دانلود کتاب صوتی آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟ با صدای میلاد فتوحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟ اثر الیزابت انگل لاو

دانلود و خرید کتاب صوتی آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟

معرفی کتاب صوتی آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟

آیا رهبران رهبر زاده می‌شوند یا رهبری را فرا می‌گیرند؟ اثر الیزابت انگل لاو و مانفرد ف ر کتس دی وریس، کند و کاوی در زندگی اسکندر مقدونی است که با ترجمه مینا علاء و با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید.

 درباره کتاب صوتی آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟ 

 اسکندر سوم مقدونی همان اسکندر کبیر معروف است که در سال ۳۶۵ پیشاز میلاد در پلا، پایتخت پادشاهی مقدونیه متولد شد. پدر او فیلیپ دوم و مادرش دختر فرمانروای اپیروس بود. این شخصیت تاریخی نیز مانند دیگر شخصیت‌های بزرگ تاریخی، زندگی اش در پرده‌ای از ابهام و افسانه پیچیده شده است. پلوتارک، تاریخدان یونانی نقل کرده است که مادر اسکندر بعد ز ازدواج با فیلیپ دوم، شبی خواب دید که برقی آسمانی شکمش را درید و نور و شعله ان دنیا را فراگرفت. این روایت می‌خواهد بگوید که پرد اسکندر نه فیلیپ بلکه زيوس خدای خدایان یونان است.

 اسکندر از کودکی تحت تعلیم لئونیداس بود و وقتی ۱۳ ساله شد ارسطو برای تعلیم وی مامور شد. تا فنون کشورداری را به او بیاموزد. اسکندر نزد ارسطو پزشکی، فلسفه، دین، منطق و هنر را آموخت و علاقه زیادی به اثر هومر در او ایجاد شد. در ۱۶ سالگی فرمانده یکی از سپاهیان شد و توانایی‌های فوق العاده‌اش را در رهبری نشان داد. در سال ۳۳۶ قبل از میلاد، فیلیپ پدر اسکندر و پادشاه مقدونیه، کشته شد و اسکندر جوان ۲۰ ساله وارث تاج و تخت او و پادشاه مقدونیه و دولتشهر‌های یونانی شد. یکی از کارهای مهم اسکندر به اتش کشیدن تخت جمشید، مقر حکومت شاهان همخامنشی است که تصویر او را در ذهن ایرانیان مخدوش و منفی کرده است. 

 اسکندر در سن ۳۲ سالگی، در حالی که سودای کشورگشایی‌های بیشتری در سر داشت درگذشت. علت مرگ او هم در هاله‌ای از ابهام است. بعضی بیماری را علت مرگ اسکندر دانسته‌اند و برخی زیاده‌روی او را در نوشیدن شراب. برخی هم گفته‌اند که قربانی توطئه سران ارتش خود شد. 

کتاب حاضر گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی اسکندر را، به عنوان یک رهبر کاریزماتیک، بیان کرده است.

 شنیدن کتاب آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 اگر به خواندن یا شنیدن درباره زندگی و زمانه شخصیت‌های تناثیرگذار و رهبران بزرگ تاریخی علاقه دارید، شنیدن کتاب آیا رهبران رهبر زاده می شوند یا رهبری را فرا می گیرند؟ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.




نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۳۷۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۸,۰۰۰
۴۷,۶۰۰
۳۰%
تومان