دانلود کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین با صدای فریبا کریمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین اثر سوزان کین

دانلود و خرید کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین

معرفی کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین

کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین نوشتهٔ سوزان کین و ترجمهٔ آرزو خلجی است. فریبا کریمی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رادیو مثبت آن را منتشر کرده است. ایدهٔ تبدیل‌کردن درد به خلاقیت و پویایی و عشق نکتهٔ اصلی این کتاب است.

درباره کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین

کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین درمورد گرایش مالیخولیایی است که نویسنده به آن تلخ و شیرین گفته است. به‌باور او تلخ و شیرین تمایل به داشتن حسرت و احساس دلتنگی و نوعی آگاهی دقیق از گذر زمان و کنجکاوی شادی‌آفرین دربارهٔ زیبایی‌های این دنیا است. کتاب صوتی «قدرت تلخ و شیرین» دربارهٔ این است که بپذیریم نور و تاریکی، غم و شادی و تولد و مرگ همسایهٔ دیواربه‌دیوار همدیگر هستند و پیوند بسیار عمیقی با هم دارند. سوزان کین به ما یاد می‌دهد که چطور غم و اندوه را بپذیریم، آن‌ها را تبدیل به هنر کنیم و با دردهایمان مقابله کنیم. او نقشهٔ راه کامل و جامعی برای مواجهه با غم و اندوه برای زندگی ارائه داده است. این نویسنده در کتابش با تحقیق، داستان‌گویی و خاطرات سعی کرده متوجه شود که چرا ما انسان‌ها غم و حسرت را تجربه می‌کنیم؛ از طرف دیگر به ما یاد می‌دهد که چطور تلخی‌ها و شیرینی‌های زندگی را در کنار هم بپذیریم و آن‌ها را به هنر، عشق و تعالی تبدیل کنیم. این دقیقاً همان کاری است که یک موسیقی غمگین با روح ما انجام می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این کتاب صوتی درباره‌اش صحبت شده، این است که نباید غم و اندوه خود را نادیده بگیریم؛ چراکه ممکن است به‌شکل ناهنجاری‌های دیگر مثل تسلط، تعصب و غفلت بروز پیدا کند. اگر بپذیریم که همهٔ انسان‌ها به ماهیت زیان و رنج آگاهی دارند، ورق برمی‌گردد. ایدهٔ تبدیل‌کردن درد به خلاقیت و پویایی و عشق نکتهٔ اصلی این کتاب است.

شنیدن کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سوزان کین

سوزان کین، نویسنده و سخنرانی آمریکایی است که در سال ۱۹۶۸ میلادی به دنیا آمده است. گفته شده که یکی از برجسته‌ترین کتاب‌های سوزان کین، «قدرت سکوت» نام دارد که در سال ۲۰۱۲ به چاپ رسیده و برای چند سال متوالی در فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. کتاب جدید او با اسم «قدرت تلخ و شیرین» (Bittersweet) هم که در سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر شد، جزو پروفروش‌های نیویورک تایمز است و به چند زبان ترجمه شده است.

بخشی از کتاب صوتی قدرت تلخ و شیرین

«برای فهمیدن عمق حالت درونی مهربونی، اول باید حالت عمیق اندوه رو بشناسیم. سال ۲۰۱۰ کارگردانی به نام پتی داکتر تصمیم گرفت فیلمی درباره‌ی احساسات بکر دختر یازده ساله‌ای به اسم ریلی بسازه. داکتر طرح کلی داستان رو می‌دونست، اما یه چیزهایی پیچیده بود. اون می‌خواست احساسات ریلی رو در نقش یه شخصیت کارتونی دوست‌داشتنی دربیاره که مغزش به خاطرات و زندگی روزانه‌اش شکل می‌ده. اما سوال اصلی این بود که چجور احساساتی باید به تصویر کشیده می‌شد؟ روان‌شناسان مشاور به داکتر گفته بودند که انسان دارای 27 احساس مختلفه. اما نمی‌شه داستان خوبی درباره‌ی چندین ویژگی مختلف ساخت. اون باید احساساتی رو که قرار بود در محوریت داستان قرار بگیرند خلاصه می‌کرد و یه مورد رو برای قهرمان اصلی داستان در نظر می‌گرفت. آخر سر تصمیم گرفت ترس رو در کنار احساس شادی در مرکز داستان قرار بده.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم

۳۵۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۵,۰۰۰
تومان