دانلود و خرید کتاب کوانتوم بنش هوفمان ترجمه بهرام معلمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوانتوم اثر بنش هوفمان

کتاب کوانتوم

نویسنده:بنش هوفمان
امتیاز:
۳.۰از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب کوانتوم

کتاب کوانتوم نوشتۀ بنش هوفمان با ترجمۀ بهرام معلمی در نشر مازیار چاپ شده است. کتاب کوانتوم حکایت تولد و حیاتی شگفت را بازگو می‌کند.

در صورتی که به کتاب‌هایی مانند «سرگذشت کوانتوم» ، «معمای بی‌نهایت» و «چگونه با سگم از فیزیک کوانتوم می‌گویم» از همین نشر علاقه‌مند هستید، از مطالعۀ این اثر نیز لذت خواهید برد.

درباره کتاب کوانتوم

این کتاب سرگذشت حیرت‌آور فراگیرترین انقلابی را بازگو می‌کند که علم فیزیک از زمان نیوتون به بعد به خود دیده است. در نخستین سال قرن بیستم ماکس پلانک نظریۀ کاملاً جدیدی را مطرح کرد که بر پایۀ آن، نور نه به‌طور یکنواخت و پیوسته، بلکه به‌طور گسسته و به‌صورت دسته‌های کوچک یا «کوانتوم‌ها» جذب می‌شود. ۵ سال بعد آلبرت اینشتین اظهار داشت که خود تابش هم باید به‌صورت کوانتوم باشد. این دو نظر بینش تازه‌ای را دربارۀ ساختار ماده مطرح و علم فیزیک را به‌کلی دگرگون کرد. در این کتاب سیر تاریخی این بینش جدید و مفاهیم اساسی نظریه‌ها و کشف‌های بزرگی چون ترازهای انرژی اتم بور، نظریۀ موجی دوبروی، معادلۀ موج شرودینگر، اصل عدم قطعیت هایزنبرگ، مکانیک کوانتومی دیراک، ساختار ریرز زومرفلد و… به زبانی ساده و روشن و غیرتخصصی بیان شده است.

کتاب کوانتوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به فیزیک و مبحث کوانتوم پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان