواز

النا فاویلی (Elena Favilli) و فرانچسکا کاوالو (Francesca Cavallo) با کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز (Good Night Stories For Rebel Girls) شما را با خود به سفری منحصر به فرد همراه می‌کنند. این اثر فوق‌العاده، داستان زندگی حقیقی زنانی جسور و با اراده را به تصویر می‌کشد که قطعاً الگوی بسیار مناسبی برای تمام دختران و زنان در هر جای دنیاست.

نویسندگان این اثر، زنانی تحسین‌شده از هر زمان و از هر نقطه از دنیا را برگزیده‌اند که از طیف فرهنگ و شرایط محتلف هستند. کتاب حاضر ماجرای زندگی زنانی فضانورد، ریاضی‌دان، پزشک، ورزشکار، سیاست‌مدار، دریانورد و... را روایت می‌کند که همانند افسانه‌ها حیرت‌انگیز و جذاب است. شخصیت‌های این کتاب شاهزاده خانم‌هایی زیبا نیستند، بلکه زنانی قدرتمند هستند که با حرفه و فعالیت خود جایگاه زنان در دنیا را تغییر داده‌اند. چه دختران و چه پسران با خواندن این کتاب می‌توانند حس اعتماد به نفس و اراده را در خود تقویت کرده و همانند این زنان به افرادی برجسته در جامعه تبدیل شوند.

زنان کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز، بی‌عدالتی‌های جنسیتی را کنار گذاشته و خود را تسلیم شرایط سخت نکرده‌اند. هر کدام از آن‌ها کارهایی بزرگ و ویژه را انجام داده‌اند که برخی از آن‌ها را تا ابد در تاریخ ماندگار کرده است و بعضی از آن‌ها نیز همچنان نزد مردم گمنام هستند. این کتاب می‌تواند منبعی الهام بخش و تشویق‌کننده برای دخترانی باشد که آرزوها و افکاری بلندپروازانه دارند اما زمانی که با مانعی مواجه می‌شوند، از تصمیمات خود منصرف می‌شوند.

تمامی روایت‌های این اثر در امیدوار بودن و داشتن اراده‌ای محکم برای غلبه به مشکلات و دستیابی به اهداف وجه اشتراک دارند. تنوع زمانی و مکانی این داستان‌ها باعث شده تا هر دختری از هر گوشه از جهان و با هر شرایطی بتواند با این کتاب ارتباط برقرار کرده و با یک یا چند تن از شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند. ۱۰۰ زن خارق‌العاده از گذشته تا حال که توسط ۶۰ هنرمند زن از سراسر جهان به تصویر کشیده شده‌اند. هر داستان یک صفحه پرتره تمام رنگی دارد که روح قهرمان آن داستان را به تصویر می‌کشد.

جوایز و افتخارات کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز:

- برنده جایزه کتاب استرالیا (ABIA) برای کتاب‌های بین‌المللی در سال ۲۰۱۸ 

- نامزد کتاب سال Waterstones در سال ۲۰۱۷

- از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز:

- این کتاب شگفت انگیز به دختران جوان نشان می‌دهد که می‌توانند هر فردی باشند که می‌خواهند. (ملیندا گیتس)

- امیدوارم این کتاب زیبا، همچنان الهام‌بخش دختران باشد تا اهداف بزرگی را برای خود تعیین کنند. چراکه شما برای تغییر جهان نیازی به بزرگسالی ندارید. (ملاله یوسف‌زی)

- دانشمندان، نویسندگان، ستارگان ورزش و موارد دیگر، بسیاری از داستان‌ها بسیار هیجان‌انگیز است و ممکن است ضربان قلب شما را تندتر کنند. (گاردین)

- زیبا، رنگارنگ ... در دنیای ایدئال، مادران نه‌تنها باید این کتاب را برای دختران بخوانند، بلکه معلمان نیز باید آن را برای بچه‌های مدرسه بخوانند. (Sunday Times)

خواندن کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب اثری شگفت‌انگیز برای نوجوانان است که می‌تواند گزینه‌ٔ بسیار مناسبی برای مطالعه‌ٔ پیش از خواب آن‌ها باشد.

بخشی از کتاب داستان‌هایی برای دختران بلند پرواز

«روزگاری دختری در فرانسه، در صومعه‌هایی زندگی می‌کرد. در اطراف او، راهبه‌ها لباس‌های سیاه و سفید می‌پوشیدند. اسم او گابریل شانل بود. در صومعه به دخترها خیاطی یاد می‌دادند، اما آن‌ها رنگ‌های زیادی برای انتخاب نداشتند. آن‌ها باید از پارچه‌هایی لباس می‌دوختند که راهبه‌ها استفاده می‌کردند. بنابراین همه عروسک‌های آن‌ها هم لباس سیاه و سفید می‌پوشیدند.

زمانی که گابریل بزرگ شد و روزها، خیاطی و شبها، خوانندگی می‌کرد، سربازهایی که او در میکده برای آن‌ها می‌خواند، او را کوکو صدا می‌زدند. اسم مستعاری که تمام عمر با او ماند. کوکو آرزو داشت مغازه‌ایی در پاریس برای خودش داشته باشد. روزی یکی از دوست‌های ثروتمندش به او پول کافی برای باز کردن مغازه‌یی قرض داد تا رویاهای گابریل به واقعیت تبدیل شوند.»

نظرات کاربران

یسنا برازنده
۱۴۰۱/۱۰/۲۰

سلام ممنون، فقط کاش میشد که پولی نبود ..آخه این کتاب عالیه ..

♡ALMAS♡
۱۴۰۱/۱۲/۱۰

عالیه فقط ای کاش خریدنی نبود تا اخرش میشد خوند

کاربر ۶۰۹۱۹۲۰
۱۴۰۱/۱۲/۱۹

عالیه انقدر خوبه که من اولین روزی که خریده بودم ۱۴ صفحه خوندم داستان های جذابی داره مثل بالرینی که بینا نبود یا زنی که درحال نوشتن حقیقت کشته شد یا کسی که پیله پروانه را کشف کرد صدتا ستاره هم

- بیشتر
کاربر 8105054
۱۴۰۲/۱۲/۱۱

به نظرم بهترین کتاب دنیاست چو ن دختر ها را به سوی موفقیت هدایت میکنه

کاربر ۶۶۸۹۰۰۷
۱۴۰۲/۰۳/۱۷

عالی اصلا

سوگل
۱۴۰۳/۰۱/۱۵

سلام به همه ی دوستان عزیز من این کتاب خوندم و مادرم برام هدیه گرفته بود🥰🥰🤩🤩 این کتاب منو به سوی موفقیت ها و تلاش های زندگی هدایت کرد و متوجه شدم برای به دست آوردن هر چیزی باید تلاش

- بیشتر
کاربر 8096441
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

من این کتاب رو دارم کلا برای تاریخچش اسم هایشان را ننوشته بلکه شغل انها را نوشته و داستان های این کتاب کاملا با داستان های اصلی فرق دارد

کاربر ۶۲۸۰۲۵۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

سلام من نسخه ی چاپیش رو دارم کتاب خوبیه

M
۱۴۰۲/۱۱/۲۷

کتاب خوب و آموزنده بود اما کاش ترجمه بهتر و روان تری داشت.

میم‌ بانو
۱۴۰۲/۱۱/۱۴

روزی روزگاری ... بینظیر بود توصیه میکنم حتما بخونیدش 😍🔥

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۸٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان