دانلود رایگان کتاب مرزهایت را بشناس آزاده بهرامجی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مرزهایت را بشناس اثر آزاده بهرامجی

کتاب مرزهایت را بشناس

انتشارات:نشر آواژ
امتیاز:
۳.۶از ۶۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مرزهایت را بشناس

کتاب مرزهایت را بشناس نوشتهٔ آزاده بهرامجی است. نشر آواژ این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر توضیح داده که چگونه می‌توانیم رهبر موفقی باشیم.

درباره کتاب مرزهایت را بشناس

کتاب مرزهایت را بشناس به‌طور مشخص برای رهبران تألیف شده است، اما مطالب آن برای همهٔ انسان‌ها در هر موقعیت و جایگاهی مفید است؛ زیرا مرزگذاری و اجتناب از ابتلا به فرسایش مقوله‌ای نیست که فقط رهبران با آن درگیر باشند. رهبر الزاماً کسی نیست که هدایت گروه بزرگی را بر عهده دارد. حتی زن خانه‌داری که وظیفهٔ هدایت فرزندانش و رساندن آن‌ها به موفقیت را بر عهده دارد، رهبر محسوب شده و نیاز دارد که مرزگذاری را یاد گرفته و از خود و فرزندانش در برابر ابتلا به فرسایش محافظت کند.

این کتاب درمورد رهبری و اصول آن نیست. هم‌اکنون کتاب‌های بسیاری در بازار در این زمینه وجود دارند که شما می‌توانید به مطالعهٔ آن‌ها بپردازید. این کتاب به‌طور مشخص کوشیده تا به رهبران کمک کند تا مرزهای خود را با اعضای گروهشان تعیین کرده و از خود در برابر فرسایش شغلی مراقبت کنند. ازاین‌رو قسمت اول این کتاب به صحبت درمورد مرزگذاری و قسمت دوم آن به فرسایش شغلی اختصاص داده شده است.

خواندن کتاب مرزهایت را بشناس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار و رهبری پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب مرزهایت را بشناس

«آیا تا به حال این جمله‌ها را با خود تکرار کرده‌اید: دیگر توان ادامه دادن ندارم؟ هرچقدر هم تلاش کنم آخرش باز از پس انجام این همه کار بر نخواهم آمد؟ دلم می‌خواهد بازنشسته شوم و به جزیره‌ای دور افتاده بروم؟ اگر جواب شما به پرسش‌هایی از این دست بله است شما در معرض ابتلا به فرسایش شغلی قرار دارید.

حدود هفت سال پیش اتفاق عجیبی در زندگی من افتاد. یک روز صبح که از خواب بلند شدم احساس کردم که به یک‌باره تمام انرژی و توان من تمام شده است. شدت خستگی من به حدی بود که حتی نمی‌توانستم تا محل کارم رانندگی کنم. در زمان‌هایی هم که در محل کار حضور پیدا می‌کردم فقط پیش میزم نشسته، به صفحه کامپیوترم زل زده و در دل برای تمام شدن هرچه زودتر ساعت کاری دعا می‌کردم. در این دوران من توان جمع کردن ذهنم و انجام دادن هیچ کار مفیدی را نداشتم. شدت خستگی من به حدی بود که حتی نوشتن گزارشی ساده نیز برایم بسیار سخت می‌نمود. بعد از مدتی انرژی من آنقدر کم شد که دیگر نتوانستم حتی کارهایی که باعث شادابی و خوشحالیم می‌شدند را انجام دهم. کم‌کم بدون هیچ دلیل مشخصی از زندگیم احساس نارضایتی پیدا کرده، نیمه شب‌ها از خواب با اضطراب بلند شده و همواره افسرده و کسل بودم. داروهای تجویزی روان‌پزشکان هم فقط باعث شده بود که من ساعت‌های طولانیی از روز را در خواب باشم. با شدت گرفتن حال بد روانی من وزنم هم بدون هیچ دلیلی روزبه‌روز شروع به کاهش کرد. شدت مشکل من در نهایت به حدی رسید که دیگر حتی شوقی برای زندگی کردن هم نداشتم و ترجیح می‌دادم که زنده نباشم. پس از چند زمانی به کمک بهره گرفتن از مشاورین حرفه‌ای متوجه شدم دلیل همه بدحالی‌های من ابتلا به فرسایش شغلی بوده است.»

