دانلود و خرید کتاب همقبیله فاطمه دوستداری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همقبیله اثر فاطمه دوستداری

کتاب همقبیله

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همقبیله

کتاب همقبیله نوشتهٔ فاطمه دوستداری است. انتشارات اندیشه احسان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب همقبیله

کتاب همقبیله حاوی تلنگری است بر آگاهی وجودهای خسته‌ای که اغلب در دام زندگی زندانی شده‌اند و در تکرار روزمرگی سرگردان. فاطمه دوستداری، نویسندهٔ این کتاب، با داشتن استعداد و درک خاص در عوالم ماوراءالطبیعه و عوالم موازی، به بیان مکاشفات و مشاهدات حسی در مباحث لایه‌های انرژیک، روان‌شناسی، فلسفه و فیزیک پرداخته و با نگرشی نو همراه با رویکردهای عملی در تلاش است تا هدف آفرینش را همراه با روش پیمودن مسیر آشکار کند. همقبیله کتابی است که معنی بسیاری از پاکی‌ها، زیبایی‌ها، حقیقت‌ها و احساسات راستین را که در کالبد کوچک انسان گنجانده شده، به بیان فاطمه دوستداری، آشکار کرده است.

خواندن کتاب همقبیله را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه درمورد عالم ماورای طبیعت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همقبیله

«نام هر انسان یکی از مهم‌ترین مفهوم‌های درونی اوست. تلفظ هر اسم و هجایی، فرکانس و انرژی مخصوص به خود را در جهان دربردارد. ذات هر شخص با اسمش ماهیت منحصربه‌فرد خود را دریافت می‌کند و هر عملی که فرد در طی زندگی انجام می‌دهد و حتی بعد از آن، چیزهایی که در نتیجه تأثیرات اعمال آن فرد رخ می‌دهد، همه و همه با اسمش در عالم طنین‌انداز می‌شود. هر بار که بانگی هجاهای ناممان را نواخت، گویی بارقه‌ای از انرژی به روح و زندگیمان شلیک کرد و تکرار نواختن این بانگ همچو موجی که هر بار به صخره بکوبد، بودن ما را در گذر زمان زندگی، جاویدان نگه می‌دارد. حتی پس از مرگمان! ... گویی با هر بار جاری شدن اسممان بر سر زبان‌ها و یادها، زندگی برای لحظاتی دوباره در ما جریان می‌گیرد و ادامه پیدا می‌کند و حضور ما را در عالم ابدی و جاودانه نگه می‌دارد ... حتی با گذشت سالهای طولانی از نابودی جسممان!

شاید به همین خاطر است که پیشینیان در خط نوشته‌ها و کتیبه‌ها به حکاکی نامشان تأکید داشتند تا آیندگان با هر بار خواندن این اسم، فرکانسی از انرژی حضور آنها را در عالم به ارتعاش در آورند. همچو کوبشی بر طبل زمان با ریتمی متناوب و آهنگین، که با شنیدنش هر بار تصویری گنگ و یکسان را در نهان ذهنت به تصویر می‌کشد و تکرار این تصویر در تناوب زمان سبب ماندگاری آن می‌شود و این همان جاودانگیست ...

همان توصیفی که گویا در مذهب نیز در غالب آثار نیک و یا بدی که پس از مرگ از ما به‌جای می‌ماند بیان شده. این دقیقاً به خاطر تأثیر و قدرت نهفته در انرژی اعمال و آثار توست که می‌تواند تو را به اثری ماندگار که در بطن زمان حکاکی شده و مکرر طنین‌انداز می‌شود تبدیل کند ... و تو با بودنت در فرصت محدودی که به تو داده شده و به عمق طرحی که در صفحه زندگی می‌کشی جاودانگی‌ات را حکاکی می‌کنی. خواه این اثر حملات بی‌رحمانه هیتلر باشد، خواه موسیقی ماندگار بتهوون، خواه بیت شعری از حافظ یا شاهنامه‌ای از فردوسی ... و یا قرآنی از محمد (ص) ...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

حجم

۱۰۱٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۵ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان