دانلود و خرید کتاب چهار ساعت کار در هفته تیموتی فریس ترجمه مهدیه مهدیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چهار ساعت کار در هفته اثر تیموتی فریس

کتاب چهار ساعت کار در هفته

معرفی کتاب چهار ساعت کار در هفته

کتاب چهار ساعت کار در هفته نوشتهٔ تیموتی فریس و ترجمهٔ مهدیه مهدیان است و انتشارات شمشاد آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب هر جا که ‌می‌خواهید زندگی کنید و در جرگهٔ ثروتمندان جدید باشید. او قصد دارد در این کتاب رموز موفقت خود را بر همگان آشکار کند و اجازه دهد تا دیگران از جام خوشبختی او بنوشند و طعم واقعی زندگی را بچشند. این کتاب تنها قسمتی از تمام چیزی است که قرار است شما از آن باخبر شوید.

درباره کتاب چهار ساعت کار در هفته

بی‌شک خواندن این کتاب را به تمام افرادی که دوست دارند خیلی کم کار کنند اما درآمد زیادی داشته باشند توصیه می‌کنیم. همان کسانی‌که دوست ندارند ۳۰ سال تمام برای حقوق ماهیانهٔ بخور و نمیر کار کنند، همان‌هایی که دلشان می‌خواهد به‌جای کارمند بودن برای خودشان کار کنند و رئیس خودشان باشند.

اگر می‌خواهید زمانی که صحبت از حساب بانکی می‌شود قادر نباشید صفرهای جلوی حسابتان را بشمارید یا وقتی حرف از رفاه به میان می‌آید، یک مرفه تمام‌عیار به نظر برسید و ۱۰ سال دیگر وقتی که برمی‌گردید و به گذشته نگاه می‌کنید تنها چیزی که می‌بینید یادگاری‌ها و عکس‌هایتان از سفرهای مختلف به دور دنیا باشد و با لبخندی به پهنای صورت، با خود بگویید: «یادش به‌خیر!»، این کتاب را بارها و بارها مثل یک کتاب مقدس بخوانید. آن‌قدر که هرجا نام تیموتی‌ فریس را شنیدید خاطرات ۱۰ سال پیشتان مانند یک فیلم از جلوی چشمانتان گذر کند.

کتاب چهار ساعت کار در هفته را برای تغییر در سبک زندگی‌تان و تبدیل شدن به آدمی که باید باشید و تا امروز از خود دریغش می‌کردید، بخوانید. اگر تیموتی‌ فریس می‌تواند مثل یک ثروتمند زندگی کند و هرچه را که می‌خواهد داشته باشد، چرا شما نتوانید؟

وقت آن رسیده که به خودتان بیاید و بگویید: «تا کی؟ برای چی؟ برای کی؟ با چه هدفی؟ بعد از این همه جان کندن، چه بر سرم می‌آید؟». دیگر وقت آن رسیده که بر روی کاناپهٔ خانهٔ چندهکتاری خود لم دهید، نوشیدنی‌تان را بنوشید و تنها گزارش از کارمندان خود بگیرید.

اجازه دهید در قرن جدید از زندگی‌تان، آدم جدیدی باشید. داشتن لذت‌ها، خوشی‌ها و تمام دارایی‌های دنیا حق شماست، این حق را از خود نگیرید! پس به همهٔ شما که می‌خواهید در این برهه از زندگی‌تان تغییر ایجاد کنید خواندن این کتاب را توصیه می‌کنیم.

چهار ساعت کار در هفته، اکنون به ۳۵ زبان زندهٔ دنیا ترجمه شده است و بیش از ۲ سال است که در فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد و هرماه یک داستان و یک کشف جدید برای ارئه دارد. از اقتصاد گرفته تا بخش مد و لباس روی جلد مجلهٔ نیویورک تایمز، از خیابان‌های دبی تا کافه‌های برلین، طراحی سبک زندگی، فرهنگ‌های مختلف را برای یک جنبش جهانی دست‌خوش تغییر کرده است.

ایده‌های اصلی کتاب در محیط‌ها و شرایط مختلفی آزمایش شده است.