نظرات کاربران

Alireza
۱۴۰۲/۰۱/۱۱

کتاب در مورد مدیریت خود و یک سیستم و نحوه رفتار در یک تیم بعنوان مدیره البته نمیشه محدودش کرد به یک تیم چون واقعا کارکردهای روزانه ای داره که نمیشه ازش چشم پوشی کرد مثل نحوه ی حفظ حریم

- بیشتر
Ali Rashtiany
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

سلام دوستان مدیر خوب و کاردان وبا تجربه می تواند یک گروه به اوج شایستگی برساند ولی برعکس یه هدایتگر ناکارآمدو بی تجربه می‌تونه آنچه را که با تلاش زیاد به دست آمده نابود کنه همیشه کار را به کاردان بده

Amir
۱۴۰۲/۱۰/۰۱

کتاب بی روحی است.

کاربر 7209718
۱۴۰۲/۰۶/۲۵

عالی

کاربر 4123713
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

کتاب بسیار خوب و‌عالی برای کسانی که بصورت تیم وورک کار میکنن خصوصا برای شخص مدیر مثال های خیلی کاربردی ای میزنه که بعضا با تجربیات خودم مطابقت داشت و‌همین باعث جذابیت بیشتر کتاب بود یه راهنمای عملی برای مشخص کردن شرح

- بیشتر
Iran 95
۱۴۰۳/۰۱/۰۱

برای آشنایی با این مبحث کتاب متوسطیه

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۰)
افراد زخم خورده، به دیگران زخم می‌زند و افراد شفا یافته دیگران را شفا می‌دهند. دادن قدرت مطلق به رهبری که از لحاظ احساسی شفا نیافته و نشاندن او بر مسند قدرت باعث خواهد شد که او زخم‌های کاری قابل توجهی را به اعضا گروهش بزند.
مهنوش
. به یادداشته باشید که دیگران با شما آن‌گونه رفتار می‌کنند که شما به آن‌ها اجازه می‌دهید؛ پس در وهله اول تغییر را از خود آغاز کنید.
Alireza
باید تا جای ممکن از خطر درگیر شدن در روابط عاطفی و احساسی با اعضا گروه خود دوری کنید. هرچه مرزهای شما با اعضا جنس مخالف شما شفاف‌تر و محافظه‌کارانه‌تر باشد امنیت شما نیز بیش‌تر خواهد بود.
Alireza
رهبری یعنی هدایت اعضا گروه و کمک به آن‌ها برای محقق کردن رویایی که گروه به خاطر آن شکل گرفته است.
دانیال خواجه
مرزگذاری که شامل تعیین و بیان محدودیت‌ها و سطح توانایی جسمانی، روانی، زمانی، مالی، احساسی و ذهنی رهبر است
محمدرضا مقدم
در مطالعه‌ای که بر روی ۱۲۸ رهبر بالارتبه در پروژه‌ای به نام "رهبری از قله" انجام شد ۸۶ درصد از رهبران بیان داشتند که مرزگذاری فعال در روابطشان با اعضا گروه بسیار مهم است اما فقط ۷ درصد عملکرد خود در مرزگذاری را موثر ارزیابی کرده بودند
ابومحمدصادق
بسیاری از افرادی که از رفتارهای دیگران با خود ناراحتند اکثرا مشکل را از جانب دیگران دیده و از این حقیقت غافلند که خود آن‌ها مسبب بروز رفتارهای ناشایست از جانب دیگران در برابر خود بوده‌اند.
School S.
رابرت فراست شاعر سرشناس آمریکایی قرن بیست در یکی از اشعار خود بیت معروفی دارد که بیان می‌کند "چیزی که باعث خوب بودن همسایه شما می‌شود حصارهای مناسب دور خانه شماست."
کاربر ۶۹۸۶۲۴۲
رهبر اصول و ارزش‌هایی که در زندگی به آن پایبند است را بشناسد برای تحقق اهدافی تلاش می‌کند که با ارزش‌هایش همسو هستند. این امر باعث می‌شود که رهبر در مسیر محقق کردن اهدافش با چالش درونی کم‌تری روبه‌رو شده و در طول مسیر و در زمان مواجهه با دشواری‌ها دل‌سرد نشود.
کاربر ۷۷۲۴۶۱۰
رابرت فراست شاعر سرشناس آمریکایی قرن بیست در یکی از اشعار خود بیت معروفی دارد که بیان می‌کند "چیزی که باعث خوب بودن همسایه شما می‌شود حصارهای مناسب دور خانه شماست."
,venus,

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

حجم

۲۱۵٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۸۰ صفحه

قیمت:
رایگان