دانلود و خرید کتاب روان شناسی شناختی رابرت استرنبرگ ترجمه سیدکمال خرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب روان شناسی شناختی

کتاب روان شناسی شناختی نوشتهٔ رابرت استرنبرگ و کارین استرنبرگ با ترجمهٔ سیدکمال خرازی و الهه حجازی در انتشارات سمت منتشر شده است.

درباره کتاب روان شناسی شناختی

روان‌ شناسی شناختی به‌عنوان یکی از رشته‌های فرعی علوم‌شناختی با بهره‌گیری از یافته‌های علم اعصاب، زبان‌شناسی، علوم رایانه و هوش مصنوعی، مردم‌شناسی و فلسفه ذهن توانسته است در چند دهه گذشته رازهای بسیاری را در مورد کارکردهای مغز انسان بگشاید. روان‌شناسی شناختی به بررسی کارکردهایی می‌پردازد که سال‌ها روان‌شناسان و پژوهشگران به علت عدم امکان دسترسی مستقیم به مغز در حین انجام تکالیف شناختی، به مطالعات نظری غیر تجربی درباره آن بسنده کرده بودند. اینک روان‌شناسان به برکت یافته‌های علوم‌شناختی، کشف شیوه‌های جدید پژوهش و اختراع فناوری‌های نوین تصویربرداری از مغز این توانایی را کسب کرده‌اند که کارکردهای مغز را حین رخداد آنها بررسی و مطالعه کنند. روان‌شناسی شناختی به بررسی پدیده‌هایی چون هشیاری، توجه، ادراک، حافظه، بازنمایی دانش، زبان، حل مسئله، خلاقیت، تصمیم‌گیری، استدلال و هوش می‌پردازد و تابه‌حال توانسته است حقایق بسیاری را درباره هر یک از زمینه‌های فوق آشکار سازد.

سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم‌انسانی دانشگاه‌ها با نام اختصاری سمت، سازمانی دولتی پژوهشی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایران است که به نوشتن و انتشار کتاب‌های دانشگاهی می‌پردازد. این انتشارات در ۷ اسفند ۱۳۶۳ با تصویب شورای‌عالی انقلاب فرهنگی افتتاح شد. هدف از تأسیس این سازمان، تألیف کتاب‌های درسی دانشگاهی متناسب با ارزش‌های ایرانی و اسلامی در رشته‌های علوم‌انسانی دانشگاه‌ها بوده ‌است. انتشارات سمت، علاوه بر فعالیت در حوزه‌های پژوهش، نگارش، ویرایش و انتشار کتاب، در برگزاری همایش‌هایی با موضوع کتاب درسی و نشست‌های پژوهشی معطوف به اهداف و اولویت‌های خود نیز فعال است. انتشارات سمت تابه‌حال بیش از ۲۰۰۰ عنوان کتاب و بیش از ۴۰ میلیون نسخه کتاب منتشر کرده است.

خواندن کتاب روان شناسی شناختی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱۶ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۱۶ صفحه