دانلود و خرید کتاب احمق ها هم رویا دارند! حامد سلیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب احمق ها هم رویا دارند! اثر حامد سلیمی

کتاب احمق ها هم رویا دارند!

معرفی کتاب احمق ها هم رویا دارند!

کتاب احمق ها هم رویا دارند! نوشتهٔ حامد سلیمی است. انتشارات نسل نواندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر توضیحاتی درمورد راه‌های کسب ثروت را در بر گرفته است.

درباره کتاب احمق ها هم رویا دارند!

کتاب احمق ها هم رویا دارند! باتوجه‌به سبک متفاوتش، به‌شکلی عجیب باورهای غلط شما را نشان می‌دهد و کمک می‌کند باورهای درست برای پول‌سازی و موفقیت در کسب‌وکار به‌دست آورید. این کتاب در ۶ فصل کوشیده است تا به‌شکلی اصولی و با دقت کامل ذهنیت خواننده را در مدار کسب ثروت قرار دهد. گفته شده است که این کتاب ارتعاش کارآفرینی و یک‌میلیون‌دلاری در شما ایجاد می‌کند!

خواندن کتاب احمق ها هم رویا دارند! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب ثروت پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب احمق ها هم رویا دارند!

«فصل سوم : تصویرسازی به شیوه احمق‌ها

احمق‌های مولتی‌میلیاردر همه موفقیت‌های امروزشان را روزی تصویرسازی کرده‌اند. آن‌ها در کودکی عاشق خیال‌پردازی‌های کودکانه خود بوده‌اند. من نیز از این قضیه مستثنا نبودم و عامل موفقیت‌های امروز خودم را مرهون خیال‌پردازی‌های کودکانه‌ام می‌دانم. برای احمق‌های رؤیاپرداز طبیعی است که من در زمان کودکی فکر می‌کردم نامه‌ای که به صندوق پست می‌اندازم بی‌درنگ به خانه مادربزرگم پرواز می‌کند یا فکر می‌کردم پرندگان هم مانند انسان‌ها با هم صحبت می‌کنند. گاهی هم فکر می‌کردم حیوانی بزرگ مانند شیر یا دایناسور در اتاقم با من زندگی می‌کند. این‌ها دنیای خیالی احمق‌های رؤیاپردازی مثل من بود که با گذشت زمان این تخیلات و تصویرسازی‌ها را جهت دادم.

آیا می‌خواهید به اهدافتان برسید؟ من شیوه‌ای را در این کتاب برای شما بازگو می‌کنم که یکی از عوامل اصلی رسیدن احمق‌ها به خواسته‌هایشان است، یعنی اینکه همیشه به خط پایان فکر کنید. همیشه خودتان را در رؤیای چیزی که می‌خواهید، تجسم کنید. من نیز تمام این شیوه‌ها را اجرا کرده‌ام و لحظه به لحظه این روزها را تصویرسازی می‌کردم و بعضی وقت‌ها بعد از رسیدن به موفقیت، هیچ‌وقت شوکه نمی‌شدم، زیرا سال‌ها پیش سناریوی این موفقیت‌ها را نوشته بودم و هر روز و شب در ذهنم تجسم می‌کردم، ازاین‌رو چیز تازه و غافلگیرکننده‌ای برای من که همواره رؤیاپردازی می‌کردم، نبود. پس توصیه می‌کنم رؤیاهایتان را از پیش در ذهنتان تصویرسازی کنید و مطمئنم در این صورت کائنات با سرعت و دقت هرچه تمام‌تر برای رسیدن شما به چیزهایی که تصویرسازی می‌کنید، اقدام خواهد کرد.

احمق‌ها بسیاری از شیوه‌ها را ناخودآگاه و بدون هیچ علم و پیش‌زمینه‌ای به کار می‌برند؛ ولی با کمی بررسی می‌توانیم نکات کلیدی برای رسیدن به خواسته‌هایمان را در رفتار آن‌ها پیدا کنیم. آن‌ها کودکانی رؤیاپرداز بودند و از همان کودکی تصویرسازی می‌کردند و خود را جای آدم‌های خاصی تجسم می‌کردند که در ذهنشان بود. مثلاً خودشان را پشت خودرویی چند میلیون‌دلاری تجسم می‌کردند که همسایه یا فامیلشان داشت، درحالی‌که صبح برای رفتن به جایی مجبور بودند سوار اتوبوس شوند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۳۶۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان