دانلود و خرید کتاب فن بیان و مدیریت کلام فاطمه محمدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فن بیان و مدیریت کلام اثر فاطمه محمدی

کتاب فن بیان و مدیریت کلام

نویسنده:فاطمه محمدی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۱۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فن بیان و مدیریت کلام

کتاب فن بیان و مدیریت کلام نوشتهٔ فاطمه محمدی است. نشر کتاب مهربان این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر درمورد فن بیان است.

درباره کتاب فن بیان و مدیریت کلام

چرا افراد موفق، بزرگ و تأثیر‌گذار در جهان اکثراً سخنوران ماهری نیز هستند؟ چرا دربارهٔ موضوعاتی که درموردشان علاقه و اطلاعات داریم، برای یکی‌دونفر از دوستانمان به‌راحتی حتی برای چند ساعت می‌توانیم صحبت کنیم ولی وقتی بخواهیم همین مطالب را برای جمع زیادی از مخاطبان بیان کنیم، دستپاچه و عصبی می‌شویم و به‌دلیل اضطراب حتی فراموش می‌کنیم چه می‌خواهیم بگوییم؟ آیا تابه‌حال تصور کرده‌اید که روزی در برابر اجتماع عظیمی از مخاطبان صحبت می‌کنید و آن‌ها با اشتیاق تمام به صحبت‌های شما گوش می‌دهند و شما نیز همچنان با شور و حرارت سخنرانی می‌کنید؟ آیا می‌دانستید که صحبت‌کردن در برابر جمعیت، فقط برای عده‌ی خاصی از افراد مشکل نیست و این مسئله‌ای عمومی است؟ حتی بهترین سخنرانان نیز در ابتدا دچار همین ترس و عدم‌تسلط بوده‌اند. توانایی صحبت‌کردن در برابر جمع استعدادی خدادادی نیست که فقط بعضی‌ها از آن برخوردارند؛ بلکه با علاقه و تمرین مثل هر توانایی دیگری می‌توان به مهارتی باورنکردنی در این‌باره دست یافت.

کتاب فن بیان و مدیریت کلام به موضوعاتی مانند فن بیان و سخنوری، کسب مهارت در این زمینه، برقراری ارتباط مؤثر، زبان بدن، مهارت سخنرانی و داشتن حافظه برای انجام این کار پرداخته است. در ابتدای این کتاب آمده است که فن بیان در سخنرانی شامل مجموعه‌ای از مهارت‌های کلامی و قواعد و تکنیک‌هایی است که هنگام سخن‌گفتن از آن‌ها استفاده می‌کنیم. این فن به ما کمک می‌کند، بیانی گیرا و مؤثر داشته باشیم.

خواندن کتاب فن بیان و مدیریت کلام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون موضوع فن بیان پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب فن بیان و مدیریت کلام

«بیان احساسات به جنسیت ارتباطی ندارد، چه زن، چه مرد، در صورت بروز احساسات‌شان، نشان می‌دهند که از سلامت روانی برخوردار هستند و این حس را سرکوب نمی‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱۰۰۵٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان