دانلود و خرید کتاب متمدن شو سکینه اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متمدن شو اثر سکینه اکبری

کتاب متمدن شو

معرفی کتاب متمدن شو

کتاب متمدن شو نوشتهٔ سکینه اکبری است. این کتاب را انتشارات مانیان در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است.

درباره کتاب متمدن شو

آداب معاشرت به انسان‌ها کمک می‌کند تا انسان‌های مهربان‌تری باشند. این آداب و نکات راهنمای نوجوانان در رویاروی با چالش‌های جامعه و ارتباط صحیح با افراد اجتماع و هم‌نوعان خود خواهد بود و هدف بهبود شرایط زندگی است. هدف کتاب متمدن شو آگاهی‌بخشیدن به شما در خصوص ادب و مبادی آداب است تا همراه، همکار و هم‌کلاسی خوبی برای دیگران باشید و وقتی در کنار دیگران قرار می‌گیرید، بتوانید حس خوبی به آن‌ها انتقال دهید. این کتاب شامل ۹۹ تکنیک کاربردی از آداب معاشرت مدرن برای نوجوانان است.

خواندن کتاب متمدن شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

مخاطبان این کتاب عموماً همهٔ افرادی هستند که در پی آموزش و یادگیری هستند؛ به‌ویژه نوجوانانی که در ابتدای زندگی اجتماعی خود در مرحله‌ای از شروع دوران تغییرات فیزیکی، احساسی و اجتماعی قرار دارند و اغلب فکر می‌کنند که بر روی خود کنترلی ندارند؛ به همین دلیل هر چیز که بتواند حس کنترل به آن‌ها ببخشد، می‌تواند مفید باشد. آداب اجتماعی و معاشرت از جمله مواردی هستند که با یادگیری آن‌ها، نگرش و نگاه نوجوانان نسبت به دیگران کمک می‌کند تا جوان‌ها بتوانند در ارتباطات اجتماعی خودشان موفق‌تر عمل کنند.

بخشی از کتاب متمدن شو

«اصول اولیهٔ آداب معاشرت

۱- در اولین برخورد با دیگران لبخند بزنید و سلام کنید.

۲- مهربان متمدن و باکلاس باشید.

۳- در برخورد با دیگران با احترام و مؤدبانه رفتار کنید.

۴- لحن صدا در ابراز کلمات و دلنشین شدن آن مؤثر است؛ بنابراین با لحن، آرام مطمئن و دلنشین صحبت کنید.

۵- افراد مؤدب با دیگران احساس همدلی می‌کنند و انسان‌های منعطفی بوده و نیازهای خود را در راستای نیازهای دیگران قرار می‌دهند و همچنین انسان‌های بخشنده‌ای هستند؛ یعنی اینکه اشتباهات دیگران را بزرگ‌نمایی نکرده و آنها را مورد تمسخر و قضاوت قرار نمی‌دهند.

کلمات جادویی

کلماتی مانند: لطفاً متشکرم خواهش می‌کنم ببخشید و متأسفم از جمله کلمات جادویی برای ارتباط با دیگران به‌حساب می‌آیند. این کلمات با اینکه ظاهری ساده دارند؛ ولی گنجینة پر معنایی را به دیگران منتقل می‌کنند.

گفتن کلمهٔ لطفاً

زمانی که کلمهٔ لطفاً در اول جملهٔ دستوری قرار بگیرد آن را به درخواست تبدیل می‌کند و نشان‌دهندة احترام و ملاحظه برای افرادی است که با آنها ارتباط برقرار می‌کنید و زمینه را برای ادامهٔ کار مهیا می‌کند.

تشکرکردن

دومین کلمهٔ جادویی و مهم در ارتباطات جهانی «متشکرم» هست. اکثر شما می‌دانید که باید در قبال مواردی همچون، هدیه، لطف پاداش و غیره تشکر کنید ولی شاید متوجه این مورد نبوده باشید که باید به‌خاطر ادب و نزاکت افرادی که سر راهتان قرار می‌گیرند هم تشکر و قدردانی کنید. مثلاً فردی که جای خودش را در صف به ما می‌دهد یا در ورودی را برای ما نگه می‌دارد این لطف‌های کوچک در شلوغی‌های زندگی نباید نادیده گرفته شود ابراز تشکر و قدردانی در مقابل همهٔ خدمات کوچک ولی ارزشمند نشان‌دهندۀ تمدن کلاس و فرهنگ ما است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۶۱۳٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۴۷,۸۸۰
۳۳,۵۱۶
۳۰%
تومان