دانلود و خرید کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق دیوید براون ترجمه علی اکبری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق

کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق نوشتهٔ دیوید براون یکی از کتاب‌های تخصصی شرکت چاپ و نشر بازرگانی است. ترجمهٔ این اثر را علی اکبری برعهده داشته است. این کتاب از مجموعهٔ «رازهای کسب‌وکار‌ها، متخصصان به همه می‌گویند» است.

درباره کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق

درک تفاوت‌های بین‌فردی یکی از کلیدهای طلایی در تعامل بهتر انسان‌ها با یکدیگر است. انسان موجودی اجتماعی است و نمی‌تواند بدون ارتباط برقرار‌کردن با دیگران به زندگی‌اش ادامه دهد. هرچه کیفیت این تعاملات در زندگی انسان بالاتر رود، کیفیت سایر جنبه‌های زندگی نیز افزایش می‌یابد. یکی از مشکلات برقراری تعامل با افرادی است که اخلاق و عادت‌های خاصی دارند و از موضعشان پایین هم نمی‌آیند. این افراد دراصطلاح بدقلق هستند و به‌خصوص در محیط کار می‌توانند مشکلاتی را برای همکارهایشان ایجاد کنند. کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق تلاش می‌کند تکنیک‌ها و راهکارهایی را به مخاطب بیاموزد که با کمک آن‌ها بتوانند با افراد مختلف ازجمله افراد بدقلق راحت‌تر کنار بیایند.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی بزرگترین مرکز تخصصی چاپ و نشر کتاب‌های بازرگانی، اقتصاد و مدیریت به ­صورت کاربردی و دانشگاهی است و بیش از ۲۰ سال از فعالیتش می‌گذرد. این ناشر تاکنون بیش از ۱۷۰۰ عنوان کتاب در زمینه‌های گوناگون اقتصاد، مدیریت و بازرگانی داخلی و خارجی منتشر کرده است.

کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۷۶,۷۰۰
تومان