خواندن کتاب چهار ساعت کار در هفته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به ثروتمندان آینده پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تیموتی فریس

تیموتی فریس یک سرمایه‌گذار عالی، کارآفرین موفق و نویسندهٔ کتاب «چهار ساعت کار در هفته»، پرفروش‌ترین کتاب درحال حاضر مجلهٔ نیویورک‌تایمز، وال استریت ژورنال و بیزینس ویک است. کتابی که به ۳۵ زبان زندهٔ دنیا ترجمه و به چاپ رسیده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

فریس به ۶ زبان زندهٔ دنیا مسلط است و یک شرکت چندملیتی را که در سراسر جهان شعبه دارد، از راه دور اداره می‌کند. در سال ۲۰۰۷، از طرف مجلهٔ تجاری فست کامپنی نامزد کسب جایزهٔ «نوآورترین فرد در تجارت» شد که تا مدت‌ها بخش مهمی از محتوی بیش از ۱۰۰ رسانه از جمله نیویورک تایمز، اکونومیست، تایم، فوربس، فورچون، سی‌ان‌ان و سی‌بی‌اس را به خود اختصاص داده بود.

از سال ۲۰۰۳ نیز به‌عنوان مدرس مهمان در دانشگاه پرینستون مشغول به تدریس است، جایی‌که از کارآفرینی به‌عنوان ابزاری برای طراحی سبک زندگی ایدئال و تغییر جهان استفاده می‌کند.

بخشی از کتاب چهار ساعت کار در هفته

«اکنون کارهایی را که باید انجام دهید مشخص کنید. چگونه می‌توانید از بهره‌وری استفاده کنید؟ باید زمان را آزاد کنید. البته ترفند این است که ضمن حفظ یا افزایش درآمد خود، این کار را انجام دهید. هدف این فصل و آنچه در صورت پیروی از دستورالعمل‌ها تجربه خواهید کرد، افزایش بهره‌وری شخصی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ ٪ است. این اصل برای کارمندان و کارآفرینان یکسان است، اما هدف از افزایش این بهره‌وری کاملاً متفاوت است.

اول، کارمند درحال افزایش بهره‌وری است تا فشار مذاکره را هم‌زمان، برای ۲ هدف افزایش دهد: حقوق و دستمزد و ترتیب دادن دورکاری. به‌یاد بیاورید، همان‌طور که در فصل اول این کتاب گفته شد، روند کلی عضویت در جرگهٔ «ثروتمندان جدید»، به‌ترتیب ت.ح.الف. ر است، به این ترتیب، تمام کارکنان باقی‌مانده که هنوز این راه را طی نکرده‌اند، باید این روند را به‌عنوان ت.ح.الف. ر طی کنند و دلیل این کار محیط اطراف آن‌هاست.

آن‌ها قبل از این‌که بتوانند ۱۰ ساعت در هفته کار کنند، باید خود را از محیط کار دفتری، رها کنند زیرا انتظار در آن محیط این است که شما از ساعت ۸ تا ۵ بعدازظهر درحال انجام مداوم کار باشید. حتی اگر ۲ برابر نتیجهٔ قبلی خود را به‌دست آوردید یا اگر یک‌چهارم همکاران خود کار کنید باز هم احتمال لغزش وجود دارد. حتی اگر ۱۰ ساعت در هفته کار کنید و ۲ برابر بیشتر نسبت به حالتی که ۴۰ ساعت در هفته کار می‌کردید خروجی داشته باشید باز هم درخواست جمعی این است: «۴۰ ساعت در هفته کار کنید و ۸ برابر نتیجه بگیرید.» این یک بازی بی‌پایان است و قرار است شما از انجام آن اجتناب کنید. از این رو ابتدا نیاز به رهایی دارید.

اگر کارمند باشید، این فصل شما را بیشتر مورد توجه می‌دارد و اخراجتان از شرکت را بیش از اعطای مزایا، قرارداد و دورکاری برای شرکت دردناک‌تر می‌کند و این هدف شماست. هنگامی که مورد دوم به پایان رسید، می‌توانید ساعت‌ها را بدون دخالت کاغذبازی اداری رها کنید و از زمان آزاد حاصل برای تحقق خطوط رویایی خود استفاده کنید.»

نظرات کاربران

کاربر 7744049
۱۴۰۲/۱۰/۱۷

محتوای کتاب خوب و بسیار کاربردی است ولی واقعا واقعا ترجمه ضعیف و مغلق است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

حجم

۴۷۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۲۵ صفحه

قیمت:
۳۷,۵۰۰
تومان