دانلود و خرید کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید امید فضل آزاد
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید اثر امید فضل آزاد

کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید

انتشارات:نشر بید
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید

کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید نوشتهٔ امید فضل آزاد است و نشر بید (سخنوران) آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید

این کتاب دربارهٔ افزایش دارایی از طریق انجام سرمایه‌گذاری است و در این زمینه به خواننده‌ها کمک می‌کند. در این کتاب ضمن آموزش مفهوم سرمایه‌گذاری، روش‌های متنوع سرمایه‌گذاری را یاد می‌گیرید. یاد می‌گیرید که هر جور شده سرمایه‌گذاری را شروع کنید، حتی اگر سرمایهٔ اندکی دارید و یا اگر می‌خواهید با سرمایهٔ کمی شروع کنید.

بیشتر سرمایه‌گذاران از ریسک‌کردن و در خطر انداختن سرمایهٔ خود می‌ترسند. در این کتاب توضیحات زیادی در خصوص ریسک داده شده و اینکه چگونه ریسک سرمایه‌گذاری را مدیریت کنید و یک ریسک معقول داشته باشید.

همچنین یاد می‌گیرید که اگر سرمایه‌تان برای نوعی از سرمایه‌گذاری کم باشد، چگونه و با چه روش‌هایی سرمایه مورد نظر را تامین کنید. در این کتاب راه‌های خروج بدون ضرر یا کم ضرر از سرمایه‌گذاری را فرا خواهید گرفت. بعد از خواندن این کتاب  از سرمایه‌گذاری‌هایتان نهایت استفاده را خواهید برد.

خواندن کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام سرمایه‌گذاران و کسانی که می‌خواهند سرمایه‌گذاری را شروع کنند پیشنهاد می‌‌کنیم.

بخشی از کتاب به روش خودتان سرمایه گذاری کنید

مسائلی مانند اعتماد به یکدیگر و قواعد و شبکه‌ها که می‌توانند از طریق رسوم و عادات، اثربخشی و سودمندی جامعه را افزایش دهند. این سرمایه یک میراث تاریخی است و می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را حل نماید. سرمایهٔ اجتماعی بعد معنوی یک اجتماع است که از طریق تشویق افراد به مشارکت و همکاری در تعاملات اجتماعی، می‌تواند بر بسیاری از معضلات موجود در اجتماع فائق آید و حرکت اجتماع به‌سمت توسعهٔ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی را امکان‌پذیر نماید.

این سرمایه بخشی از ثروت ملی است و بدون سرمایهٔ اجتماعی، هیچ جامعهٔ انسانی به سرمایهٔ اقتصادی نخواهد رسید. در کشور ما و در سال‌های اخیر به دلیل فقر، بیکاری، اعتیاد و طلاق و دیگر معضلات اجتماعی، بخش زیادی از سرمایهٔ اجتماعی‌مان را از دست داده‌ایم.

در حال حاضر در میان افراد جامعه ما، اعتماد از میان رفته است. افراد به صداقت همدیگر شک می‌نمایند. متأسفانه برخی از افراد هم، در شراکت‌ها و دوستی‌ها به هم خیانت می‌نمایند و حتی برخی از اعضای خانواده هم به همدیگر اعتمادی ندارند.

این‌ها سرمایه‌هایی است که از میان رفته است. پس می‌فهمیم اگر آن‌ها باشند و افراد به یکدیگر اعتماد داشته باشند و شراکت‌ها واقعی باشند، صداقت، حسن تفاهم و درنهایت فداکاری برای یکدیگر به وجود می‌آید که خود می‌تواند زیربنای توسعهٔ سیاسی و اقتصادی گردد و افزایش سرمایهٔ اقتصادی افراد را باعث می‌شود.

به عقیدهٔ جورج زیمل، افراد یک جامعه توقع دارند تا کمک و لطفی که نثار شخصی می‌نمایند، جبران گردد و او این تئوری را «بده بستان» نامید. اگر چنین چیزی برای افراد یک جامعه صحیح باشد، فرهنگ ایثار و دگرخواهی در آن جامعه از میان رفته است. معمولاً جوامع با سرمایهٔ اجتماعی بالا به سرمایه‌های اقتصادی بالا هم رسیده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۱۱۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان