دانلود و خرید کتاب روضه های مرحوم کافی روح الله ولی ابرقویی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روضه های مرحوم کافی اثر روح الله ولی ابرقویی

کتاب روضه های مرحوم کافی

انتشارات:میراث ماندگار
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۷ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روضه های مرحوم کافی

کتاب روضه های مرحوم کافی را روح‌الله ولی ابرقویی گردآوری کرده است. این کتاب که با استفاده از ۵۰ مقتل و تاریخ ائمه (ع) جمع‌آوری شده است در نشر میراث ماندگار منتشر شده است.

درباره کتاب روضه های مرحوم کافی

بی‌شک اهل‌بیت (ع) محور و قطب عالم امکان هستند. وجود هستی در گرو وجود مقدس اهل‌بیت عصمت و طهارت است. وقتی وجود ما به‌خاطر تجلی ظهور و وجود آن‌ها است پس باید اعماق وجودمان از عمل به سیره آن‌ها الگو بگیرد و رفتار و منششان زندگی‌مان را روشن کند.

یکی از راه‌های ارتباط و پیوند با روح و جان آنها شریک بودن در غم و غصه‌هایشان است. اهل‌بیت (ع) در راه پرفرازونشیب و جاده پر سنگلاخ رسالت، برای اینکه اسلام ناب محمدی را به قله هدایت برسانند و برای اینکه توحید واقعی را پیاده کنند بسیار سختی و شکنجه را به جان پذیرفتند. در بطن همهٔ این رنج‌ها در بطن آزارهایی که بر پیامبر اسلام (ص) روا می‌شد، در بطن مظلومیت حضرت امیر (ع)، در بطن پهلوی شکسته حضرت فاطمه (س)، در بطن صلح امام حسن (ع) و در بطن قیام امام حسین (ع) راهنمایی نهفته است که آینده اسلام را روشن می‌کند.

این کتاب که مجموعه روضه های شیخ احمد کافی است راهنمایی برای هدایت و رستگاری است.

خواندن کتاب روضه های مرحوم کافی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به ادبیات مذهبی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره شیخ احمد کافی

شیخ احمد کافی متولد اول خرداد ۱۳۱۵ روحانی واعظ و روضه‌خوان شیعه پیش از انقلاب اسلامی ایران و مؤسس مهدیه تهران بودند. سخنرانی‌های ایشان بسیار پرشور بود و نقش مؤثری در انقلاب اسلامی ایران داشت. شیخ احمد کافی در عصر پهلوی اول در یک خانواده ده نفری متولد شدند، پدرشان میرزامحمد کافی و مادرشان زهرا غفور پور بود. پدربزرگشان میرزا احمد کافی از علمای معروف یزد بود که به‌قصد زیارت به مشهد عزیمت و در آنجا ساکن شده بودند. شیخ احمد کافی در سال ۱۳۳۹ با دختر سید حسین موسوی شاهرودی ازدواج کردند و حاصل این ازدواج هشت فرزند (شش دختر و دو پسر) بود.

شیخ احمد کافی بیش از ۲۰ مهدیه در شهرهای مختلف ایران تأسیس کرده بودند. ایشان در اواخر سال ۱۳۴۷ با کمک‌های مردمی قطعه زمینی به مساحت ۴ هزار متر در منطقه امیریه تهران خریدند و مهدیه تهران را تأسیس کردند. از شیخ احمد کافی آثار نوشتاری بر جای نمانده است البته محتوای برخی از سخنرانی‌های او پس از درگذشتش، در قالب کتاب و لوح فشرده گردآوری و منتشر شده است که برخی از آنها عبارت‌اند از:

آخرالزمان به روایت معصومین (ع) از زبان کافی

کلید نجات و ایمنی از فتنه‌های آخرالزمان

روضه‌های مرحوم کافی

لطیفه‌های چهارده معصوم

نجات‌یافتگان امام زمان (ع) از زبان احمد کافی

نغمه‌های فاطمیه آخرین سخنرانی‌های او را در بردارد

شیخ احمد کافی چند ماه پیش از انقلاب اسلامی ایران، در ۳۰ تیر ۱۳۵۷ در نزدیکی مشهد در تصادف رانندگی کشته شدند. برخی مرگ ایشان را مشکوک می‌دانند و به عوامل حکومت پهلوی نسبت می‌دهند. در پی این شک‌ها در شهرهای همچون قم، اصفهان و کاشان تظاهرات برپا شد.

مستندی به نام داستان کافی به نویسندگی و تهیه‌کنندگی امین سعادتی و کارگردانی حنظله تاج‌الدینی با محوریت زندگی و فعالیت‌های شیخ احمد کافی از شبکه افق و شبکه مستند پخش شده است.

نظرات کاربران

کتابخوار
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

کاش باز هم خطیبانی به سبک کافی می داشتیم

نصیر احمد رسول خانی
۱۴۰۱/۰۵/۱۳

یک شخصیت تکرار نشدنی الهم صل.علامحمد وال محمد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۳۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۱

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان