دانلود و خرید کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان جنا برمن ترجمه مسیب یارمحمدی واصل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان اثر جنا برمن

کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان

معرفی کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان

کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان نوشتهٔ جنا برمن و ترجمهٔ مسیب یارمحمدی واصل، فرشید علی پور و الهه بداقی است. نشر روزاندیش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان

کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان حاوی تمرینات شناختی - رفتاری و راهکارهای مقابله‌ای برای کنترل اضطراب، استرس و سایر هیجانات در کودکان است. این کتاب در ۱۲ فصل کوشیده مهارت‌هایی مانند نحوهٔ تشخیص، درک و کنترل افکار، هیجان‌ها و رفتار به کودکان را آموزش دهد. نویسنده این مهارت‌ها را با کمک قصه‌ها و فعالیت‌های جالب به کودکان می‌شناساند. در این کتاب شخصیتی به نام «الکس» داستان سفر یادگیری خود و استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مختلف برای کنترل احساساتش را بازگو می‌کند. فعالیت‌های کتاب به کودک شما کمک می‌کنند تا مفاهیم را با تمرین بیاموزد و درونی کند.

خواندن کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به پدرها، مادرها، مربی‌ها و معلم‌ها پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کتاب کار تنظیم هیجان کودکان

«مهارت‌ها را بایستی با تمرین یاد گرفت، از فرزند خود حمایت کنید تا بتواند مهارت‌ها را هر روز در محیط زندگی خود تمرین کند. این حمایت می‌تواند شامل هر نوع تقویتی باشد، مانند تقویت‌های کلامی، اشارات غیرکلامی و هر نوع ارتباطی که منجر به تقویت و افزایش اعتمادبه‌نفس کودک می‌شود. املا، دستور زبان و نگارش در هنگام تمرین‌ها برای یادگیری مدیریت احساسات اهمیتی ندارد. اگر موارد گفته شده برای کودک شما چالش برانگیز هستند، به آنها اجازه دهید تمرین‌ها را به صورت شفاهی انجام دهند و سپس پاسخ‌های خود را بنویسند. اگر این کار هم برای کودک شما دشوار بود، می‌توانید متن را با هم بخوانید و روش‌های دیگری را برای پردازش و بررسی بیشتر محتوا، مانند بازی کردن یا گفتن داستان در مورد آن با اسباب بازی و... تهیه کنید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

حجم

۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۴۱ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان