دانلود و خرید کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال) جعفر حقیقت
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال) اثر جعفر حقیقت

کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال)

معرفی کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال)

کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال) نوشتهٔ جعفر حقیقت و مرتضی بیرانوند است. انتشارات نور علم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال)

امروزه بسیاری از کارها به‌صورت هوشمند و با استفاده از ابزار و وسایل هوشمند و دیجیتالی انجام می‌شوند؛ از خریدهای اینترنتی گرفته تا گرفتن تاکسی و پرداخت قبوض و غیره. کارهای اقتصادی و مالی هم از این قاعده مستثنی نیستند. امروزه بانک‌ها و سیستم‌های مالی نیز به‌سمت هرچه‌بیشتر هوشمندترشدن و کارآمدترشدن پیش می‌روند. طبیعی است که گاه در این بین در مسیر پیشرفت به‌سمت بهره‌وری بیشتر اتفاقاتی بیفتد که باعث شود فازهای جدیدی در زمینه‌های به‌خصوص به وجود بیایند. بلاک‌چین یکی از آن نوآوری‌ها و اتفاقات مبارکی بود که می‌تواند برای همیشه سیستم پول و بانکداری دنیا را متحول کند و به‌صورت غیرمتمرکز دستان نامبارک اقتصادهای کلان دنیا را از دست‌اندازی و تجاوز به این سیستم قطع کند. اتفاقی که تا زمان نوشتن کتاب حاضر، کمی بیش از یک دهه از عمرش می‌گذرد، ولی آن‌چنان مزایا و کاربردهایی دارد که باعث شده مردم دنیا بیش از پیش به آن روی بیاورند و باعث هرچه‌بیشتر پویا و شکوفاشدن آن شوند؛ همچنین کشورها و دولت‌های زیادی که تاکنون به‌دنبال واردشدن به عرصهٔ آن نبودند، اکنون موضوع را جدی‌تر از گذشته یافته‌اند و قصد ورود به آن را حتی با رمز ارز ملی خود دارند. همهٔ این‌ها در کنار کاربردها و مزایایی که بلاک‌چین می‌تواند در اختیار همگان قرار دهد، نوید یک آیندهٔ روشن را برای این صنعت نوظهور می‌دهند. درحالی‌که اکنون انسان از سفر به سیارات دورافتاده و حتی زندگی در مریخ صحبت می‌کند و حتی بحث از زندگی در کنار ربات‌ها و استفاده از آ‌ن‌ها در کارهای روزمره هست، طبیعتاً نباید انتظار داشت در سیستم پول و بانکداری تحولی ایجاد نشود و به‌همین‌شکل، گاه با پیشرفت‌های جزیی به کار خود ادامه دهد.

به نظر باید انتظار داشت یک سیستم یک‌پارچه ارزان‌تر، سریع‌تر و پیشرفته‌تر همچنین با امنیت بیشتر و یک‌پارچه در سرتاسر دنیا به‌صورت کاملاً هوشمند و دیجیتالی جای سیستم مالی گذشته را بگیرد و آن پارهٔ کاغذهای رنگی و مسکوک‌های کوچک و بزرگ ضرب‌شده در ضرابخانه‌های دنیا را کنار بزند و وارد کتاب‌های تاریخ کند و افقی روشن برای این سیستم پدید آورد. به نظر بلاک‌چین با قابلیت‌هایی که دارد می‌تواند این مهم را به‌خوبی به اجرا درآورد و نقش تاریخی خود را در تحول دنیا بازی کند؛ هر چند که اکنون پس از گذشت تقریباً ۱۴ سال بعد از معرفی آن به دنیا، گویا دارد در همین مسیر گام برمی‌دارد. پس اگر از دوران پول نقد گذشتیم و به کارت‌های بانکی و رمز دوم و پویا رسیدیم، قطعاً از این‌ها نیز عبور خواهیم کرد و وارد دوره‌ای جدید از سیستم‌های مالی خواهیم شد. پس اگر می‌خواهیم وارد آینده شویم طبیعتاً باید ملزومات آن را فراهم کنیم و با آمادگی کامل پا به دوره‌های جدید تاریخ بگذاریم. در کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال) سعی شده یک دید جدید و درعین‌حال بسیار ساده‌سازی‌شده و کاربردی به مخاطبان داده شود که اگر می‌خواهند زودتر از دیگران وارد این عرصه شوند، این اتفاق با توضیحات کامل و آموزش صحیح و جامع اتفاق بیفتد.

خواندن کتاب بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال (فارکس، بورس و ارز دیجیتال) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعه پیرامون موضوع بازارهای مالی و پول در عصر دیجیتال پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

کاربر ۴۲۲۴۹۶۳
۱۴۰۱/۰۹/۱۱

یک کتاب بسیار جامع برای آشنایی با مباحث پایه و متوسط بازارهای مالی با زبان خیلی ساده و روان. حتما توصیه میکنم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

حجم

۱۴٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۴ صفحه

قیمت:
۴۷,۰۰۰
تومان