دانلود و خرید کتاب صبح جادویی هال الرود ترجمه فاطمه کریمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صبح جادویی اثر هال الرود

کتاب صبح جادویی

معرفی کتاب صبح جادویی

کتاب صبح جادویی نوشتهٔ هال الرود و ترجمهٔ فاطمه کریمی و ویراستهٔ سمانه عباسی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. شش عادتی که قبل از ساعت هشت صبح زندگی شما را دگرگون می‌کند در این کتاب آمده است.

درباره کتاب صبح جادویی

هر چند وقت یک‌بار، کتابی می‌خوانید که نگاهتان را به زندگی عوض می‌کند. اما به‌ندرت کتابی را پیدا خواهید کرد که نحوۀ زندگی‌کردن شما را عوض کند. صبح جادویی سریع‌تر از چیزی که حتی فکرش را بکنید، هر دوی این کارها را انجام می‌دهد.

خواندن صبح جادویی مانند این است که به خودتان هدیۀ هر روز بیدارشدن برای استفاده از همۀ ظرفیت خود را بدهید. زمان آن رسیده است که به تعویق انداختن ساخت آن زندگی‌ای را که می‌خواهید و لیاقتش را دارید، متوقف کنید. این کتاب را بخوانید تا متوجه شوید چگونه می‌توانید.

هال الرود چیزی بیشتر از انگیزه‌دهنده است. او داستان فوق‌العادۀ خودش را به درس‌هایی تبدیل کرده است که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها معجزۀ خودتان را خلق کنید.

صبح جادویی همان چیزی است که می‌تواند تغییراتی سریع و اساسی در همۀ بخش‌های زندگی شما ایجاد کند. 

هال برنامۀ کلی خلق موفقیت، شادی و شکوفایی را که شاید از دستتان رفته باشد، به شما می‌دهد و آن‌قدر ساده‌اش کرده است که فارغ از شرایط، هرکسی می‌تواند زندگی‌اش را با استفاده از این برنامه زیرورو کند.

این کتاب سه قاعدۀ ضروری را ترسیم می‌کند:

۱. به اندازۀ هر انسان دیگر روی زمین، شما نیز لیاقت و توانایی ساختن و حفظ سلامت، ثروت، خوشبختی، عشق و موفقیت فوق‌العاده را دارید. این امر کاملاً حیاتی است که شما زندگی در راستای این حقیقت را شروع کنید؛ نه‌تنها به‌خاطر کیفیت زندگی خودتان بلکه به‌خاطر تأثیری که بر خانواده، دوستان، همکاران، فرزندان، جامعه و هر شخصی می‌گذارید که از شما تأثیر می‌پذیرد.

۲. برای اینکه دیگر در هیچ زمینه‌ای از زندگی‌تان به کمتر از چیزی که لیاقتش را دارید رضایت ندهید و آن سطح از موفقیت شخصی، حرفه‌ای و مالی که آرزویش را دارید بسازید، در ابتدا باید هر روز، زمانی را به تبدیل شدن به آن شخصی که باید باشید، اختصاص دهید؛ همان کسی که صلاحیت و توانایی جذب، خلق و حفظ آن سطح از موفقیتی را که می‌خواهید، داشته باشد.

۳. اینکه هر روز چگونه بیدار می‌شوید و داشتن یا نداشتن یک برنامۀ صبحگاهی منظم، تأثیر چشمگیری روی سطح موفقیتتان در همۀ زمینه‌های زندگی می‌گذارد. صبح‌های پر از تمرکز، پربازده و موفق، روزهای متمرکز، پربار و سرشار از کامیابی می‌سازد که درنهایت به ساختن زندگی موفق منجر می‌شود. به همان صورتی‌که صبح‌های خالی از تمرکز، بی‌بازده و متوسط، روزهای نامتمرکز، بی‌بازده و متوسط و درنهایت یک زندگی با کیفیت متوسط را می‌سازند. با تغییر نحوۀ بیدار شدنتان در صبح، به‌سادگی می‌توانید سریع‌تر از آنکه تصور می‌کنید، هر زمینه‌ای از زندگی‌تان را دگرگون کنید.

خواندن کتاب صبح جادویی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

صبح جادویی حقیقتاً همان کتابی است که زندگی انسان را دگرگون می‌کند. خواندن این کتاب را به همۀ کسانی که می‌خواهند زندگی خود را تغییر دهند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صبح جادویی

«یکی از نظرات مورد علاقۀ من که «اپرا وینفری» به آن اشاره کرده این است: «بزرگ‌ترین ریسکی که می‌توانید در زندگی‌تان بکنید این است که رؤیاهایتان را زندگی کنید». کاملاً با این دیدگاه موافقم. متأسفانه تعداد خیلی کمی از مردم به زندگی کردن رؤیاهایشان نزدیک می‌شوند؛ تا حدی که خود این حرف هم به کلیشه تبدیل شده است. بیشتر مردم به زندگی متوسط رضایت می‌دهند و تسلیم هر مانعی می‌شوند که زندگی پیش رویشان می‌گذارد.. حتی آدم‌های برجسته که در یک بخش از زندگی، مانند کسب‌وکار، بسیار موفق‌اند، در بخشی دیگر از زندگی‌شان، مثل توجه به سلامت یا روابطشان، به معمولی بودن راضی می‌شوند. سث گودین، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان، با شیوایی می‌نویسد: «آیا میان معمولی بودن و پیش‌پاافتاده بودن تفاوتی وجود دارد؟ نه چندان».

