دانلود و خرید کتاب روضة الواعظین (جلد اول) محمدبن الفتال نیشابوری ترجمه صادق حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روضة الواعظین (جلد اول) اثر محمدبن الفتال نیشابوری

کتاب روضة الواعظین (جلد اول)

معرفی کتاب روضة الواعظین (جلد اول)

کتاب روضة الواعظین (جلد اول) نوشتهٔ محمدبن الفتال نیشابوری و ترجمهٔ صادق حسن زاده است. انتشارات نگاران قلم این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر حاوی موعظه‌های چهارده معصوم (ع) است.

درباره کتاب روضة الواعظین (جلد اول)

کتاب روضة الواعظین (جلد اول) به خواست دانش‌جویان علوم دینی نوشته شده است. این کتاب ۹۶ بخش دارد. احادیث نایاب، کمیاب و ارزشمندی در این اثر کهن قرار گرفته‌اند.

خواندن کتاب روضة الواعظین (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران احادیث شیعه پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدبن الفتال نیشابوری

محمدبن الفتال نیشابوری یک دانشمند ایرانی شیعه در قرن ۵ و ۶ قمری و اهل نیشابور است. نام کامل او «محمد بن حسن بن علی بن احمد بن علی فتال نیشابوری فارسی» بوده است. این دانشمند ایرانی در ایران و عراق تحصیلات کرد. پدر او «حسن بن علی نیشابوری»، «عبدالجبار بن عبدالله» و «شیخ طوسی» از اساتید او بودند. الفتال نیشابوری واعظی چیره‌دست بود و به‌علت بیان خوش او را فتال یعنی بلبل می‌گفتند. او به جرم تشیع در سال ۵۰۸ قمری یا در بین سال‌های ۵۱۳ تا ۵۱۵ قمری به دست «شهاب الاسلام» وزیر سلطان سنجر کشته شد. از شاگردان فتال می‌توان «ابن شهرآشوب مازندرانی»، «علی بن حسن نیشابوری» و... اشاره کرد. مشهورترین اثر فتال کتاب روضة الواعظین است که بارها (در تبریز، نجف و قم) ترجمه، چاپ و منتشر شده است. کتاب «التنویر فی معانی التفسیر» نیز اثر دیگر اوست. او در سال ۵۰۸ قمری درگذشت.

نظرات کاربران

محمدپویا
۱۴۰۱/۱۰/۰۷

سلام علیکم، حقیقتا از خداوند سپاسگزارم که امکان دسترسی به این نسخه ارزشمند را در فضای مجازی مقدر فرمود. در لحظاتیکه خلا روحی وجود داشت و افکار تاریک اذیتم میکرد، این کتاب مانند چراغی در تاریکی حالم را دگرگون کرد. از دست‌اندرکاران و

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۳۳ صفحه

حجم

۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۹۳۳ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان