دانلود و خرید کتاب بخواهید تا اجابت شود ایستر هیکس ترجمه مهین خالصی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا اجابت شود اثر ایستر هیکس

کتاب بخواهید تا اجابت شود

معرفی کتاب بخواهید تا اجابت شود

کتاب بخواهید تا اجابت شود نوشتهٔ ایستر هیکس و جری هیکس و ترجمهٔ مهین خالصی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. چگونه خواسته‌های خود را متجلی کنید؟

درباره کتاب بخواهید تا اجابت شود

کتاب بخواهید تا اجابت شود حاوی برخی از قدرتمندترین آموزه‌هایی است که امروز در این سیاره در دسترس شما قرار دارد. این کتاب در بین همهٔ آثار منتشرشده بی‌همتاست. شما بسیار خوش‌اقبالید که از تفکر افرادی بهره می‌برید که به طور دائمی با خداوند در ا رتباط هستند و این موضوع اصلی کتاب بخواهید تا اجابت شود است. همچنین، این صداهای روحانی به زبانی سخن می‌گویند که شما درک می‌کنید و می‌توانید بی‌درنگ به آن‌ها عمل کنید. چیزی که آن‌ها می‌گویند، برنامه‌ای برای درک و رقم‌زدن سرنوشت شماست.

اگر هنوز آمادهٔ خواندن و به‌کاربردن این حکمت بزرگ نیستید، چند هفته‌ای این کتاب را همراه خود داشته باشید. بگذارید انرژی موجود در آن به مقاومت احتمالی بدن یا ذهن شما نفوذ کند. اجازه دهید درونتان را آکنده کند؛ درونتان که مکانی بی‌شکل و بی‌حدومرز است و اغلب روح شما نامیده می‌شود.

این عالم، عالم ارتعاش است؛ همان‌طور که زمانی انیشتین گفت: «تا چیزی حرکت نکند اتفاقی نمی‌افتد.» یعنی هرچیزی تا فرکانس قابل‌توجه خاصی به ارتعاش درمی‌آید. با تجزیهٔ دنیای جامدات به اجزای کوچک و ریزتر، می‌بینید آنچه جامد به نظر می‌رسد، رقصی بیش نیست؛ رقص ذرات و فضاهای خالی. با دقت‌کردن به ریزترینِ این ذرات کوانتومی متوجه می‌شوید که از منبعی سرچشمه گرفته‌اند و با چنان سرعتی مرتعش می‌شوند که جهان را از ازل تا ابد به مبارزه می‌طلبند. به آن، منبع الهی می‌گویند. شما و همهٔ پدیده‌ها از این ارتعاش سرچشمه گرفته و آنگاه وارد دنیای اشیا، بدن‌ها، ذهن‌ها و منیت‌ها شده‌اید. دچار علت بروز مشکلات، بیماری‌ها، کمبودها و ترس‌ها در زندگی‌مان فاصله‌گرفتن از انرژی منشأست.

هدف این کتابْ یاری‌دادن به شماست تا از هر جهت به خالقی که سرچشمه و هدف غایی همهٔ پدیده‌هاست، بازگردید. این انرژی الهی شبیه به چیزی است که در کتاب با نام قدرت نیت به آن اشاره شده است. همچنین، این کتابْ می‌تواند حکمت آموزنده‌ای به شما عطا کند تا به‌وسیلهٔ آن بتوانید صد درصد به خالق خود وصل شوید و هرگز به آن اتصال شک نکنید؛ این در بندبند کتاب حاضر مشهود است.

پیام این کتاب فوق‌العاده شگفت‌انگیز و درعین‌حال بسیار ساده است: شما از عالمی سرشار از عشق و سلامتی آمده‌اید. وقتی با آن خالق عشق و آرامش همسو می‌شوید، دوباره قدرت خود را به دست می‌آورید؛ یعنی قدرتی به هم می‌زنید که می‌توانید خواسته‌هایتان را متجلی کنید، سلامتی و رفاه را فرابخوانید و فراوانی را جایگزین کمبود کنید؛ همچنین به هدایت الهی، در قالب افراد مناسب و شرایط کاملاً درست دست می‌یابید. این کاری است که خالقتان انجام می‌دهد. ازآنجاکه شما نیز از آن خالق پدید آمده‌اید، خواهید دید که می‌توانید این کار را انجام دهید.

شما در شرف دیدن و تجربه کردن دنیایی کاملاً جدید هستید که درست جلوی چشمانتان تغییر می‌کند. این دنیا را همان پروردگاری خلق می‌کند که از شما می‌خواهد دوباره به او وصل شوید و زندگی را با شادی و سلامتی سپری کنید.

خواندن کتاب بخواهید تا اجابت شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند به رؤیاهایشان برسند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بخواهید تا اجابت شود

«ما را آبراهام می‌نامند و ما از بُعد معنوی با شما صحبت می‌کنیم. البته باید بدانید که شما هم از بُعد معنوی آمده‌اید، پس فرق چندانی باهم نداریم. دنیای مادی شما تصویری از دنیای معنوی است. درواقع، شما و دنیای مادی‌تان را خداوند خلق کرده است.

ما در این حوزهٔ معنوی از واژه‌ها استفاده نمی‌کنیم، چون به زبان نیازی نداریم. ما زبانی برای حرف زدن و گوشی برای شنیدن نداریم، اگرچه باهم ارتباط کاملی داریم. زبان معنوی ما نوعی ارتعاش است و جوامع یا خانواده‌های معنوی ما هرکدام نیتی دارند. به‌عبارت‌دیگر، ما آنچه را هستیم به‌صورت ارتعاش ساطع می‌کنیم و افراد دارای نیات مشابه دور ما جمع می‌شوند. این در دنیای مادی شما هم صدق می‌کند، هرچند تعداد زیادی از شما فراموش کرده‌اید که چنین است.

آبراهام خانواده‌ای از موجودات معنوی است که به‌طور طبیعی با این نیت قدرتمند دور هم جمع شده‌اند تا به شما، دنباله‌های معنوی ما، قوانین جهان هستی را که بر همه‌چیز حکم می‌راند یادآوری کنند. قصد ما این است که کمکتان کنیم به خاطر داشته باشید که شما دنباله‌های خالق هستی هستید. موجوداتی خوشبخت و دوست‌داشتنی که به این واقعیت زمانی–مکانی آمده‌اید تا شادمانه به خلق خواسته‌های خود بپردازید.

همهٔ افراد مادیِ هدفمند، بدون استثنا، همتای معنوی دارند. این افراد، بدون استثنا، به دورنمای وسیع‌تر هرچیز معنوی دسترسی دارند. لیکن بیشتر شما موجودات مادی در اثر ماهیت مادی سیاره‌تان به‌قدری منحرف شده‌اید که الگوهای مقاومت چنان قدرتمندی ساخته‌اید که مانع ارتباط شفافتان با آفریدگارتان می‌شوند. قصد ما کمک به آن افرادی است که خواهان برقراری مجدد آن ارتباط‌اند.»


نظرات کاربران

HaDi
۱۴۰۲/۰۱/۱۵

سلام من هنوز نخوندم، فقط اولین سوال در دو نسخه چاپی موجود در آپ تعداد صفحات با هم صد صفحه فرق داره، چرا؟

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۲۴۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۷۹,۹۰۰
تومان