در هیچ زمینه‌ای هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید چون اکثر مردم این کار را می‌کنند، شما هم باید به کمتر از چیزی که می‌خواهید، رضایت دهید. حتی اگر آن اکثریت شامل دوستان، خانواده و همکاران شما باشد. شما می‌توانید یکی از معدود افرادی شوید که هم‌زمان، در همۀ زمینه‌های زندگی‌تان، به موفقیت‌های فوق‌العاده دست پیدا کنید. شادی، ثروت، پول، آزادی، موفقیت و عشق؛ شما واقعاً می‌توانید به همۀ این‌ها دست پیدا کنید.

اگر بخواهیم احساس موفقیت، رضایت و دستیابی در هر زمینه از زندگی‌مان را از سطح یک تا ده اندازه‌گیری کنیم، همۀ ما سطح ده را می‌خواهیم؛ این‌طور نیست؟ من تابه‌حال کسی را ندیده‌ام که بگوید: «نه، من در سلامت جسمانی سطح هفت را می‌خواهم. نمی‌خواهم خیلی سالم باشم و زیادی انرژی داشته باشم.» یا «می‌دانید؟ در روابط زناشویی سطح پنج برایم خوب است. اینکه همیشه در حال دعوا کردن با همسرم باشم یا به نیازهایم توجه نشود، خیلی برایم مهم نیست و مطمئنم نمی‌خواهم یکی از آن زوج‌هایی باشیم که چون زیادی خوشبختیم حرص بقیۀ زوج‌ها را در آوریم».

موضوعی که قرار است متوجه آن شوید، این است که دستیابی به موفقیتِ سطح ده در هر زمینه‌ای نه‌تنها ممکن است بلکه بسیار هم ساده است. به سادگیِ اختصاص دادن هر روزۀ یک زمان هدفمند برای تبدیل شدن به همان انسان سطح ده که قابلیت ساختن، جذب کردن، به دست آوردن و حفظ کردن موفقیت سطح ده را در هر زمینه‌ای دارد.»


نظرات کاربران

Reyhon
۱۴۰۲/۰۲/۰۱

لطفاً این کتاب رو به بی نهایت اضافه کنید. با تشکر از شما .

نسترن
۱۴۰۱/۱۱/۱۴

این کتاب و خوندم عالیه . جدا از انگیزشی بودن و دادن راه کار برای بیدار شدن صبح زود . بهتون میگه صبحتون و چطوری اغاز کنید تا بهترین روز و داشته باشید به علاوه مشائلی که همیشه براش ادم

- بیشتر
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
یکی از زمین‌گیرکننده‌ترین عوامل متوسط بودن در زندگی وضعیتی است که من به آن «سندرم آینۀ بغل» می‌گویم. ذهن ناخودآگاه ما یک آینۀ بغل خودمحدودکننده دارد که ما از طریق آن به‌طور مداوم گذشته‌مان را دوباره خلق و زندگی می‌کنیم. ما به‌اشتباه بر این باوریم کسی که بودیم، همان کسی است که حالا هستیم و به‌همین‌خاطر توانایی‌های حقیقیِ زمان حال خودمان را براساس محدودیت‌های گذشته‌مان، محدود می‌کنیم. درنتیجه، همۀ انتخاب‌هایمان را از صافی محدودیت‌های گذشته‌مان عبور می‌دهیم. از اینکه صبح‌ها چه ساعتی از خواب بیدار می‌شویم گرفته تا اینکه چه اهدافی را مشخص می‌کنیم و اجازۀ ممکن بودن چه چیزهایی را در زندگی‌مان به خودمان می‌دهیم. می‌خواهیم زندگی بهتری بسازیم اما گاهی اوقات نمی‌دانیم چگونه باید آن را متفاوت از چیزی که همیشه بوده است، ببینیم.
mahdieh
فقط دو راه برای زندگی کردن وجود دارد. یکی اینکه انگار هیچ‌چیز معجزه نیست. دیگر؛ اینکه انگار همه‌چیز معجزه است.
محسن
من همۀ وظایف ضروری روزانه‌ام را کامل کرده‌ام تا خودم را برای فردا آماده کنم، همچنین هرچیزی را که برای صبح جادویی‌ام به آن نیاز دارم، آماده کرده‌ام. ساعتم در طرف دیگر اتاق است و برای خاموش کردن زنگ آن باید از جایم بلند شوم. تصمیم گرفته‌ام چه زمانی از خواب بیدار شوم و به‌طور شفاف می‌دانم بعد از بیدار شدن دقیقاً چه کارهایی را باید انجام دهم. من با انتظارات مثبت و هیجان منتظر صبح هستم چون از فوایدی که با انتخاب صبح بیدار شدن و زندگی کردن صبح جادویی نصیبم می‌شود، به‌خوبی آگاهم. این کار به من کمک خواهد کرد به انسانی تبدیل شوم که برای جذب، خلق و حفظِ آسان و مداوم زندگی‌ای که واقعاً می‌خواهم، باید باشم.
یا رب

حجم

۱۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

حجم

۱۶۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۶۴ صفحه

قیمت:
۷۵,۹۰۰
تومان