دانلود و خرید کتاب گام های ثروت آفرینی علی شاه حسینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گام های ثروت آفرینی اثر علی شاه حسینی

کتاب گام های ثروت آفرینی

ویراستار:پریوش طلایی
امتیاز:
۳.۷از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب گام های ثروت آفرینی

کتاب گام‌های ثروت‌آفرینی نوشتۀ علی شاه‌حسینی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر و روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب گام های ثروت آفرینی

علی شاه‌حسینی در این اثر با استفاده از امثال و حکایت‌ها، مخاطب را با الفبای ثروت‌آفرینی آشنا می‌کند.

 الفبای هر موضوعی اولین چیزی است که برای یادگیری موضوع به آن نیاز دارید و زمانی که در این کتاب الفبای ثروت‌آفرینی را فرا بگیرید می‌توانید قدم در راهی طولانی بگذارید و راه‌های متفاوت ثروت‌اندوزی را تجربه کنید.

اگر زندگی‌نامه و احوالات ثروت‌آفرینان دنیا را بررسی کنید به این نکته پی خواهید برد که آن‌ها از گام‌های کوچک و بسیار ساده شروع کرده و کم‌کم به یک فرد ثروت‌آفرین تبدیل شده‌اند. علی‌رغم اینکه این افراد در ذهن بسیاری به‌نوعی انسان‌هاسی استثنایی به‌نظر می‌رسند اما مطالعات نشان می‌دهد که آن‌ها از افراد معمولی جامعه و با ضریب هوشی متوسط هستند.

خواندن کتاب گام های ثروت آفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که به دنبال راه‌های ثروت‌آفرینی هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب گام های ثروت آفرینی

«دوست مشاوری می‌گفت نمی‌دانم چرا به هرکس می‌خواهم مشاوره کسب‌وکار بدهم بعد از چند دقیقه گفت‌وگو، ناخودآگاه صحبت‌هایمان به‌جای حل مشکلات کسب‌وکار آن فرد، به‌سمت حل مسائل و مشکلات خانوادگی او سوق پیدا می‌کند، طوری که بعد از چند دقیقه صحبت کردن، جلسه مشاوره کسب‌وکار به جلسه مشاوره خانواده و مسائل همسرداری و فرزندپروری تبدیل می‌شود.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بسیاری از افرادی که در کسب‌وکار خود موفق‌اند، همواره در مسائل خانوادگی خود مشکل دارند و همچنین نیز افرادی که در مسائل کاری موفق نیستند هم مسائل خانوادگی خود و حاشیه‌ها را عامل اصلی موفق نشدن خود می‌دانند. این کش‌وقوسی که امروزه در اذهان افراد و در زندگی واقعی مردم وجود دارد، مسئله‌ای است که باید به‌طورعمیق به آن توجه شود. شما که اکنون این مطلب را می‌خوانید و خود را در کسب‌وکار به‌نوعی موفق یا نقطه مقابل آن فرد ناموفق می‌دانید، حتماً و بی‌تردید نقش خانواده را در مسیری که طی کرده‌اید، بسیار مؤثر می‌دانید.

امروز با این آگاهی‌ها می‌توانیم به خانه‌ها برگردیم و برای داشتن کارخانه‌های گرم، خانه‌ها را گرم کنیم. برای داشتن کارخانه‌های پررونق، خانه‌ها را رونق دهیم، خانه‌هایی که مغفول مانده‌اند! خانه‌هایی که نتوانسته‌ایم در فیلم‌ها، سریال‌ها، نمایش‌ها، رسانه‌ها و حتی در بین مردم آن‌طور که باید به آن‌ها توجه کنیم.

زخم‌های کوچکی که مانده‌اند و امروز چرکین شده‌اند و زوجی که بعد از بیست، سی یا چهل سال تحمل یکدیگر را ندارند، درحالی‌که عجیب‌تر این است که باوجود موفقیت در زمینه کسب‌وکار، در عرصه‌های اجتماعی و عرصه‌های گوناگون حاضرند به روزهای نخست برگردند و هیچ‌کدام از این موفقیت‌ها را نداشته باشند، ولی از زندگی شخصی خود خشنود باشند!

عوامل موفقیت در کسب‌وکار ازجمله مسائلی بوده‌اند که ما بسیار به آن‌ها توجه کرده‌ایم و امروز می‌خواهیم به زندگی شخصی و روابط بین همسران به‌عنوان یکی از آن عوامل تأثیرگذار در کسب‌وکار پررونق توجه کنیم. شاید تابه‌حال عوامل متعدد اقتصادی را به‌عنوان عوامل کلیدی در کسب‌وکار بررسی کرده‌ایم، ولی امروز می‌خواهیم با این نوشتار تلنگری به خودمان بزنیم که یکی از عوامل بسیار مهم برای موفق شدن در کسب‌وکار، خانواده و بنیان خانواده است.»

نظرات کاربران

Ali Azizzadeh
۱۴۰۲/۰۱/۰۳

بخونید و جملات مهم رو یادداشت کنید 📚

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان