دانلود و خرید کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان فاطمه آقاسی کرمانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان اثر فاطمه آقاسی کرمانی

کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان

معرفی کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان

کتاب الکترونیکی «آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان» نوشتهٔ فاطمه آقاسی کرمانی در انتشارات امید کویر چاپ شده است. این کتاب به والدین و معلمان کمک می‌کند تا مهارت‌های خودآگاهی را در کودکان تقویت کنند.

درباره کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان

این کتاب شامل ۴ فصل است که فصل اول در مورد خودآگاهی و ضرورت آموزش آن به کودکان است و در ۳ فصل بعد، موضوعات مطرح‌شده در ارتباط با خودآگاهی، با هدف خودآگاهی در قالب ذکر موضوع، نحوهٔ آموزش موضوع و در آخر یک تکلیف جهت تمرین موضوع آموزش داده‌شده به کودکان، شرح داده می‌شود.

خودآگاهی یکی از مهارت‌های اصلی زندگی است که به کودکان کمک می‌کند تا احساسات و رفتارهای خود را بشناسند و مدیریت کنند. این کتاب شامل تمرین‌ها و فعالیت‌های عملی است که کودکان می‌توانند با کمک والدین یا معلمان انجام دهند تا خودآگاهی خود را افزایش دهند. فاطمه آقاسی کرمانی، با تکیه بر تجربیات و مطالعات خود، راهنمایی‌های کاربردی و مؤثری برای تقویت این مهارت اساسی ارائه می‌دهد. آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان به بهبود روابط اجتماعی آن‌ها کمک می‌کند و توانایی‌های آن‌ها در مدیریت استرس و حل مسئله را نیز تقویت می‌کند. این کتاب به زبان ساده و قابل‌فهم نوشته شده و مناسب برای استفاده در محیط‌های آموزشی و خانواده است.

در کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان ۳ موضوع از خودآگاهی، تحت عناوین «شناخت ظاهر خود و اهمیت آن، شناخت عواطف و احساسات و آگاهی از حقوق و مسئولیت‌ها» به کودکان سنین پیش‌دبستان دوره دوم و دبستان دوره اول و دوم آموزش داده می‌شود.

کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای والدین، معلمان، مشاوران تربیتی و هر کسی که در تربیت و آموزش کودکان نقش دارد، مناسب است.

بخشی از کتاب آموزش مهارت خودآگاهی به کودکان

«موضوع: شناخت شکل ظاهر، توجه به اهمیت اعضای بدن (دست)

نحوهٔ آموزش: ابتدا مربی با تصویری از یک دست به صورت پوستر، کاردستی یا دست یک عروسک وارد کلاس می‌شود. بعد از مهارت‌آموزان پرسیده می‌شود «بچه‌ها اگه گفتین امروز می‌خوایم کدوم عضو از بدن رو توضیح بدیم؟» و از آن‌ها می‌خواهیم که با توجه به تصویر و یا کاردستی و یا ماکتی که در دست داریم، جواب سؤال را بدهند. وقتی بچه‌ها گفتند: «دست»، سؤالات بعدی را به این شکل می‌پرسیم:

«بچه‌ها دوست دارم به من بگید ما با دستامون چه کارهایی رو انجام میدیم؟» «لطفاً دستاتون رو بلند کنید تا یکی یکی ازتون بپرسم». بعد از پاسخ بچه‌ها، مربی با تشویق و همچنین با پرسیدن سؤال «اگه مثلاً دست نداشتیم چی می‌شد؟» بچه‌ها را به سمت فکر کردن و اهمیت برخورداری از این نعمت بزرگ راهنمایی می‌کند؛ سپس مانند سؤال قبل با تشویق و راهنمایی مربی، مهارت‌آموزان برای این سؤال هم پاسخ‌های مختلف بیان می‌کنند. در مرحله بعد، مربی ذهن مهارت‌آموزان را متوجه قدردانی از این نعمت الهی می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد همه با صدای بلند بگویند: «خدایا شکرت که به ما دست سالم دادی تا بتونیم کارهامون رو به خوبی انجام بدیم».»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۴۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان