دانلود و خرید کتاب دکتر مرگ مارو بالوسک ترجمه رفعت بابایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دکتر مرگ اثر مارو بالوسک

کتاب دکتر مرگ

نویسنده:مارو بالوسک
ویراستار:مریم فرهادیان
امتیاز:
۲.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب دکتر مرگ

کتاب دکتر مرگ نوشتهٔ مارو بالوسک و ترجمهٔ رفعت بابایی است. انتشارات رادمهر این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی شرح کامل پروندهٔ جنایت‌های بزرگ‌ترین قاتلان سریالی قرن بیستم آمریکا است.

درباره کتاب دکتر مرگ

کتاب دکتر مرگ در ۱۴ بخش نوشته شده است. این کتاب ۱۴ جنایت را که حاصل فعالیت‌های بزرگ‌ترین قاتلان سریالی امریکا در قرن بیستم بوده است، در بر گرفته است. برخی از این جنایت‌ها این‌گونه نام گرفته‌اند:

- «صنایع دستی از اعضای بدن انسان» (محل وقوع جنایت: پلین فیلد ۱۹۵۷)،

- «شکلاتی از دست یک غریبه» (محل وقوع جنایت: شبویگان ۱۹۷۱)، 

- «قاتل بی‌رحم آزاد است» (محل وقوع جنایت: ویسکانسین دلز ۱۹۸۷)،

- «جنایات مذهبی» (محل وقوع جنایت: اونالاسکا ۱۹۸۵)،

- «اعدام یک خانوادهٔ کشاورز» (محل وقوع جنایت: اتنز ۱۹۸۷).

خواندن کتاب دکتر مرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ جنایت‌های قاتل‌های سریالی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دکتر مرگ

«لیند بعد از ملاقات در اداره آگاهی از پله‌های ساختمان سیتی کانتی بالا و پایین می‌رفت تا شاید بتواند خشم و ناامیدی خود را تخلیه نماید ولی او بیش از پیش خشمگین شد و با ناراحتی ساختمان را ترک کرد. او اتومبیلش را به پارکینگ دیگری برد و دقایقی بعد در حالیکه یک مسلسل در زیر کتش مخفی کرده بود برگشت و به جای رفتن به سوی اداره آگاهی به سمت دپارتمان پلیس ـ جائیکه تانسند و اریکسون ایستاده بودند ـ حرکت نمود و به سوی آنان شلیک کرد. او اریکسون را از ناحیه پشت گوش چپ هدف قرار داد و ۲ گلوله هم به پشت سرتانسند شلیک کرد. خانم تانسند که ۴۰ سال داشت و مادر ۳ فرزند بود در راه انتقال به بیمارستان فوت نمود ولی اریکسون از خطر مرگ جان سالم به دربرد. لیند به سوی راهرو برگشت و به سمت دفتر پزشکی قانونی و آبدارخانه که در آن قسمت عده زیادی از مردم برای صرف نهار نشسته بودند حرکت کرد. او از مقابل بایگانی پلیس عبور کرد و آنجا بود که بازرس جان کاوانا و به سوی مرد اسلحه به دست تیراندازی نمود ولی تیرش خطا رفت. دو بازرس دیگر بنامهای لویس مالنار و جان وان دینتر نیز با شنیدن صدای تیراندازی در داخل اداره شان بیرون دویدند. دفتر پزشکی قانونی مرکز تجمع افسران پلیس، قضات و گزارشگران بود چمبرلاین که در حدود ۲۰ سال سمت پزشک قانونی آنجا را داشت مرد بسیار شوخ طبعی بود که همیشه یک جوک تازه برای گفتن داشت. چمبرلاین یک دمکرات بود که همراه جان. اف. کندی در انتخابات شرکت کرده بود. او که صاحب رستوران ایست ساید بود یکبار تصمیم گرفته بود ساندویچی به وزن ۶۰۰ پوند و طول ۶۰ فوت درست کند و امیدوار بود با اینکار بتواند نامش را در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت کند. در آن روز، دکتر بیلی بومن آسیب شناس که چمبرلاین را در کالبد شکافیها همراهی می‌کرد نیز در آنجا مشغول صرف نهار بود. دکتر بومن بعدها در مصاحبه‌ای به روزنامه ایالتی ویسکانسین گفت: «من ابتدا متوجه خطرناک بودن وضعیت نشدم تا اینکه نگاهم به صورت آن نوجوان افتاد. چشمهای او حالتی مخصوص داشت و حاکی از خشم و نفرت بود.»»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

حجم

۲۱۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان