دانلود و خرید کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات اثر معاونت پژوهشی دانشگاه سوره

کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات

انتشارات:دانشگاه سوره
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات

کتاب «چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات» اثری از معاونت پژوهشی دانشگاه سوره است و انتشارات دانشگاه سوره آن را منتشر کرده است. سخنرانی‌های این همایش مهم در نخستین یادوارۀ سردار شهید قاسم سلیمانی به صورت مکتوب در این کتاب ارائه شده است. 

درباره کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات

مقالات و مطالب زیادی دربارۀ خصوصیات و آرمان‌خواهی سردار شهید قاسم سلیمانی نوشته شده است اما به ابعاد پنهان شخصیت، زندگی و جایگاه او به‌عنوان قهرمان ملی و فراملی از نگاه صاحبان علم و دانش کمتر پرداخته شده است که دانشگاه می‌تواند این بستر را فراهم کند تا هم این اسطورۀ ملی، زندگی و مسیر برحقِ حرکتش بازنمایی شود، هم الگویی برای ساخت آینده‌ای بر اساس حق و عدالت باشد و مهم‌تر از همه از روی ناآگاهی، معرفی این شخصیت و آرمان‌خواهی او دچار کج‌روی و افراط‌وتفریط نشود؛ بنابراین معاونت پژوهشی دانشگاه سوره تلاش می‌کند آثاری ازاین‌دست را منتشر کند تا بتواند برای گسترش اندیشه‌های الگوهای بزرگی همچون شهید سردار سلیمانی قدمی بردارد.

دی‌ماه ۱۳۹۹ دانشکدۀ هنر سوره با همکاری معاونت پژوهشی همایشی را در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار کرد که بسیاری از استادان و اندیشمندان مسلمان از کشورهای مختلف در آن حضور داشتند تا ابعاد جدیدی از شخصیت و ویژگی های قهرمانی سردار سلیمانی آشکار شود. کتاب چکیده‌ها و سخنرانی‌های همایش بین‌المللی قهرمان در آینۀ هنر و ارتباطات مجموعه سخنرانی‌هایی است که در این همایش ارائه شد. سیاستگذاران فرهنگی کشور و دانشگاه ها می‌توانند با استفاده از این سخنرانی‌ها به پرورش و تربیت قهرمانان ملی کمک کند. قهرمانانی که هم دین در شخصیت و مرام او دیده می شود و هم هم سرشار از شور بی پایان وطن‌دوستی و دفاع از میهن باشد.

خواندن کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزۀ دفاع مقدس و همچنین دوستداران آشنایی با قهرمانان ملی و شهیدان دفاع از کشور پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چکیده ها و سخنرانی های همایش بین المللی قهرمان در آینه هنر و ارتباطات

«قاسم اسمی که خود را خلاصه‌وار معنا می‌کند،‌ در خود معانی فراوانی از اخلاص،‌ فداکاری و پهلوانی به همراه دارد. حاج‌قاسم سلیمانی،‌کسی که در هر حرف از حروف نامش رازی از رازهای این بزرگی مرد ماندگار،‌بزرگ‌مردی که از روستایی دورافتاده پای به میدان گذاشت و با استقامت و تلاش توانست خود را به‌گونه‌ای بسازد تا به شخصی برجسته و پهلوانی برای امت اسلامی بدل گردد. همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای (دام‌ظله) فرمودند: قاف از کلمۀ اسم قاسم به معنای رهبری و اشاره به بعد رهبری و قهرمانانه در شخصیت این مرد بزرگ دارد و حروف الف و سین اشاره به بعد اسلامی در شخصیت شهید سلیمانی است که استکبار را تا سر حد شهادت شکست داد و اما حرف میم که مقاومت او به‌عنوان بعد انقلابی اوست که مانند یک خط‌قرمز در کنارش شکل یافت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۴ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان